המסך המפוצל

הישרדות, עונה 18, פרק 4

הפרק שודר ביום חמישי, 5/3/09. כולל ספוילרים.

מאת: okok4

פורסם: 06-03-2009
6 תגובות



ארבעה פרקים בתוך הישרדות 18: טוקנטינז כבר אפשר לומר בוודאות - אכזבת גאבון מאחורינו, דף חדש ומוצלח נפתח. עם זיכרונות טובים מאוד מברזיל (עונה 6 האדירה)
וליהוק מאוזן וסולידי, העונה הזו נבנת בדיוק בקצב הנכון. תקציר ההתרחשות עד כה: שני שבטים - ג\'אלפו וטמבירה, 16 מתמודדים סה\"כ. בשלושת הפרקים הראשונים הושלכו קנדיס, קרולינה וג\'רי. השתיים הראשונות כי פתחו את הפה והשלישי כי היה קצת חולה. ככה זה.

אז מי איתנו?
ג\'אלפו: ספנסר - המתמודד הצעיר בתולדות התוכנית (19), פרט לכך לא ניתן לזקוף דבר לזכותו. סידני - תופסת את משבצת הכוסית הבלונדה. עורך התוכנית לא לוקח אותה בחשבון, הווה אומר \"ביי ביי\" בקרוב. סטיבן - גיק יהודי טוב לב אך חסר אישיות. ג\'יי.טי - היליבילי. מסוג המתמודדים שנגררים ע\"י מתמודד חזק לגמר אך לבסוף נזרקים לפני רגע האמת. לקח את סטיבן כפרוייקט פר\"ח. סנדי - נהגת אוטובוס מטורללת. ג\'ואי - מסתבר שיש אחד כזה במשחק. טאג\' - מלכה (פרט לשלב בו היא ספרה לכולם שהיא נשואה לאיזה שחקן NFL מליונר. הלו, אישה, יש דבר שלא מספרים במשחק הזה).

טמבירה: דבי - משבצת הMILF. כנראה גם מטומטמת (\"או, הנה אנשים חופרים בחול, מה אתם עושים?\" אנחנו בונים ג\'קוזי \"או, אתם גיאונים!\"). סיירה - צעירה איכותית וחכמה, מהסוג שיכולות להגיע רחוק עם קצת מזל. הימור שלי - היא בגמר. בנג\'מין - מאמן כדורגל. הרכיב הזה כה מרכזי באישיותו עד שהוא מבקש מהסביבה לכנות אותו \"קואוץ\'\". חושב משום מה שהוא מלך העולם. ייתכן שהוא צודק. טייסון - הביץ\' של בנג\'מין. כנראה גם רשע. משלים עם דבי וקואוץ\' את ציר השמוקים. ארין - כנראה בעלת ה-IQ הגבוה בתוכנית. חבל שהאישיות הבעייתי שלה די דפקה על העניינים על ההתחלה. אבל יש לה עוד סיכוי. ברנדון - נעים מאוד, הכירו את זוכה השרדות 18: טוקנטינז.  

טוויסט מוצלח ביותר נוסף העונה: שני מתמודדים, כל אחד משבט אחר - נשלחים יחדיו לאי הגלות בכל פעם (גם בעונה 16 נשלחו שניים יחדיו, לא?). רצה הגורל ולאי הגיעו שני המוחות של העונה - טאג\' וברנדון. מפה ועד לרקימת תוכנית להשתלטות על העולם המרחק קצר מאוד; והם משני שבטים מתחרים, אני מזכיר. טאג\' פורסת חסות על סטיבן (היא איתרה יפה את הכמיהה שלו לדמות אב) וברנדון מצרף מצידו את סיירה (שגילתה לו בפרק הראשון על אליל אחר המוחבא באי, שכבר אינו רלוונטי). לברית התקדימית הזו יש גם פוטנציאל התרחבות מעניין: סטיבן יכול לגרור פנימה את ג\'יי.טי הדביל ואילו סיירה יכולה להכניס את ארין המוחרמת. והנה, יש לנו שישייה נהדרת. The End. או שיהיה ערבוב והכל  יירד לטמיון. בכל אופן אליל אחד כבר אצל ברנדון, בפרק הבא טאג\' תמצא את השני (היא כבר יודעת בדיוק איפה הוא) ולסיירה יש  את הפתק ההוא מהיום הראשון לפיו יש אליל מוחבא על החוף, היא תמיד יכולה להראות את הפתק למישהו, לקחת את האליל של ברנדון בשאלה לשתי דקות ולהראות לכולם \"היי, תראו מה יש לי!\".

חזרה לפרק 4: ג\'אלפו - סידני עושה עיניים לגברים, כי זה מה שהיא יודעת לעשות. סנדי הקשישה שמה לב להתנהגותה ומציינת שמכיוון שאין לה גוף היא תשתמש במוח שלה (?). טמבירה - סיירה נשלחת לאי ביחד עם טאג\' ונכנסת לסוד הברית.  ג\'אלפו מפסידים באתגר החסינות ומשליכים את המטורללת מהמשחק.  

ציון: 8.5

בפרק הבא: ווי זמיר, ציר השמוקים מגלה משהו.



ידעתי שהיא מוכרת לי מאיפשהו


הישרדות 18 טוקנטינס