המסך המפוצל

רביעי 5/12/07

שירותרום, נולד לרקוד, העיר שלנו, בוסטון ליגל, חוק וסדר מדור מיוחד. ב-HOT: המושכים בחוטים, אצל אנג`לו, ניצוצות בין כוכבים, תרבות הקניות, היחידה. ב-yes: דקסטר, נמלטים, סופר נני, בנות הקמפוס, האם מר סמית` עוד יכול להגיע לוושינגטון?

מאת: yaddo

פורסם: 04-12-2007
9 תגובות
היום בטלוויזיה

מקום ראשון במצעד הזמרות הכי יפות
(הייתי חייב לשים את התמונה הזו למרות שיש עוד פיונה למטה)

16:49, הקרקס + הדיקטטור הגדול, yes3.
שניים של צ'ארלס צ'פלין.

18:10, להתראות, לנין! HOT סרטים.

18:29, רדיו חזק, yes2.
עם כריסטיאן סלייטר.


עם קולותיהן של גלן קלוז, אן האתאוויי.

19:00 היפה והמרובע, Star World.

19:05, כדורצח, HOT PRIME.
תיעודי.

20:00 האנטומיה של גריי, STAR WORLD.

20:12, התחלות חדשות, yes2.
של ג'וליאן טמפל, עם דוד בואי. מתי מישהו יחדש את השיר הזה בלי ההפקה האייטיזית המזעזעת ויעשה עמו חסד? מדובר באחד השירים הכי יפים של בואי, והאל יודע שיש הרבה כאלה.

20:30, ג'ים הבודד, HOT PRIME.
של סטיב בושמי, עם קייסי אפלק, ליב טיילר (לאן היא נעלמה?).

21:00 נולד לרקוד 3, ערוץ 2.


רחובותיהן של רוב הערים בעולם כיום רצופים בשמות מותגים מוכרים, בין אם באתם מקנדה ובין אם מקזחסטן, אך הדרך בה אנו קונים עודנה שונה. היא לא רק משקפת מי אנחנו אלא גם מעצבת אותנו. ששת פרקי הסדרה נודדים מרוסיה, לשבדיה, לאיטליה, לארצות הברית (שיקגו), ללוב וליפן, ומנתחים את תרבות הקמעונות, הדרך בה אנשים קונים, המקומות בהם הם קונים ומה אומרים לנו אלה על תרבותם וחברתם. כך אנו יוצאים לשופינג עם אלמנתו של אוליגרך רוסי ושומר ראשה, מדברים על הון משפחתי עם מיוצ`ה פראדה, מבקרים בסטודיו לעיצוב של ג`ניפר לופז וזוכים לטיפול אח"מים בחנות האקסקלוסיבית ביותר בעולם שנמצאת בטוקיו. ששה פרקים בשידור יומי. הפרק הראשון: רוסיה.

21:00 היחידה, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 4.

21:15, סופר נני 3, yes stars 1.


עונה 3, פרק 18.

21:30, שירותרום, ערוץ 1.
האירוע המרכזי של יום ההתרמה למען חיילי צה"ל המתקיים היום, בין היתר עם שי גבסו, רבקה זוהר, צביקה פיק ואחרים, בהשתתפות שועי ארצנו, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. גדי סוקניק מנחה.


הפעם: אשת יחסי הציבור המפורסמת רונית ארבל בשיחה על ביטול ההופעה של להקת דפש מוד בארץ, על עבודתה מול העיתונאים, מה זה לדעתה יחצנות טובה וגם על ההיבטים הבעייתיים שבמקצוע שלה, כמו שאלות אישיות של עיתונאים על חיי הזוגיות של לקוח שלה. בנוסף, רונית ארבל מספרת כיצד ניתן לתת תגובה מקצועית לעיתונאי ועדיין להישאר רגישה לאמנים שהיא מייצגת.

21:30 נמלטים, yes Stars 2.
עונה 3, פרק 7.

21:30, הנשיא מאוהב, yes1.
עם מייקל דגלאס, אנט בנינג, מרטין שין, מייקל ג'יי פוקס.

21:30, מולין רוז', HOT DRAMA.
עם ניקול קידמן, יואן מקגרגור.

21:45, ג'ון טאקר מה זה גמור, HOT FUN.


סדרה קומית בריטית שזכתה לאחלה ביקורות, המתארת את המתרחש בבית קפה קטן בכיכר טרפאלגר בלונדון השייך לאנג'לו, דור ראשון למהגרים, ששונא זרים. מריה, בתו המתבגרת, עובדת במקום אבל מוכנה להיות כוכבת הפופ הגדולה הבאה בבריטניה. כריס, שחקן מובטל, מרוויח גרושים כאטרקציה בכיכר כשהוא צובע את עצמו בספריי ומחקה רובוטים. שלי, נהגת המונית, מתנזרת ממין אבל אינה יכולה לחשוב על שום דבר אחר, ולשה, חברתה הטובה של מריה - כולם נמנים עם הלקוחות הקבועים של בית הקפה. השהייה הממושכת במקום הקטן יוצרת מצבים מופרכים ודיאלוגים שנונים וציניים.




כמעט שבעים שנים אחרי צאת סרטו האהוב של פרנק קפרה, מר סמית הולך לוושינגטון, הגיעה העת לבדיקה מחודשת של אחד הרעיון אשר עמדו בבסיסו - האם הדמוקרטיה האמריקאית אכן מאפשרת לכל אחד מאזרחיה, בלי קשר למעמדו החברתי, להצליח להיבחר למשרה ציבורית רמה מבלי שמאחורי גבו יציצו תורמים ומממנים בעלי אינטרסים שונים ומשונים? הבמאי ניק אדמס יוצא בסרט זה לניסוי חברתי ומריץ את עצמו לקונגרס האמריקאי. המצע שלו סביר והקמפיין שהוא מנהל בהחלט אינו קיקיוני אך האם כל זה מספיק?


עונה 1, פרק 12.

22:00, תתעשר או תמות בדרך, yes2.
עם 50 סנט, טרנס האוורד.

22:00, הסנדק, yes4.
עם מרלון ברנדו, אל פקינו.

22:00, מלחמת הכוכבים: מתקפת המשובטים, HOT ACTION.


עונה 2, פרק 3.


הפעם: מפגש בין הבמאי קוונטין טרנטינו לזמרת היוצרת פיונה אפל באוסטין טקסס. הוא מדבר על עשיית סרטים בלי להתפשר, על הפרויקטים שלו בעתיד ועל קולנוע בכלל. היא מדברת על תחילת הקריירה שלה, כשהרגישה שלא מבינים אותה, על היכולת שלה ליהנות כיום בהופעות ועל כתיבת שירים רק כשהיא מרגישה צורך ולא כדי לרצות אחרים.




עונה 6, פרק 4.


כוכבי הפיג'מות מגיעים בתכנית קומית חדשה, והפעם למבוגרים. מדובר בסדרת מערכונים המביאה את סיפורם של תושבי עיר ישראלית טיפוסית אשר במרכזה דמויות קבועות כגון: כדורגלן ואשתו הדוגמנית, ילדי השכונה, קשיש ומטפלו התאילנדי ועוד. שחקנים: עודד פז, אילן רוזנפלד, קובי פרג', יובל סגל.

23:34, סיפורי ארוס, yes3.
עם רוברט דאוני ג'וניור.