המסך המפוצל

ברוכים הבאים למסך המפוצל

המסך המפוצל עולה בגירסה 3. מכתב השקה קצר

מאת: המערכת

פורסם: 01-05-2002
36 תגובות
גולשים יקרים,

היום, יום רביעי, הראשון במאי 2002, יום "חג הפועלים", אנו שמחים לקדם את פניכם עם עיצובו החדש של ה"המסך המפוצל". מנהג אינטרנטי בינלאומי גורס כי בראשון במאי, רבבות אתרים מכל רחבי העולם משנים את פניהם, והנה, גם אנחנו כאן במסך המפוצל, החלטנו לפרוס מחדש.

למען האמת, הראשון במאי והפרויקט העולמי אינה הסיבה האמיתית לשינוי העיצוב. כלומר, זה בהחלט תמריץ, כן, אבל מאחורי השינוי עומדים כמה גורמים:

ראשית, החלפנו שרת. גולשינו הנאמנים יודעים כי עד כה סבלנו רבות מפריצות לאתר, מחיקות, קריסות ואי-סדירויות בדוא"ל. נספר לכם שכעת עברנו לספק טוב יותר (כך אנו מקווים). אומרים משנה מקום משנה עיצוב, אז בהחלט זה הביא חשק.

שנית, ביצענו שדרוגים וייעולים שחייבו שינוי בפריסת התוכן. אנחנו יודעים שהחלפנו עיצוב לא מזמן, וגם אנחנו לא ששנו להחליף אותו שוב תוך זמן כל כך קצר, אבל זו המציאות, אז כמו שאומרים, דיל ויט' איט.

בינתיים, אחד הפיצ'רים החדשים והשימושיים ביותר שלנו, הוא הפיצ'ר "יש תגובות חדשות", בו תעשו שימוש מוקדם מכפי שחשבתם. מעתה, בכל פעם שתהיה לפחות תגובה חדשה אחת בכתבה שכבר קראתם, יצוץ לינק "יש תגובות חדשות" ליד הכתבה, ויאפשר לכם כניסה עם פתיחה אוטומטית של כל התגובות שפורסמו לאחר הביקור האחרון שלכם בכתבה. צורת עבודה זו נהוגה באתרי תוכן רבים, ואנו שמחים להצטרף כעת לשורותיהם.

נבקשכם לדווח לנו על תקלות אם נתקלתם בהם,
ולהמשיך ליהנות מן האתר.