המסך המפוצל

שני, 29/9/08 ערב ראש השנה

מגנוליה, אמזוניה, ערב הקולנוע הישראלי. ב-HOT: הישרדות 12, זירת הפשע ניו יורק, נחשים על מטוס, מעבר לכל דמיון. ב-yes: ראש בראש עם משפחת שטיין, לטפל באימא, דמיטרי מרטין: האיש, רוזאן בר, roast-ים למיניהם, החוש השישי.

מאת: ofer j. simpson

פורסם: 28-09-2008
12 תגובות
עושים על האש בכן כוכבים 1:
22:20 וויליאם שאטנר: הירידה הגדולה.
23:40 דניס לירי: הירידה הגדולה.
01:50 פלייבור פלייב: הירידה הגדולה.





היום בטלוויזיה




13:00 סברינה המכשפה הצעירה, הולמרק.
עם מליסה ג'ואן הארט החמודה. מה? תודו שיש פה נוסטלגיה מחממת לב.

14:13 איזה מין שוטרת, yes 1.
עם סנדרה בולוק ובנג'מין פרחח.

14:20 באטמן, yes 2.
עם מייקל קיטון, ג'ק ניקולסון וקים בייסינגר. של טים ברטון.

15:10 בייבי אריזונה, HOT Prime.
עם ניק קייג' והולי האנטר, של האחים כהן (פעם פאקינג ראשונה).

15:55 אראגון, HOT Gold.

16:45 קיד וקסידי, HOT Prime.
עם פול ניומן ורוברט רדפורד.

17:40 מעבר לכל דמיון, HOT Gold.
עם וויל פארל, מגי ג'ילנהול, אמה תומפסון, דסטין הופמן וקווין לטיפה.

18:10 אמזוניה, HOT3 / yes stars 3.
מיני דרמה היסטורית המתרחשת במחוז אקרי שבאמזונס בברזיל, לאורך המאה שנים האחרונות, וחושפת את הניצול של עובדי הגומי והשדות ע"י בעלי המטעים. שלושת פרקי הסדרה ישודרו ברצף.

18:11 הטינה 2, Yes 2.
עם שרה מישל גלר ואמבר טאמבלין. וכמו שאומר האיש שכותב את התקצירים ביס: זמן קצר לאחר שאוברי מגיעה ליפן קרן מתה, ואוברי יוצאת לחקור את הנסיבות המסתוריות למוות של אחותה- Big Mistake!!!. כבר אמרתי שאני מת על האיש שכותב ליס את התקצירים?

18:34 תביעה אזרחית, yes 4.
עם ג'ון טרבולטה, רוברט דובל וג'ון לית'גו.

19:35 סינדרלה מן, HOT Gold.
עם ראסל קרואו ורנה זלווגר, של רון האוורד.

20:20 ערב הקולנוע הישראלי, ערוץ 10.
מיטב אומני ישראל מבצעים את השירים הגדולים מהסרטים הישראלים שריגשו את כולנו. משתתפים: עברי לידר, נינט טייב, ברי סחרוף, זהבה בן, מאור כהן, איה כורם וכו'.


עם טום קרוז וג'וליאון מור, של פול תומאס אנדרסון. תקשיבו איזה קטע: לפני כמה ימים, בזמן שאני נוסע הביתה, חשבתי שוב איזה סרט מדהים היה מגנוליה וכמה אני חייב לראות אותו עוד פעם, ואיך שאני מגיע הביתה הטלוויזיה פתוחה על ערוץ 1 ויש פרסומת לשידורי ערב ראש השנה שכוללים בתוכם, בין היתר, גם את מגנוליה.

21:30 דמיטרי מרטין: איש, yes stars 1.
סטנד-אפיסט, שחקן, מוזיקאי ואחד מהקולות המקוריים ביותר בקומדיה. ניתן לדמיטרי לספר על עצמו (מתוך הביוגרפיה שלו): "הרבה דברים קרו, ואז דמיטרי מרטין נולד. הייתה לו ילדו?ת. אחרי כמה זמן, היא נגמרה. הוא הלך לבית ספר הרבה זמן. הוא נשר מבית הספר האחרון שאליו הלך. הוא התחיל לספר בדיחות בניו-יורק סיטי, הוא ממשיך לעשות את זה בינתיים. דמיטרי עשה גם דברים אחרים, למשל ? הוא כתב והסתובב בכל מיני מקומות. לפעמים הייתה לו עבודה. לפעמים לא. יש לו תכניות גדולות לעשות דברים טובים מאוד. זה ייקח זמן. יש לו כמה חברים ואימא ואחות ואח, כולם מרגישים טוב. בימים אלה הוא עובד קשה על משהו או נח או ישן. דמיטרי מקווה לעשות דברים טובים כדי להראות לאנשים אחרים גם דברים אחרים." כשהיה צעיר פוחז, דמיטרי מרד כמו כולם והלך ללמוד באוניברסיטת ייל, משם הוא המשיך לבגוד במוסכמות ולמד בבית-ספר למשפטים. אבל אז הבין שעם שם כמו ד. מרטין הוא לא יכול לסיים את הלימודים, ונשר שנה לפני סיום התואר בטוענה שהיה לו משעמם. חייו של דמיטרי קיבלו תפנית חדה: מקריירה פוטנציאלית כעורך-דין מעונב לכותב בתכנית האירוח של קונאן או'בריין. עם הזמן, הוא התחיל להופיע תכופות בתוכניות טלוויזיה; קונאן או'בריין, בערוץ קומדי סנטרל ובדיילי שואו של ג'ון סטוארט כ"מאתר האפנה" המקומי. כיום הוא חי בניו-יורק ומקבל הרבה כסף בשביל לעשות כיף חיים על במות סטנד אפ. מדי פעם הוא יוצא לסיבוב הופעות באמריקה ומפיץ את בשורתו לאנשים ברי מזל. דמיטרי זכה בכמה פרסי קומדיה, והמגזין Entertainment Weekly ציין אותו ברשימה של 25 האנשים המצחיקים ביותר באמריקה. הוא היה מקום 21. לדמיטרי שיער חום. הוא אלרגי לבוטנים. הוא אוהב להכין דברים. והוא מכיר לפחות 20 אנשים מצחיקים יותר ממנו (באמריקה)."


עונה 12, פרק 13: Bamboozled. שידור חוזר למחרת ב-19:00.



22:00 המספר 23, Yes 2.
עם ג'ים קארי והרבה מספרי 23.

22:00 CSI: ניו יורק, אקסטרה הוט.
עונה 4, פרק 21 ואחרון לעונה: Hostage

22:00 לטפל באימא, yes דוקו.
בכורה. מליסה בת ה-12 וריאן בן ה-14 נושאים נטל כבד על כתפיהם: הם שומרים ודואגים לאמם החולה, קורינה: הם מבשלים, מנקים, עושים קניות. בנוסף למטלות הללו, הם חווים, כמו כולם, את לחצי גיל ההתבגרות. מה יהא על חלומותיהם ושאיפותיהם? ריאן משוגע על הסידרה CSI וחולם להיות מדען משפטי; מליסה רוצה להיות מורה בבית-ספר יסודי. כיצד היפוך התפקידים הזה, של ילדים שמטפלים באמם, משפיע על חייהם? איזה עתיד צפוי להם כאשר מצבה של אמם הולך ומתדרדר?

22:00 טיפשים בלי הפסקה, HOT Gold.
עם ג'ים קארי וג'ף דניאלס.


בכורה. רגע לאחר שסיימו לטבול תפוח בדבש, לזלול ראש דג ולריב עם כל המסובים לשולחן, מזמין yes1 את הצופים לקומדיה משפחתית במיוחד: סיפורו של ילד המנסה לפייס בין אביו (ג'רמי פיבן, "הפמלייה") וסבו (גרי מרשל, אביו של הבמאי), רגע לפני הבר-מצווה שלו - הפקת ענק המתיימרת להיות החגיגה היהודית הגדולה בהיסטוריה. עוד משתתפת: דריל האנה.



23:00 מטאליק בלוז, HOT3.
בכורה בערוץ. עם אבי קושניר ומשה איבגי.

23:05 תאומי המריבה, HOT סרטים.
של דייוויד קרוננברג.

23:15 סרט אנימציה, ערוץ 2.
איזה סרט אנימציה, אתם שואלים? לא ברור, אבל ה-EPG אומר שיש סרט אנימציה.

23:30 צומת מילר, HOT Prime.
עם גבריאל ביירן וג'ון טורטורו, של האחים כהן (פעם פאקינג שנייה).

23:39 מצאת החמה עד צאת הנשמה, Yes 2.
עם ג'ורג' קלוני, קוונטין טרנטינו והארווי קייטל.


עם ברוס וויליס והיילי ג'ואל אוסמונט, של מ. נייט שאמאלאן.

00:30 בסימן ונוס, HOT3.
עם יהודה לוי ונטע גרטי. כל שלושת הפרקים + מאחורי הקלעים ישודרו ברצף.

01:30 דרקולה, HOT Action.
עם גארי אולדמן, ווינונה ריידר וקיאנו ריבס, של קופולה סיניור.

01:40 נחשים על מטוס, HOT Gold.
עם שמואל ל' ג'קסון.

01:47 בלב העמק, Yes 3.
עם אד נורטון ואוון רייצ'ל ווד.

01:50 רוזאן בר, yes stars 1.
האישה, שבזמנה הייתה הרועשת והגסה ביותר בטלוויזיה, מצחיקה אותנו בסטנד-אפ על חיתולים לאוכלוסיה המבוגרת. רוזאן חוזרת לשורשים. היא החלה את דרכה כסטנד-אפיסטית, והייתה ידועה בהצגה בוטה ובלתי מתפשרת של עקרת הבית האמריקנית מהמעמד הבינוני-עד-נמוך. בעקבות הצלחת המופע, רוזאן קיבלה סדרה משלה ? "רוזאן" ? ועל משחקה בתפקיד הראשי זכתה בפרס אמי. עוד השתתפו בסדרה זוכי פרס אמי נוספים: לורי מטקאלף (בתפקיד אחותה הלוזרית) וג'ון גודמן (בתפקיד בעלה האוהב). אחרי שהשתתפה בסדרת בישול, בסדרת ריאליטי על הפקת סדרת בישול, בהופעות אורח בסדרות כגון "קוראים לי ארל" והופיעה במופעי סטנד-אפ מסביב לעולם ? רוזאן חוזרת לבמה עם מי חמצן, תוספות שיער וקימונו. במופע היא שוחטת הרבה פרות קדושות, ומכירה בעובדה שהיא בעצמה נראית כמו פרה. היא מבקרת את בוש (תחביב ידוע ומוכר בקרב קומיקאים כיום), צוחקת על דתות, ויורדת על תעשיית הדיאטות, גזענים, אמצעי התקשורת ועוד. המלצה: אל תורידו את האצבע מכפתור הווליום של הטלוויזיה אם עור התוף שלכם יקר לכם.




שידורים יומיים:


11:30 בנות גילמור 6, הולמרק (שני פרקים ברצף).
11:50 הפרקליטים 2, אקסטרהוט
13:00 אחת שיודעת, אקסטרהוט.
13:45 קרובות, אקסטרהוט.
14:20 מרת'ה סטיוארט 3, HOT3 / yes stars 3
14:30 אבודים 2, אקסטרהוט.
15:05 קרוב רחוק 18, HOT3 / yes stars 3
15:05 רוזוול, AXN
15:55 סמולוויל 3, AXN
16:40 זהות בדויה 3, AXN
16:45 אבא אמריקאי, אקסטרהוט.
16:50 הבית הלבן 6, Yes stars 2
17:00 משפחת סימפסון, star world
17:50 חברים 7, ביפ.
19:45 הישרדות 6, AXN
20:05 חשופים, HOT3
20:40 ללא עקבות 5, אקסטרהוט.
22:00 ג'ימי קימל, star world