המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו שישה

בירגיטה ורותם הודחו השבוע. מה יקרה בשבוע הבא?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 05-08-2008
61 תגובות
השבוע נפרדנו גם מבירגיטה וכסלר וגם מרותם כץ. איך העסק השפיע על הטבלה שלנו? איך הוענקו הנקודות השבוע? הבה נעבור בזריזות על שאלות הטופס הקודם.

ליבי וישראל קיבלו את התואר הביצוע המצטיין של הערב, בירגיטה היתה התשובה הנכונה לשאלה 2, ורותם הוא התשובה הנכונה לשאלה 3. המילה יאסו נשמעה לא פחות מ-20 פעם במהלך התוכנית של ראשון, שמו של עברי לידר הוזכר במהלך התוכנית 70 פעמים ומילה מהשורש "אהב" נשמעה 25 פעמים במהלך אחד משיריו.

כך נראית הטבלה המעודכנת.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 10/8/08 ו-11/8/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 13+14 (טופס מס' 12)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הביצוע המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שקלול השופטים שיוענק לביצוע המצטיין של הערב יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: אביב משולם:

2. מי יודח ביום ראשון?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: אביב משולם:

3. מי יודח ביום שני?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו. שימו לב! 25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה זו למתמודד שיעוף ביום ראשון, ו-25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה הקודמת למתמודד שיעוף ביום שני
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: אביב משולם:

4. כמה פעמים נשמע את המילה "לילה" באחד מהשירים שיבצעו המתמודדים בשירי יום ראשון ויום שני? מבין חמשת המתמודדים שישירו עם שלמה ארצי ביום שני, כמה מהם יספרו לנו על כך שהם התלבטו בין שני שירים שלו או יותר? מבין שירי הסולואים בהם נצפה בשתי התוכניות הבאות - על כמה מהם תהיה הסכמה בדעותיהם של גל ומרגול? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר הפעמים בהם נשמע את המילה "לילה" בשירי שתי התוכניות:
מספר הפעמים בהם גל ומרגול יסכימו על ביצוע כלשהו:
בוא:
הנסיכה והרוח:
לאלף נמר:
נוצה ברוח:
עטוף ברחמים:
ערב כחול עמוק:
אף אחד מאלה: