המסך המפוצל

רביעי 5/3/08

חמישה גברים וחתונה, חיים על מאדים, אוצרים את המדינה, כלבוטק, קרב סכינים, 4400, חוק וסדר מדור מיוחד. ב-HOT: אמריקן איידול, אייבון עדיין מצלצל בדלת, חסינת כאב, שארק. ב-yes: אפריקה בריאה, סיפורי שיער, היחידה, נמלטים, חילופי נשים, משפחה וחיות אחרות.

מאת: yaddo

פורסם: 04-03-2008
5 תגובות

הבנים שרים. וגם ב-19:00.

17:03, אייר אמריקה, yes4.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

20:00 האנטומיה של גריי, STAR WORLD.

20:15, בלתי שביר, HOT GOLD.
עם ברוס וויליס (פעם ראשונה), סמואל ל. ג'קסון.


בחמש השנים האחרונות, מצב מערכת הבריאות בטנזניה השתפר פלאים. ציוד רפואי רב ומשופר, פחות חולים ומחלות וירידה של 25% בתמותה. מאחורי השיפור הדרמטי עומד שיתוף פעולה חזק וחכם בין משלת טנזניה לתורמים הרבים. הסרט לוקח אותנו אל המרפאות הנידחות של טנזניה ומוכיח כיצד אותה תרומה - בתנאי שהתורמים מוכנים לשתף פעולה עם המקומיים במקום להתמקד באינטרסים האישיים שלהם ובקשרים עם פוליטיקאים ורשויות מס במדינותיהם - מניבה תוצאות טובות הרבה יותר. אם בעבר העזרה הגיעה באופן שגרם לטנזניה לפתח בה תלות, כיום היא מאפשרת לה לסייע לעצמה, באופן עצמאי ובלתי תלוי.

20:45 כלבוטק, ערוץ 2.

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.

21:00 שארק, STAR WORLD.
הזדמנות גם לצופי חם לצפות בסדרה-מושפעת-האוס קצרת הימים בכיכובו של ג'יימס וודס, כעורך דין אקסצנטרי.


חברת הקוסמטיקה אייבון (AVON) חלשה במשך שנים על שוק המכירה מדלת-לדלת; אך הזמנים משתנים והתקופה האחרונה זימנה ירידה תלולה בהכנסות החברה. התוכנית מכסה את נפילת ההון של ענקית הקוסמטיקה: המלאי בחברה התמעט ב-30% לאורך השנה וחצי האחרונות, ויו"ר אייבון זימן מהפך עצמי יסודי בחברה, שנועד לשנות באופן גורף את המגמה בה היא נתונה. אך האם מדובר במעט מדי, מאוחר מדי?

21:15, חילופי נשים, yes stars 1.
עונה שישית.

21:16 4400, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 4, פרק 7.

21:30 היחידה, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 4.


פרק 3: אוכל. אל טל ברמן מתלווה הילה אלפרט. במסעדת בתיה בתל אביב הם נפגשים עם בתיה יום טוב וירון לונדון שמספרים על תקופת הצנע, בהמשך במלון תדמור הם נכנסים לשיעור בישול ומשחזרים ארוחה שזכתה במקום הראשון בתחרות מלכת במטבח בשנות ה-60. במסעדת עזבה בכפר ראמה הם נפגשים עם חביב דאוד, מכינים תבשילים של פעם ובודקים את השפעת המטבח הערבי על האוכל הישראלי. בנוסף מני פאר יספר על תרבות היין בארץ.


דרמה קומית שבמקור נקראה 13 יום - כי כל פרק מגלם יום אחד בחיי הגיבור - אבל ערוץ 10 החליט להוזיל אותה. יחזקאל לזרוב ולירון וייסמן מגלמים זוג העומד להינשא, הילה וידור וסמי הורי מגלמים זוג נוסף העומד לפני נישואים, וביניהם ארז בן הרוש בתפקיד גאנם, החבר הרוחני, ניר לוי בתפקיד דורי, החבר הרווק המתהולל, מיקי גבע בתפקיד יניב החבר הבורגני הנשוי ואב לילד, ודאנה איבגי בתפקיד ורד, ידידתו ההזויה של יאיר, שננטשת על ידי גברים, ומוצאת דרכים מקוריות לנקמה. ערן קולירין (ביקור התזמורת), שי כנות (תיק סגור, הבורר) ודנה עדן הם היוצרים. קולירין אמר בראיון להארץ שהושפע מהעונה השלישית הסוריאליסטית של בת ים ניו יורק, כך שרבותיי, אני בטוח שם.




הזדמנות לצופי כן לסדרה הכה-אוברייטד הזו עם ג'ון סים. עיצוב נפלא, לא הרבה יותר מזה.


מבט משעשע על האובססיה שלנו למראה שערות ראשינו, או היעדרן. זהו סרט על עידן בו ספרי צמרת מפורסמים יותר מלקוחותיהם (מה מיוחד בזה?), שוק מוצרי השיער מגלגל מיליארדים ומדענים עסוקים בפיתוח שיטות להשתלות שיער. אפילו נשיא ארצות הברית בכבודו ובעצמו לא יעז להצטלם לראיון טלוויזיוני לפני שיוסיפו קצת ברק לשיערו.

22:00 משפחה וחיות אחרות, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 9.

22:00 חסינת כאב, AXN.
עונה 1, פרק 8.

22:00, עת להרוג, yes4.

22:00, פני צלקת, HOT ACTION.

22:20 נמלטים, yes Stars 2.
עונה 3, פרק 12.


עונה 6, פרק 15.

23:27, מדרכות ניו יורק, yes1.
של ועם אדוארד ברנז, ועם הת'ר גרהם, בריטני מרפי, סטנלי טוצ'י, דיוויד קרומהולץ.

23:42, בסוף הדרך, yes2.
עם רובין וויליאמס, מינה סורבינו.

23:45, 12 קופים, HOT DRAMA.
עם ברוס וויליס (פעם שניה), בראד פיט.