המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 יוצא לדרך!

משחק \"מלך הכוכב\", המשחק שבו מנחשים מה יקרה ב\"כוכב נולד 7\" ויש גם פרסים!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 20-05-2009
31 תגובות

כן, זה שוב כאן!


האודישנים של \"כוכב נולד 7\" נפתחים ביום ראשון הקרוב, 24/5/09, וההרשמה ל\"מלך הכוכב 7\" נפתחת ממש עכשיו! ויש גם פרסים!
תחרות \"מלך הכוכב\" הנה תחרות אסטרטגית, סטטיסטית, טפשית, מטורפת ובאופן כללי די כיפית, שנועדה בעיקר להעניק מימד נוסף של הנאה לצפייה (או אי צפייה) בעונה הנוכחית של \"כוכב נולד\". אך הצפייה כאמור, אינה הכרחית.


מלך הכוכב הראשון היה אביב, מלך הכוכב השני היה mitch, השלישי היה שוב אביב, הרביעי היה בעצם מלכת הכוכב, וקראו לה רעות, ומלך הכוכב החמישי היה – נכון, אביב. אביב לקח כל תואר אי זוגי וגם סיים במקום הרביעי ב\"מלך הכוכב 2\" ובמקום השני ב\"מלך הכוכב 4\".
האם מישהו יוכל לעצור אותו הפעם? מי יהיה מלך הכוכב 7?


איך משתתפים?
ראשית, בחרו לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק (אתם יכולים להשתמש בכינוי בו השתמשתם בשנה שעברה, אבל אתם לא חייבים). הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. השנה ניתן להשתתף גם בכינוי בעברית. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.
שימו לב – השנה, מעבר לכבוד ותהילה, יזכה הזוכה בתחרות גם בפרס מתנת המערכת. אז שווה במיוחד להרשם לתחרות.


שתי תוכניות האודישנים הראשונות של \"כוכב נולד 7\" תשודרנה בימים ראשון ושני, 24/5/09 ו-25/5/09. יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.


בהצלחה לכולם!


 


מלך הכוכב 7 שתי תוכניות האודישנים הראשונות (טופס מס\' 1)


1. כמה נבחנים שונים יוצגו באודישנים במהלך התוכנית הראשונה? כמה בשנייה? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת משתי תוכניות הפתיחה יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו ב-7 וכן הלאה).
מספר הנבחנים באודישנים בתוכנית הראשונה:
מספר הנבחנים באודישנים בתוכנית השנייה:

2. מכיוון שמדובר בתוכניות אודישנים, כמה פעמים נראה את החותמת \"עבר\" וכמה פעמים את החותמת \"לא עבר\" (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות הללו יזכה ב-8 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-6, הבא אחריו יזכה ב-5 וכן הלאה).
התוכנית הראשונה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"עבר\"
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"לא עבר\"
התוכנית השנייה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"עבר\"
מספר הפעמים בה תופיע החותמת \"לא עבר\"

3. כמה מהמתמודדים בתוכנית האודישנים הראשונה ישירו שיר מקורי שלהם? כמה בתוכנית השניה? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר השירים המקוריים בתוכנית הראשונה:
מספר השירים המקוריים בתוכנית השניה:

4. כמה מהמתמודדים בשתי התוכניות (ביחד) יהיו צעירים מגיל 18? כמה יהיו מבוגרים מ-30? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר הצעירים מגיל 18:
מספר המבוגרים מגיל 30:

שאלות הבונוס

5. בשנה הראשונה זו היתה נינט טייב, בשנייה הראל מויאל, בשלישית יהודה סעדו, ברביעית ג\'קו אייזנברג, בחמישית בועז מעודה ובשישית ישראל בר און. האם הכוכב הנולד החדש יהיה בחור או בחורה? (שווי השאלה: 20 נקודות)
בחור
בחורה

6. מה יהיה הרכב המשתתפים בגמר הגדול? לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו לידן.
בן ושתי בנות, כמו בשנה הראשונה:
בת ושני בנים, כמו בשאר השנים:
שלושה בנים:
שלוש בנות:

7. האם אתם מעוניינים שמערכת \"מלך הכוכב\" תמלא עבורכם אוטומטית טופס בשבועות בהם שכחתם לשלוח? (וכך תוכלו לזכות בחלק מהנקודות ולא לצאת מתמונת המשחק)
כן
לא

כינוי (אפשר גם בעברית!)
אימייל