המסך המפוצל

שבת 15/12/07

הישרדות 10, לא לפני הילדים, נולד לרקוד, מנית הכסף, שוגר אהובתי. ב-HOT: להוציא את הכלב, קרוואן השלום, כשתראי נמר בשלג, מת מצחוק, עולם מושלם, וויסלר. ב-yes: סקס ומיניות לסבית, רמבו 1-3, רצף וולטר סאלס, הבית על האגם, מלכת החנויות.

מאת: yaddo

פורסם: 14-12-2007
19 תגובות
היום בטלוויזיה

8:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

11:55, מלכת החנויות, yes Stars 1.
פרק אחרון.

13:28, הכחול הגדול, yes3.
של לוק בסון.

15:50 8 פינת אושן, HOT3 / yes Stars 3.

16:14, ונדטה, yes2.
עם נטלי פורטמן.

17:08, מרתון סילבסטר סטאלון, yes4.
עוד רצף עתיר טסטוסטורון: שלושת סרטי רמבו ברצף, מתנקשים (הבכלל לא רע).

18:20, דרום אמריקה באופנוע + מאחורי השמש + תחנה מרכזית ברזיל, yes3.
שלושה ברצף של הבמאי הברזילאי המהולל וולטר סאלס. אחרי כן ישודר ברזילאי נוסף, עיר האלוהים.

18:30, 90 דקות לרצח, HOT ACTION.
עם ז'וני דפ (הגבר).

19:00, המלאך שלי, HOT PRIME.
עם ונסה פאראדי (האישה).

19:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 10.


אחרי שלל בילד-אפ מגיעה הגרסה העברית לריאליטי הוותיק עם פרק ראשון כפול, וטומנת בחובה אפשרות לזעזוע, שלא לומר מהפכה, במסגרת הערוצים המסחריים בישראל. הפורמט ידוע: 20 מתחרים שמעולם לא פגשו אחד את השני "ננטשים " על אי בודד וינסו לשרוד בו במשך 52 יום. הם נאלצים לשרוד בתנאים קשים ולהתמודד עם אתגרים שמעמידים למבחן את כישורי ההישרדות (וזה שורש ש.ר.ד בפעם השלישית תוך משפט וחצי) שלהם. מנחה: גיא זוארץ.



21:00, נולד לרקוד, ערוץ 2.
גם קשת לא נשארת חייבת ומנסה להדוף את המומנטום באמצעות תוכנית הריאליטי הפופולרית, שעוברת מיידית למוצאי שבת, והפעם, הפלא ופלא, פרק ארוך מהרגיל שמקביל בדיוק לאורך של הישרדות בערוץ 10.

21:00 וויסלר, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 3.


בכורה. 12 שנה לאחר שעברו חוויות מסמרות שיער בסרט ספיד, נפגשים מחדש קיאנו ריבס וסנדרה בולוק. ריבס מגלם את אלכס, ארכיטקט עם בעיות משפחתיות, המגלה בביתו החדש מכתב מסקרן שהותירה הדיירת הקודמת, רופאה בשם קייט (בולוק). בכך הוא נותן את האות לתחילתו של סיפור אהבה מיסטי שחוצה את גבולות הזמן וההיגיון (נשמע כאילו רומזים לנו לא לחפש היגיון בסרט הזה). רומנטיקה מיסטית נוספת גם לפני כן עם הסרט לו רק, ואחרי כן עם הסרט הזדמנות שניה.

21:30, עולם מושלם, HOT DRAMA.
של חלינט איסטווד, איתו ועם קווין קוסטנר.

21:45, מת מצחוק, HOT FUN.
של פול וכריס ווייץ (אמריקן פאי), עם כריס רוק.


ביוני 2003, עמית ואוד וייסברגר יחד עם תינוקם בן השישה חודשים, יצאו למסע בן 6000 ק"מ לירושלים בקרוון רתום לסוס. עמית הוא ישראלי וכפציפיסט הוא העמיד לעצמו מטרה לחזור לארצו תוך 24 חודשים כשהוא מביא איתו מסר של שלום והכרה בצד השני.




פרק 5.

22:00, הנוסע השמיני נגד הטורף, yes2.

22:00, שלושה מלכים, HOT ACTION.
עם ג'ורג' קלוני, מארק וולברג, ספייק ג'ונז.


בכורה. סיפור אהבה קסום המתרחש על רקע המלחמה בעיראק. משורר איטלקי מתאהב באישה המסרבת להתחייב. הוא יוצא אחריה לעיראק כאשר מלחמת המפרץ השנייה פורצת, ועושה הכול לדאוג לה כאשר היא נפצעת שם וזקוקה לטיפול רפואי. רוברטו בניני ביים ומשחק, ולצדו ז'אן רנו, ניקולטה ברשי והזמר טום ווייטס.

22:45 מונית הכסף, ערוץ 2.
ספיישל גלגלי הצלה. מה זה אומר? לאל החנון הפתרונים. לאן הוגלו יצפאן ועבודה ערבית? לאל הטוב המענות.


שידור נוסף: עונה 2, פרק 2.


תכנית מערכונים חדשה בהשתתפות יעל לבנטל, שי גולדשטין, אורי פפר, יעל שרוני, ורד פלדמן, בתפקיד אורח: מלי לוי. תכנית מערכונים נועזת, המתעסקת בין השאר בנושאים של מיניות, מוות, יחסים בין המינים, ופערים חברתיים. זוהי תכנית המבוססת על סיטואציות יומיומיות המתפתחות לסיטואציות קומיות וקיצוניות. התוכנית מצולמת און לוקיישן, בעולם מציאותי ופרוזאי. יוצרי הסדרה: עידן אלתרמן, יעל לבנטל, דנה עדן.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 16.


מיני סדרה בת ששה פרקים, אשר הופקה ובוימה כולה בידי נשים ושואפת למפות את מצבה של הקהילה הלסבית בארה"ב כיום. פרקי הסדרה עוסקים בתופעות חברתיות כמו המשפחה הלסבית החדשה, יחסי הכוחות והקרעים האידיאולוגים בין בוץ' לפאם, בהתפתחות הפורנו הלסבי אשר נוצר לצרכים פנים קהילתיים, והדרך שבה מנסה הקהילה הלסבית לבדל את עצמה מהקהילה ההומואית ולא להיבלע בתוך מאבקיה.

23:45, אהבה במקום אחר, HOT DRAMA.
עם מארק רפאלו, נעמי ווטס, לורה דרן, פיטר קראוזה.