המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - נותרו שמונה

לא פחות מארבעה מתמודדים הודחו ביומיים האחרונים. מה יקרה בשבוע הבא? והאם יהיה לנו גלגל הצלה נוסף?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 22-07-2008
59 תגובות
הדעות חלוקות.

צוות ספירת הקולות הצפים של הוועדה המיוחדת לענייני "מלך הכוכב 5" ספר את מספר הפעמים בהם אמר צביקה הדר שם של מתמודד. בסיכום שתי התוכניות התגלעה מחלוקת קשה בין שני חברי הצוות הסחוטים. האחד טען שמדובר ב-258, האחר התעקש על 247.

אבל כל זה לא שינה כלום.

למה - אתם שואלים? מהסיבה הפשוטה שאף אחד מכם לא ניחש שצביקה הדר יגיד כל כך הרבה פעמים את שמות המתמודדים. היחידה שהתקרבה לאחד משני המספרים הללו היתה cp שניחשה 240. מערכת "מלך הכוכב" החליטה להעניק לה לא פחות מ-10 נק' על התעוזה ועל הניחוש הקרוב.

בשאר השאלות העסק היה משעמם יחסית. השופטים נתנו את הביצועים המצטיינים לישראל ולתאיר, כשישראל מקבל את התואר פעמיים; המודחים היו עוז ובן ביום ראשון ומתן ותאיר ביום שני; בשאלה 4 קיבל נקודות כל מי שכתב עדי, בן, עוז, מתן, בת חן או רותם (אלה היו המועמדים להדחה בתוכנית של ראשון); צבעים: ביום ראשון לא היה אף צבע ב-12 השירים ששמענו. לא היה אף צבע גם בארבעת השירים הראשונים של יום שני, אבל ששת השירים האחרונים "הצילו את המצב" כשהביאו לנו לא פחות משלושה צבעים שונים - אדום (גם אצל רותם וגם אצל כרמל), לבן (אצל כרמל) וארגמן (בשיר ששרה בת-חן). צביקה פיק סידר את המיקרופון של צדי משהו כמו 28 פעמים במהלך שני הימים האחרונים, אלא שהמצלמה קלטה רק פעמיים בשתי התוכניות הללו, כך שבלית ברירה ובלי הוכחה מצולמת, מערכת "מלך הכוכב" תיאלץ לתת את הנקודות על סמך הפעמיים הללו בלבד.

כך נראית הטבלה החדשה שלנו. וכבר אנו מתקדמים הלאה-הלאה אל עבר הטופס הבא.

ושוב - עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. למפספסי הטפסים הקודמים - כאמור, השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. מי שפספס את כל הטפסים הקודמים יקבל חלק מהנקודות שכבר נצברו ע"י שאר המשתתפים במשחק, אך לא יוכל לזכות באף אחת מנקודות הבונוס שבטפסים הללו.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 27/7/08 ו-28/7/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 9+10 (טופס מס' 10)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הביצוע המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שקלול השופטים שיוענק לביצוע המצטיין של הערב יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
בת חן חקייה: בירגיטה וכסלר:

2. מי יודח ביום ראשון?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
בת חן חקייה: בירגיטה וכסלר:

3. מי יודח ביום שני?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו. שימו לב! 25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה זו למתמודד שיעוף ביום ראשון, ו-25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה הקודמת למתמודד שיעוף ביום שני
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
בת חן חקייה: בירגיטה וכסלר:

4. כמה מהמתמודדים יסמנו עם היד את הספרה שלהם ב-SMS (בשתי התוכניות יחד)? על כמה מהביצועים תגיד מרגול שהעיבוד היה נפלא? כמה פעמים נשמע את המילה "שיר" על הטיותיה בשתי התוכניות גם יחד (בין אם צביקה הדר או אחד מהשופטים יגידו את המילה ובין אם המילה תושר באחד מביצועי המתמודדים)? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר המתמודדים שיסמנו עם היד את הספרה שלהם:
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה "שיר":

6. בואו נעשה חשבון קטן ביחד: אחרי שתי תוכניות האולפן הבאות יודחו שני מתמודדים ויישארו בנבחרת שישה. הגמר צפוי להתקיים בשבוע האחרון של אוגוסט. בהנחה הלא בלתי סבירה שחצי הגמר לא יתקיים בשבוע שלפני הגמר, אלא שבועיים לפניו (כמו תמיד), הרי ששני חצאי הגמר יתקיימו ב-10 וב-11 לאוגוסט, מה שמשאיר לנו חור קטן בשבוע שלפני כן. הניחוש שלי - בשבוע הבא יכריז צביקה הדר על גלגל הצלה. תוכנית הגלגל תשודר ב-3/8/08, היא תעלה את הנבחרת חזרה לשבעה מתמודדים, וב-4/8/08 יודח מתמודד נוסף וכך הנבחרת תחזור להיות שישה מתמודדים, שהם יהיו אלה שיגיעו לחצי הגמר. אם אכן כך יקרה - מי יינצל בגלגל ההצלה?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיינצל (אם התרחיש הזה אכן יקרה) יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
אביב משולם: האחיות גואטה:
עוז צחובוי: בן צוק:
מתן קאופמן: תאיר גמליאל:
המתמודד שיודח ביום ראשון הקרוב:
המתמודד שיודח ביום שני הקרוב:
מתמודד שהודח קודם לכן:
לא יהיה בכלל גלגל הצלה:

כינוי
אימייל