המסך המפוצל

איך פגשתי את אמא, עונה 3, פרק 19

הפרק שודר ביום שני, 12/5/08. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 15-05-2008
8 תגובות
אהה... מה זה היה?

יכול להיות שמישהו התבלבל ושם בטעות פרק של "שני גברים וחצי"? אחרת, די קשה להסביר את הפרק המעפן הזה.

העלילה של בארני ובריטני היתה פשוט מביכה. מילא מביכה-מצחיקה, אבל היא לא העלתה אפילו בדל של חיוך. וזמן המסך המוגזם חשף את הבעייתיות ביכולת המשחק(?) של בריטני. ניל פטריק האריס רמז על חוסר שביעות רצונו משחזור הופעת האורח החד פעמית של בריטני, והוא ידע למה. עם כל הכישרון והרצון הטוב שלו, הוא פשוט לא יכול היה להחזיק את הסצנות האלה כשלידו שחקנית לא מקצועית, ולא פחות מאכזב מכך - תסריט חלש כל כך.

העלילה (אפשר לקרוא לה ככה?) של טד והמגפיים היתה, איך נאמר? מיותרת? משעממת? חסרת פואנטה? פשוט לא דומה לכלום. לפחות אצל לילי ומרשל ראינו איזה ניסיון לייצר איזו אמירה על הדמויות ולנסות ליצור עלילה עם עניין, רק שהניסיון הזה די נכשל, כי גם כאן העלילה לא היתה מעניינת מספיק ולא ממש מצחיקה.

גם מבחינה קריאטיבית, למעט הגילוי שאבי היא הבחורה ש"חיסלה" את סיכוייו של בארני עם בנות המין השני (שגם הוא לא היה כזה מלהיב), הפרק אכזב בענק. רגע אחד חביב כן היה בפרק, וזה הקטע עם הכלבים והשפעת תמונותיה של לילי עליהם (ואחר כך גם הציפורים) - רעיון חביב וביצוע לא רע.



סתם פרק מיותר שקצת העיב על החגיגה בשבוע שבו הרשת הודיעה רשמית על חידוש הסדרה. נקווה שסיום העונה יהיה קצת יותר מוצלח. ציון: 3.