המסך המפוצל

שבת 8/3/08

הישרדות 10, גם להם מגיע, מאה השירים של הניינטיז, הסחר בנשים, דוקטור הו, זירת הפשע מיאמי. ב-HOT: פרשת השבוע, ליידי צ`טרלי, ארין ברוקוביץ`, סניקרס. ב-yes: פרנק וסידני, אוליבר סטון כולל מגדלי התאומים, שבע חרבות, ההבטחה, הטינה 2, סטפ אפ.

מאת: yaddo

פורסם: 07-03-2008
36 תגובות
שישבת עם אוליבר סטון:
16:31 JFK תיק פתוח.
19:54 וול סטריט.
22:00 מגדלי התאומים.
0:09 הדלתות.



היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

10:55, להתראות ילדים, HOT PRIME.
של לואי מאל. עוד אחד שלו ב-14:25, חגיגה במאי.

13:09, איאון פלקס, yes2.
עם שרליז ת'רון, פרנסס מקדורמנד, במסגרת יום של סרטי כוח נשי בערוץ, לציון יום האישה הבינלאומי שחל היום.

14:15 המשפט של איימי, ערוץ 2.
עונה 5, פרק 7.

18:01, שליחות קטלנית 2, yes2.
עוד שוורצנגר גם מיד לפני כן, בסרט העלום סוניה האדומה מ-1985.

19:00, מילואים, ערוץ 2.
שידור חוזר לסדרה הברבשית מההתחלה.


היום מוקדש בערוץ לסרטי חרבות, עם שני סרטים בבכורה שזהו הראשון בהם: סרט החרבות הראשון שזכה לכבוד של פתיחת פסטיבל ונציה ועוסק במלחמה בין השלטון וקבוצה של שבעה מורדים בסין של המאה ה-17. החל מ-10:33 ישודרו הלהב הנסתר, גוסט דוג, שבעת הסמוראים ונמר דרקון. כמו כן ישודר ב-8:55 החותם השביעי של ברגמן, שבו אין אמנם חרב אבל יש חרמש, וגם זה חד מאוד.


שני פרקים ברצף: הבנות מופיעות + הניפוי.


עונה 2, פרק 5.

20:55, היהודים בהופעה, HOT3 / yes Stars 3.
חלק ב'.


הפרק של יום ד' ישודר ב-18:30.


שני החלקים האחרונים.

21:10, אישיות בלתי רצויה, HOT סרטים.
תיעודי של אוליבר סטון. אכן, גם פה יש אוליבר סטון.

21:30, סטפ אפ, yes1.
בכורה לסרט הריקודים עם צ'אנינג טאטום. סוף השבוע בכלל משופע בסרטי ריקודים בערוץ. היום ישודרו בין היתר גם שחקי אותה מותק וריקוד מושחת החל מ-18:12.

21:45 ממלכת הכוזרים, ערוץ ההיסטוריה.
פרק ראשון למיני סדרה של אהוד יערי המתחקה אחר עקבות ממלכת הכוזרים היהודים שעברה מן העולם לפני כאלף שנים. במרכז הסדרה: שלושה מסעות לאזורים הנידחים ביותר של הקווקז, הדלתא של הוולגה, חצי האי קרים וערבות הדון. כמו כן ומאוחר יותר בערוץ: ב-1:45, שבט מנשה - מיזורם. שבט המיזו, החי בגבול שבין הודו לבורמה, מזכיר במנהגיו את מנהגי שבטי ישראל הקדומים. קהילה קטנה של כמה מאות משפחות התגיירה והיא מקיימת חיים יהודים מלאים. וב-2:05, הבריטיש איזראלייטס, סיפורם של שרידי כת נוצרית שצמחה בתקופה הוויקטוריאנית, המאמינים כי מוצאם משבט דן וכי השם "בריטיש" מורכב משתי המילים העבריות "ברית" ו-"איש".


עונה 2, פרק 11.


כאשר סינדי החליטה להתחתן עם כוכב רוק צעיר ממנה בעשרים שנה, היא פינטזה על חיי זוהר והוללות, אלא שמשהו השתבש. פרנק ולהקתו פרשו אחרי להיט אחד והוא נותר חסר כל. מאז הוא מתגורר במרתף ביתה בתת תנאים וכבר 25 שנה נתמך על ידה כלכלית ונפשית. בנה של סינדי, במאי הסרט, מתעד את משפחתו הלא-קונבנציונאלית - אמו וכוכב הרוק שלה (שהוא למעשה אביו החורג), ומצייר דמויות אקסצנטריות, צבעוניות, שנמצאות כל העת על גבול השפיות. שיר הלל למשפחה לא מתפקדת.


בכורה. דרמת אקשן של אוליבר סטון המבוססת על סיפורם האמיתי של שני שוטרים בניו-יורק ב-11.09.01. סיפורם של וויל חימנו (מייקל פנה, בבל) וג'ון מקלאכלין (ניקולס קייג'), שניים מהשוטרים שנכנסו להריסות מגדלי התאומים כדי למצוא ניצולים, ונלכדו תחת ההריסות. הסרט עוקב אחר מאמצי החילוץ של השוטרים והסבל שעובר עליהם תחת ההריסות, ובמקביל מראה את שעות החרדה שעוברות על נשותיהם. גם מריה בלו פה.

22:00, הטינה 2, yes2.
בכורה, עם שרה מישל גלר.


בכורה. הסרט היקר בתולדות הקולנוע הסיני עוסק ביתומה שחתמה בילדותה על עסקה עם השטן - חיים מלאי כל טוב אבל חסרי תשוקה. בבגרותה היא נקלעת למאבק בין עבדים, מצביאים ובני אצולה שחושקים בה, ומקווה לצאת מהסבך ולמצוא סוף סוף אהבת אמת.

22:00, מיאמי וייס, HOT GOLD.

22:00, סניקרס, HOT ACTION.
עם רוברט רדפורד, סידני פואטייה, דן אקרויד, ריבר פיניקס.


בכורה לזוכה חמישה פרסי סזאר - פרסי האקדמיה הצרפתית לקולנוע ובהם לסרט הטוב ביותר; אחד מעשרת הסרטים הטובים של השנה לפי ההניו יורק טיימס, אינטרטיינמנט וויקלי ולוס אנג'לס טיימס. עיבוד לרומן השערורייתי של ד.ה לורנס המביא את סיפורה של ליידי צ'טרלי (מרינה הנדס), צעירה המשתעממת בחברתו של בעלה הנכה. את הנחמה היא מוצאת בזרועותיו של אוליבר (ז'אן-לואי קולוש), משרת חטוב ושתקן, שעוזר לה לגלות דברים מפתיעים על עצמה, על גופה ועל החיים בכלל.



22:00, ארין ברוקוביץ', HOT DRAMA.
של סטיבן סודרברג, עם ג'וליה רוברטס. הסרט משודר היום לציון יום האישה הבינלאומי שלך היום, ומלבדו ישודרו החל מ-11:25 בין היתר הסרטים ליפסטיק, ניצחון הרוח, שרי בייבי ומה זה בכלל קשור לאהבה.



23:00 זירת הפשע: מיאמי, ערוץ 1.
עונה 5, פרק 4.


מסע אל לב לבה של תעשיית המין - מולדובה ואוקראינה, שם מוצאים סוחרים נשים נואשות המבקשות לצאת מחוץ לארצן כדי להרוויח מעט כסף. נשות מזרח אירופה נחטפות, או נופלות קרבן לחלומות נאיביים, ומוברחות אל מחוץ לארצן לשמש כשפחות המין של העידן המודרני. עם הגיען נמכרות הנשים לסרסורים, מסוממות, נכלאות בבתי בושת ונאנסות שוב ושוב. לנשים ולנערות צעירות אלו אין חיים, אין חופש ואין סיכוי לעתיד אחר. הסרט מתמקד בסיפורו של ויאורל, גבר אוקראיני היוצא לחפש את אשתו ההרה שהוברחה לטורקיה. המצלמות הנסתרות מלוות את ויאורל במסעו, עד אשר בתום ימים רבים של מאמצים נואשים, מתחזה ויאורל לסוחר נשים ומנסה לקנות חזרה את אשתו. הפקה ישראלית-קנדית-אמריקנית-בריטית.

0:10, 8 מייל, HOT GOLD.

23:30 ניפ/טאק, ערוץ 2.
עונה 4, פרק 9.