המסך המפוצל

שלישי 11/3/08

הישרדות, מונית הכסף, סופר נני, השנים הטובות. ב-HOT: אבודים, פרק אחרון לעונה של אאוריקה, אורוול מתהפך בקברו. ב-yes: אני חיה, הישרדות סין, המירוץ למיליון, אומיד ג`לילי, החיים בלופ, בחורות טובות, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 10-03-2008
12 תגובות
12:10, נשים לוחמות: לוזן, לוחמת האפאצ'י, ערוץ ההיסטוריה.
לוזן, כוהנת הדת והלוחמת האמיצה משבט האפאצ'י, הייתה אישה רגישה אך גם בעלת תאוות נקם. היא חילקה את חייה בין עיסוק בשאמאניזם להרגלבנים, לצד הלוחם האינדיאני האגדי ג'רונימו במאה ה-19.

16:20, נשים לוחמות: דיקי שאפל, דיוקן של אומץ, ערוץ ההיסטוריה.
דיוקנה של צלמת העיתונות דיקי שאפל, שהייתה האשה-צלמת הראשונה שסיקרה את קרבות מלחמת העולם השניה, והמשיכה לתעד מלחמות בעין המצלמה עד שנהרגה ממוקש ב-4 בנובמבר 1965, בעת שסיקרה את מלחמת וייטנאם.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 22 ואחרון לעונה.

19:42, בחורים טובים + אהבה בשחקים, yes4.
שניים עם טום קרוז.

21:00 סופר נני, ערוץ 2.


שימו לב לשינוי היום.


עונה 2, פרק 15.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 20.


עונה 1, פרק 7.

21:15 השנים הטובות, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 9.



21:30, מה נשים רוצות, yes1.
עם מל גיבסון, הלן האנט.


בחינה ביקורתית עד סוערת של התקשורת העיתונאית בארצות הברית, בעבר מעוזה של הדמוקרטיה האמריקנית, והיום עיי חורבות של ייצוג מציאות פגום, שקרי, מנותב ומוכתב. אם פעם נתפסה העיתונות האמריקאית כמגינה על חופש הביטוי וזכויות האזרח, כתמרור אזהרה מתמיד מול הרשויות כנגד שחיתויות ועוולות, כיום היא מוכיחה עצמה יותר ויותר כשופר של השלטונות, כלי שרת בידי המעמדות השליטים לחיזוק מעמדם ועושרם והותרת מצבם על כנו. למן התעלמות גורפת מכל מה שאין ברצונם של אלה בחלונות הגבוהים שניחשף אליו ועד סילוף בוטה של מידע, התוכנית מעלה שאילתא על הפיכתה של אמריקה לעולם אורווליאני של דיבור כפול, בו שקרים מוצגים כאמת צרופה. הבמאי חוקר את מה שהתקשורת לא אוהבת לדבר עליו: היא עצמה. תוך מעקב קפדני אחר התהליך בו עוותה המדיה אירועי חדשות אקטואליים שהתקבלו בביטול, נרקם סרט שהוא לא רק מרשים ומרתק, כי אם גם - ובעיקר - מפתיע ומזעזע.


מבט על עמדותיה הלוחמניות של אינגריד ניוקירק, המייסדת והכוח המניע מאחורי PETA, ארגון זכויות בעלי החיים הגדול והמשפיע ביותר בעולם. מלחמתה הבלתי מתפשרת של אינגריד למען בעלי החיים, מוליכה את הארגון בקו קיצוני שמטרתו לזעזע וליצור באזז ציבורי, כאשר בדרך כלל אינגריד לא בוחלת באף אמצעי לשם השגת המטרות הללו. הקמפיינים שמוביל PETA כוללים תמונות וסרטונים קשים לצפייה של התעללות בבעלי חיים, אותם משיגים לרוב עובדי PETA שנשלחים למשימות סודיות, מצוידים במצלמות נסתרות. הארגון, בו חברים למעלה ממיליון איש, דוגל בשחרור מוחלט לבעלי החיים ויוצא נגד השימוש בחלב, בשר, ציד, דיג, פרוות, עור, קרקסים, מחקרים בבעלי חיים ואפילו שימוש בכלבי נחייה.






עונה 2, פרק 13 ואחרון לעונה.


עונה 4, פרק 6.

22:00, סיילנט היל, yes2.

22:00, חיים בין השורות + קינזי, HOT GOLD.
שניים עם לורה ליני.

22:00, שלושה מלכים, HOT FUN.
עם ג'ורג' קלוני, מארק וולברג.





22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 5.