המסך המפוצל

מחשבות לא פחות פליליות

סיכום קצרצר לעונה השלישית של \"מחשבות פליליות\". ספוילרים לכל העונה

מאת: גברת GRAS

פורסם: 29-05-2008
1 תגובות
"מחשבות פליליות" הגיעה לסוף עונה שלישית, העונה הראשונה בלי מנדי. אני חייבת להודות שכאשר מנדי פטינקין עזב את הסדרה, כל חרושת השמועות שבאו בעקבות עזיבתו על האישיות שלו והסיבות לעזיבתו, הכעיסה אותי מאוד כמעריצה מושבעת של השחקן, שהגיעה במרץ האחרון עד לברוקלין לראות אותו מופיע. כל עניין ההאשמות של מפיקי ובמאי הסדרה מאוד הפריע לי עד כדי כך שרציתי להחרים אותה, אבל בסופו של דבר החלטתי לתת לכותבים צ'אנס והתעניינתי מאוד לראות איך הסדרה תמשיך ללא פטינקין. יש להודות שלא התאכזבתי.

העונה השלישית של מחשבות פליליות הייתה מאוד מוצלחת, הן מבחינת המקרים שהובאו בתוכנית והן מבחינת הפחתת התיאורים והסצנות המזעזעות לצפייה מבחינה נפשית - הייתי מאוד מרוצה מהנושא. כ"תחליף" לפטינקין כידוע הביאו את ג'ו מנטניה, אך כמובן שלפטינקין אין תחליף, והאמת היא שגם לא היה צורך - מנטניה לא החזיק את הסדרה על כתפיו, ואפילו אם היו מביאים שחקן אלמוני לחלוטין העונה עדיין הייתה עונה מוצלחת.

אז בגדול, מה היה לנו לקראת סוף העונה? בעצם חוץ מתיקי רציחות וחקירות מאוד מעניינים גם מבחינה קרימינולוגית, יש לנו את הסיפור של הסוכנת ג'י ג'י - א.ג. קוק. יש להודות שלא הבנתי מה מכניסים לה פתאום חבר צמוד לעלילה ועוד לקראת סוף העונה, מה הלחץ? אך כבר בפרק שאחרי חשיפת החבר היה ניתן לראות בבירור בטן הריונית קטנה (אולי שמתי לב בגלל לזה בגלל ההזדהות) שהסבירה את כל המצב, וגם נתנה לנו בכך עוד נקודת פתיחה לעלילה לדמות שלה לקראת העונה הבאה. וכמובן לא ניתן לשכוח את סצנת הסיום, בה נראה אחד הרכבים השחורים של אחד מחברי הצוות מתפוצץ ועלינו להיות במתח עד תחילת העונה הבאה - למי היה שייך הרכב?

בקיצור, עונה באמת חזקה וטובה מכל הבחינות. אני נותנת ח"ח למפיקים וליוצרי העלילות השנה, וגם לתומס גיבסון, שעשה עבודה ממש לא רעה השנה בגילום הסוכן הוצ'נר. פרק סיום העונה היה טוב מאוד ואני מכניסה אותו לרשימת סיומי העונות המוצלחות השנה. מה שבטוח, אני ממתינה כבר לעונה הבאה.

ציון: 9. גם לעונה בכללותה, וגם לפרק הסיום שלה.