המסך המפוצל

שלישי 19/2/08

מונית הכסף, השנים הטובות. ב-HOT: אבודים, אאוריקה, בעקבות בן לאדן, המושכים בחוטים, למה מה. ב-yes: אומיד ג`לילי, תרדמת, טיסה 93, החיים בלופ, בחורות טובות, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 18-02-2008
5 תגובות

הפעם: מנכ"ל ערוץ 9 הרוסי, ליאוניד בלחמן, שמסביר לו מדוע בכלל צריך ערוץ רוסי בארץ. בלחמן מספר למה הצופים רוסים מעדיפים לצפות בסדרה מתורגמת על פני מרינה מקסימיליאן בגמר "כוכב נולד", מה הקשר בין "מרחק נגיעה" וערוץ 9 ואלו נושאים שיפתחו את מהדורת החדשות בערוץ 2 לא יחשבו ככותרת בחדשות ברוסית.

20:05, ממנטו, HOT PRIME.
עם גאי פירס.

14:36, ד"ר סטריינג'לאב, yes Movies.
של סטנלי קובריק, עם פיטר סלרס.

16:12, ארין ברוקוביץ', yes Movies.
של סטיבן סודרברג, עם ג'וליה רוברטס. עוד סודרברג בערוץ גם ב-0:22: טראפיק.

16:23, דרכים צדדיות, yes Movies.
עם פול ג'יאמטי, תומס היידן צ'רץ', סנדרה או.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 19.

19:41, מדרכות ניו יורק, yes1.
דרמה קומית רומנטית מצוינת של ועם אדוארד ברנז.

19:45 למה מה? ערוץ 8.

20:34, שיחות עם אישה אחרת, yes3.
עם ארון אקהרט, הלנה בונהם קרטר.




עונה 2, פרק 12.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 17.


עונה 1, פרק 4.

21:15 השנים הטובות, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 6.

21:30 שלום אנד גוד אבנינג, ערוץ 2.


עטור תהילה מיתית ואגדות, מוקצה ומקודש כאחד ברחבי העולם: כיצד הפך אוסאמה בן לאדן מילד ביישן ומנומס, בן משפחה סעודית עשירה ומכובדת, לטרוריסט המבוקש בעולם? דיוקן מקיף וחושפני להפיכתו של אדם מנער שלו לאדריכל טבח. חברים, קרובים וטרוריסטים-שותפים מסייעים לפענח את המפתה והכובש במסר של בן לאדן, וכיצד הוא משרה על אחרים את הנכונות לבצע מעשי זוועה ופשעי שנאה. שני פרקים בשידור שבועי.






מה קורה במוחם של אנשים כאשר הם שוקעים בתרדמת? האם הם אכן לא חשים בדבר או שאולי רמת המודעות והערנות שלהם דווקא בשיאה והם נותרים חסרי אונים מבלי יכולת לתקשר? הבמאית ליז גארבוס יוצאת אל עולמם המסתורי של הצמחים, אל אלו שהתעוררו מתרדמת ואל בני משפחתם המנסים לשרוד את הצפייה העקשנית ולרוב גם חסרת הטעם, לרגע היקיצה.


אומיד ג'לילי הבריטי-אירני, אחד מאמני הסטנד-אפ האהובים ביותר של בריטניה, מככב בתכנית מערכונים פרי עטו ומשלב סטנד-אפ אנרגטי עם מערכונים ודמויות. אומיד נועץ את שיניו בנושאים עכשוויים מגוונים, מזהות ותרבות ועד למוות, סקס ודת ומשלב הומור פוליטי עם פרשנות חברתית ושטותניקיות. בתכנית אומיד עושה חיקויים וקומדיה פיזית, כאשר בכל פרק שזורות דמויות רבות ובדיחות מתמשכות, ראיונות מבוימים על תפקידיו בסרטים שוברי קופות בנישת הערבי האתני, בדיחות ויזואליות ומערכונים כגון "במאי סקוטי מוחצן" שמוצא את עצמו מביים סרטים לאנשים כגון אוסמה בן לאדן. נושאים אחרים שבהם אומיד נוגע כוללים אמריקנים, ילדים, מערכות יחסים, מהות הקיום ומשמעות החיים.


עונה 2, פרק 10.


עונה 4, פרק 3.

22:00, 12 הקופים, HOT PRIME.
עם ברוס וויליס, בראד פיט.

22:00, וירה דרייק, HOT סרטים.
של מייק לי.

22:00, החולמים, yes3.
של ברנרדו ברטולוצ'י.


בכורה. דרמת מתח החושפת את ההתרחשויות בטיסת יונייטד 93 ב-11 בספטמבר, כאשר הנוסעים הבינו שהמטוס נחטף ועכשיו עליהם למנוע מהטרוריסטים לבצע את זממם ולהתרסק בוושינגטון. זהו סיפורם של נוסעים שהחליטו לעשות מעשה ולמנוע פעולת טרור גם במחיר חייהם. פול גרינגראס (בורן 2 ו-3) ביים ברוב אפקטיביות.





22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 2.

1:55, הכל מואר, HOT GOLD.
עם אלישע ווד.