המסך המפוצל

רביעי 16/1/08

הישרדות, הצוואה, כלבוטק, פרק אחרון לעונה של בוסטון ליגל, חוק וסדר מדור מיוחד, פרק אחרון לעונה של החיים זה לא הכל. ב-HOT: אמריקן איידול, ספר השיאים של שוטקה, חסינת כאב, היחידה. ב-yes: דקסטר, שטח הריגה, חילופי נשים, אדם כועס.

מאת: yaddo

פורסם: 15-01-2008
12 תגובות
היום בטלוויזיה


העונה השביעית. לראות? לא לראות? אני עדיין מתחבט. בסוף אצפה כאחרון השרליליות. כמובן שמנויי yes יזכו אף הם לצפות בפרקי השבוע בסוף השבוע בערוץ 3. וגם ב-19:00.






הפעם: האם כלבים יכולים ללמוד לקרוא? האם שימפנזים יודעים לדבר? מי הן הציפורים שבוגדות בבני זוגן? מתי פילים בוכים? ואיזה סוס יכול להיכנס להריון מבת זוגו? בעולמן המופלא של החיות ניתן למצוא התנהגויות שיכולות להתאים לעלילת טלנובלה: חיות מדברות, נעלבות, נכנסות לדיכאון, משקרות ואף משחקות באמא ואבא. עשר תכונות שאנו חולקים עם החיות.

20:00 האנטומיה של גריי, STAR WORLD.

20:00, עשה את הדבר הנכון, yes4.
של ספייק לי.

20:20 ערב של ג'ון קרפנטר, yes2.
ארבעה סרטים של אשף האימה ברצף: הבריחה מניו יורק, הערפל, נסיך האופל והיצור ברצף.

20:20, הגבר שנשאר אחרון, HOT ACTION.
עם ברוס וויליס.

20:30, יצירת מופת איסלנדית, HOT PRIME.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.



21:00 היחידה, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 11.

21:15, חילופי נשים, yes stars 1.
עונה שישית.


עונה 3, פרק 24 ואחרון לעונה.


פרק 5.

21:30, החזאי, yes1.
עם ניקולס קייג', מייקל קיין.


רצועה חדשה של סרטים תיעודיים קומיים מדי רביעי נפצחת בסרט הזה. תושביה של שוטקה, בירת הצוענים העולמית, חולקים כולם תשוקה בלתי רגילה להיות אלופים - בכל דבר. האנשים בשוטקה ניזונים מקצירת שיאים בפסטיבלי זמר, קרבות אווזים, מלחמות כלבים, ציד ערפדים, חגיגיות מלבושים, אספנות מוזיקה טורקית או השמדת שדים מרושעים. דרך מספר סיפורים השזורים זה בזה, לוקח אותנו הסרט הביזארי והמשעשע אל תוך עולם הסגור בעיקרו למבקרים מבחוץ. כשהפסיפס של שוטקה נפרש לפנינו, אנו מובלים לתהות: היכן שוכן סוד העונג? האין הפרטים הקטנים בחיים הם אלה ההופכים אותם לחוויה כה בלתי נשכחת? אין מה לחפש את שוטקה על המפה, אי שם בקצותיה הנידחים של מקדוניה; שוטקה היא מצב תודעתי, מיקום מטאפיזי. כאן תמצאו את מאלף היונים הטוב ביותר לצד האישה בעלת הדעות המוצקות ביותר, הבחור עם החליפות הטובות ביותר ומציעת מיטות המילה המצטיינת. תמיד יש מנצח, גם אם על הכתרתו יש עוררין. או כדברי אחד התושבים בעיירה בה כולם חיים על קצבת סעד אבל תמיד יש כסף לחתונות ושמחות: "כל אחד יכול לעשות ילד, אבל לא כל אחד יכול לעשות יונה אלופה".



21:40 כתב פלילי, ערוץ 1.
פרק 14 ואחרון.

21:55 החיים זה לא הכל, ערוץ 2.
עונה 6, פרק 19 ואחרון לעונה.


הזדמנות גם לצופי כן למיני סדרה המצוינת על פי יצירתו של צ'ארלס דיקנס, עם ג'יליאן אנדרסון בין היתר. רביעי וחמישי בעשר מוקדשים החל מהיום לדיקנס - מחר תתחיל המיני סדרה ידידנו המשותף.


מוחמד סיפאווי, עיתונאי אלג'יראי, עזב את מולדתו בשנת 1999 והיגר לפריז. כמי שהתחנך בביתו על ברכי ערכי החילוניות הצרפתית, הוא שם לעצמו למטרה להביא את עקרונות הרפובליקה החופשית לחבריו המהגרים מצפון אפריקה ולהלחם בבדלנותם. הסרט מתאר מסע דון קישוטי של אדם הנתקל בלעג ובבוז בכל אשר יפנה. סיפאווי, המנסה בעבודתו לחשוף התארגנויות של תאים רדומים פונדמנטליסטים בפרבריה של פריז, בטוח כי השלטונות אינם ערים לסכנה הצומחת מתחת לאפם ומשוכנע שעבודתו היא עבודת קודש. גם בתוככי הממסד, יש מי שמפקפק בכך.

22:00 משפחה וחיות אחרות, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 2.


סדרה של ערוץ Sci-Fi האמריקני ששרדה עונה אחת. ג'יין וסקו (כריסטינה לוקאן, שליחות קטלנית 3) הצליחה להתגבר על הכאבים העזים ביותר כשהייתה ילדה, ולכן קרא לה אביה "חסינת הכאב". סוכנות ממשלתית חשאית גייסה אותה בבגרותה כדי להילחם ב"נירוס", בני אדם בעלי כוחות-על נירולוגיים. איש אינו יודע מהו המקור ליכולותיהם העל-אנושיות, כמו טלקינזיס ושכנוע בטלפתיה, ומה הסיבה שאם הם יוצאים מכלל שליטה, הם מותירים אחריהם הרס והרג.



22:00, נקודה חמה, MGM.
עם דון ג'ונסון, ג'ניפר קונלי.

22:00, היט, yes4.
עם אל פקינו, רוברט דה נירו. פקינו גם מיד אחרי כן בסרט סיטי הול.

22:00, פרווה, HOT GOLD.
עם ניקול קידמן, רוברט דאוני ג'וניור.


עונה 2, פרק 9.


עונה 1, פרק 18.


עונה 6, פרק 10.

23:25, חמש ילדות יפות, HOT DRAMA.
של סופיה קופולה.

23:39, מריה הלבנה, yes3.

0:00, דו"ח מיוחד, HOT GOLD.
עם טום קרוז.