המסך המפוצל

ראשון 23/12/07

ER, הישרדות, בטי, תדע כל אם, אחד נגד מאה, החיים זה לא הכל, לא לפני הילדים, הופעת בכורה, משפחה במנוסה. ב-HOT: הגברים של שדרות מדיסון, המוזיקה של המספרים הראשוניים, לחיות בסרט, מחשבות פליליות, אמריקן בודי שופ, השדים של דרזדן. ב-yes: הפמליה, המלחמה, הנרגנים, העשב של השכן, סקרבס.

מאת: yaddo

פורסם: 22-12-2007
21 תגובות
היום בטלוויזיה

16:54 וואלאס וגרומיט והארנב הקטלני, yes2.

17:09 הפרחח ובת השריף 1+2, yes4.


פרק 4.

18:15, נני מקפי, HOT FUN.
עם אמה תומפסון.

18:21, אנשי המיסתורין + כייבל גאי, yes2.
שניים עם בן סטילר, השני גם (ובעיקר, כי התפקיד שלו מאוד שולי) בבימויו.




עונה 1, פרק 8.

19:38, אנשים מושלמים, yes1.
עם רוברט דה נירו, פיליפ סימור הופמן.


עונה 12, פרק 11.

20:15, ג'ונבאג, HOT PRIME.

20:20, פוסידון, HOT ACTION.
עם קורט ראסל.


שובו של השעשועון בהנחיית אברי גלעד לעונה נוספת.


פרק ההדחה (כלומר, המריחה).


עונה 6, פרק 19.

21:16 משפחה במנוסה, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 8.


פרק 2.

21:30 משפט וצדק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 9.

21:30 אמריקן בודי שופ, XTRA HOT.
עונה 1, פרק 10.

21:30, ארץ קרה, yes1.
עם שרליז ת'רון, פרנסס מקדרמונד.

21:30, תפוס אותי אם תוכל, HOT DRAMA.
של סטיבן ספילברג, עם ליאונרדו דיקפריו.


לאורך למעלה מ-2000 שנה, חידה מתמטית הקשתה על גדולי המוחות בעולם. הבעיה כה קשה עד כי עינתה את אלה שהיו אמיצים מספיק לעמוד מולה. חלקם נואשו וויתרו. אחרים איבדו את שפיות דעתם. ובכל זאת, החידה הזו סייעה לבריטניה לנצח במלחמת העולם ה-II באה לכדי שימוש בהמצאת המחשב, ואף זרתה אור על התנהגותם של אטומים, אבני הבניין של החומר עצמו. כיום שעון עולם הפיננסים המקוון תלוי בהיותה של החידה בלתי פתורה: באם יימצא פיתרון, הוא עשוי להוריד אל ברכיו את העולם הזה. אין פלא אם כן שפרס בסך מיליון דולר הוצע לפותר המאושר של החידה. המסתורין שבלבל את המתמטיקאים לאורך מאות בשנים הוא חידה האופפת את חלוקתם של מספרים ראשוניים. המספרים האלה חיוניים למתמטיקאים; הם היחידות הבסיסיות מהם כל המספרים האחרים יוכלו להיבנות. ובכל זאת, הם נראים אקראיים לחלוטין במיקומיהם לאורך ציר המספרים. אך האם הם קבועים שם באופן אקראי באמת, או שמא ישנו איזה דפוס סדור ומובהק, גם אם נחבא?


סרטם של הבמאי ניר טויב והמפיק יהודה ביטון, שישודר בשני חלקים במסגרת הסיפור האמיתי היום ומבט שני ביום שני. מלחמת לבנון השנייה טרם נחקרה לעומק מבחינת עומק השבר הערכי וגודל משבר האמון שבין הלוחמים למנהיגות הצבאית והמדינית. "תדע כל אם עברייה כי הפקידה גורל בנה בידי מפקדים ראויים לכך" אמר דוד בן גוריון וטבע את המשפט החקוק בכל בסיס בצה"ל. הסרט מתעד את לוחמיו של צוות ביחידת מילואים מובחרת שנקראו לקרבות ועברו את תסכולי הפקודות הלא ברורות, פציעה ומוות של חבריהם בקרב בדאבל, ודילמות משבר ערכי הלחימה שנחשפו במלחמה. הם והוריהם. שני דורות של לוחמים. משה הר ציון, בנו של מאיר הר ציון, הלוחם האגדי של פעולות התגמול בשנות ה-50 ויחידה 101, ניר רובין בנו של האלוף במיל. דורון רובין שהיה מג"ד 202 במלחמת יום כיפור, ואור נוי, בנו של תת אלוף במיל. רפי נוי, מי שהיה ראש מטה פיקוד צפון בעת הלחימה הארוכה בלבנון. זהו קידוח עומק לליבת הישראליות, לגרעין הקשה שלה, אל "שומרי החותם". מסע לעולם הולך ונעלם של מוטיבציה, זיקה לארץ, ערכי הקרבה והתנדבות שהאנשים האלה נשאו עימם, הם והוריהם כשהתגייסו לצה"ל. ערכים שנכתבו בדם במלחמות ישראל ואלף ועדות חקירה לא יצליחו לנתח את מה שעובר עכשיו, ערב פרסום דו"ח וינוגרד, בעמוד השדרה ובעצבים החשופים של החברה הישראלית. חלק א': האבות, הבנים והנשים שלצידם. מול הדור השני של המלחמה בלבנון ניצבים ערכי היסוד עליהם חונכו - "לא משאירים פצועים בשטח" ו"החתירה למגע עם האויב", ערכים שאותם ייסד דור האבות. המלחמה פורצת, הלחימה מסתבכת, השאלות מתעוררות והאירועים מולידים דילמות קרעים וכעס עצום. הפגנות אזרחים ואנשי מילואים מחדדות את השבר הגדול. השבר משתקף בחדות בעיני האבות שמנסים להבין היכן הדברים השתבשו בצה"ל ובמנהיגות הלאומית.


עונה 4, פרק 10.

21:45 תודה שעישנתם, HOT FUN.
של ג'ייסון רייטמן, עם ארון אקהרט.

22:00, החיים זה לא הכל, ערוץ 2.
עונה 6, פרק 15. נכון להיום היא מתקרבת באדיקות למונית הכסף כתוכנית הכי מטורטרת של ערוץ 2. גם מחר ישודר פרק כמדי שני בשבועות האחרונים, אבל בשלישי לא. אל תתרגלו כי כל זה כמובן ישתנה בחצי השני של השבוע הבא, אז מחליפות זכייניות ערוץ 2 ימי שידור.


עונה 1, פרק 4.


פרק 3.

22:00 הסנונית שמבשרת את בוא האביב, חינוכית 23.

22:00, האיש שבפנים, yes4.
של ספייק לי, עם דנזל וושינגטון, קלייב אוון (פעם ראשונה), ג'ודי פוסטר.

22:00, החשוד המיידי, HOT ACTION.
של בראיין סינגר, עם קווין ספייסי.

22:02 לחיות בסרט, HOT סרטים.
פנטזיה. סיפורו של ברונו, שוטר צעיר וחסר מזל. לאחר מריבה קשה עם אישתו, ברונו עובר לישון בבית מלון ומחדש את הקשר עם אחת מחברותיו לשעבר. אולם הוא אינו מצליח לשכוח את אישתו ומתקשה למצוא שלווה. הכל משתנה כשברונו חש לפתע כי הכל השתנה סביבו. אז הוא מגלה פתח למציאות מקבילה ומבין כי חייו הם בעצם סרט, בו הוא עצמו מככב בתפקיד הראשי. סרטו של וינסנטה פנארוחה, שהיה מועמד ב-2004 לפרס הגויה (האוסקר הספרדי) לבמאי החדש הטוב ביותר.

22:05, לא לפני הילדים, ערוץ 10.
פרק נוסף של תוכנית המערכונים.


עונה 3, פרק 5.

22:45, השדים של דרזדן, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 9.

23:37, מועדון 54, yes1.
עם ראיין פיליפה, נב קמפבל, מייק מאיירס, סלמה האייק.

23:40, נעורים בקצב מהיר, yes2.
עם שון פן, ג'ניפר ג'ייסון לי.

23:50, אשן כשאמות, HOT DRAMA.
עם קלייב אוון (פעם שניה).


איזה עונג לפני השינה: שידור יומי של כל פרקי העונה הראשונה.