המסך המפוצל

גברים שצריך

רשימת הגברים השווים על המסך. וגם אלה שאנשים רק חושבים שהם שווים

מאת: Mika Gill

פורסם: 14-10-2001
3 תגובות
בימים אלו עולה למסכים בארץ סרטו החדש של אדוארד נורטון, אחד השחקנים היותר מדהימים שיש היום. אז נכון, המהדרין יצעקו עלי ש"מה פתאום סרט של נורטון?! דה נירו משחק שם והוא יותר ותיק/חשוב/אנא עארף", אבל מה לעשות? דה נירו, שכבודו במקומו מונח, אני לא אומרת שלא, אינו משתווה לנורטון, בעיני.

יהיו מביניכם, בוודאי, כאלה שיאמרו שזה כך רק בגלל שנורטון גם נראה מדהים. אז כן, אני מודה ומתוודה, שבעיני הגבר האולטימטיבי נראה כמוהו (או נוח וויילי, של אי אר. אותו אבטיפוס), אבל את נורטון אני מעריצה יותר בגלל כישורי המשחק. דה נירו, משום מה, מתקשר אצלי תמיד לנהג מונית.




אז לכבוד סרטו החדש של נורטון השווה, ובעיקר בגלל הדעות הקדומות שיש לכם נגדי, החלטתי לסקור את הגברים השווים ביותר בהווליווד, הרשימה הפרטית של מיקה, כמובן.

התחלנו עם נורטון. נורטון הוא שחקן אופי טוטאלי ואדיר. מעולם לא ראיתי אותו חוזר על אותה דמות פעמיים. תמיד הוא משחק שונה. לכו אחורה כמה שנים, ותיזכרו ב"לארי פלינט - האיש והסקנדל". סרט ענק, אין מה לומר, ונורטון שם, בתחילת דרכו, גדול כתמיד. תמשיכו הלאה, אמריקה אקס, מועדון קרב, אפילו הסרט המביך שהוא ביים (מה לעשות? אף אחד לא מושלם!) עם ג`נה אלפמן מוציא ממנו איכויות של שחקן, וזה קשה בסרט הזה. תסמכו עלי (אתם יודעים מה? אם אתם לא סומכים עלי, אז קחו דוגמא ממחישה: בסרט הזה הדמות הנשית בוחרת את בן סטילר, כן כן, פאקינג בן, אני-קוף-מכוער, סטילר, על פני נורטון. נו באמת! מה זה פה? סאיינס פיקשן?!).

מנורטון, שהזכרתי שהיופי שלו הוא הוא אב הטיפוס המושלם של גבר בעיני, אנחנו עוברים לנוח וויילי, ד"ר קרטר המתוק של אי אר, שהוא פשוט שחקן מתוק! נכון שאת כישורי המשחק שלו די קשה לראות, כי הוא לא ממש משחק בהמון סרטים, אבל ההתמודדויות שלו באי אר עם כל מיני סיטואציות, מוכיחות שהוא שחקן מגוון ומעניין, וחוץ מזה, הוא יפה. אז מה אכפת לי?

הבא בתור, בין גברי הוליווד הנחשקים לפי סולם מיקה, הוא ראיין פיליפה. טוב, אני יודעת מה אתם חושבים לכם עכשיו. שאני בטח מסונוורת ממראה האל זהוב התלתלים שלו. אז כן, הוא באמת נראה כמו איזה זוס, או מינימום קופידון, והוא באמת מרבה לשחק בזוועתוני נעורים סטייל "איי נואו וואט יו דיד לאסט סאמר", אבל עדיין. אני, באופן אישי, נהניתי מהמשחק שלו ב"משחקי פיתוי" ואפילו ב"סטודיו 54". וחוץ מזה, אנחנו עוסקים בגברים שווים, לא? אז גם לי מותר איזה ניקיטה ממין זכר בארון שלי, לא?




ונדלג בצעד חביב שוב לכורסת הטלוויזיה... למה כורסא? כי לשווה הבא, לפחות בדמותו הטלוויזיונית, יש פטיש לכורסאות טלוויזיה. למי שלא הבין, אני מדברת על צ`אנדלר מ"חברים". נכון, הוא השמין, וזה מעיק לאללה. נכון, הוא מכור לכל מיני משככי כאבים. נכון, איפה שהוא לא שיחק ("דה הול ניין יארדס", "צריך שלושה לטנגו", "נישואים חפוזים") תמיד, אבל ת-מיד הוא היה צ`אנדלר, אבל רק בגלל שצ`אנדלר הוא כזה בונבון שנון ומשעשע, אני סולחת לו. על הכל.

טוב, נכון לרגע זה, די מיציתי את השווים שלי. אני בחורה משעממת. אני יודעת...
יותר נחמד לקטול מאשר לשבח, לא?

ולכן נעבור לחלק השני של הטור, או "גברים שלא צריך". רובם, אגב, מככבים ברשימות שווים, מכל מיני סיבות שנעלמות מעיני, אבל שיהיה.

אם כבר ביקרנו על הסט של אי אר, מישהו מוכן להסביר לי מה מצאו כל נשות והומואי העולם בג`ורג` קלוני? כאילו, בסדר, הוא באטמן. הוא ד"ר דאג רוס השרמנטי. בלה בלה בלה. למעט הפרק בו הוא מציל את הילד ההוא מטביעה, מעולם לא מצאתי בקלוני שום דבר מצודד יתר על המידה, או בכלל מושך, ועד עצם היום הזה, בעודי עולה על יצועי בלילה, אני תוהה בליבי, מה גרם לה, לאמילי ולנטיין (שכחתי איך קראו לה באי אר) לבגוד בקרטר עם רוס. נשבעת לכם שאני לא קולטת!

הנחשק-בלי-שום-סיבה הבא ברשימה שלי, יקים עלי, ללא ספק, את פורום באפי. אז שיקים. לא אכפת לי! אני לגמרי לא מבינה מה יפה באנג`ל, ועל איזה הבעות שלו הבנות בפורום מדברות כל הזמן?! מבחינתי, יש לו פרצוף ערפד, ופרצוף אדם, וגם זה יותר איפור ממשחק. אשכרה דיוויד בוריאנז הוא הגבר הכי מוערך על כלום בטלוויזיה. אוז או זאנדר שווים פי אלף!! אפילו ספייק!

עוד עלק-יפיוף טלוויזיוני, וזה אחד לפני אחרון, אני נשבעת, זה דילן מקדרמוט. אין לי הרבה מה לומר עליו. יש מילה אחת שמסכמת את ה-כל. מכוער. נקודה.




אחרון חביב ברשימה שלי, ואותו אני דווקא ממש מעריכה כשחקן, כבר מזמן לא נחשב לסמל סקס שהוא היה אחרי טיטאניק. כן, כן, ליאו דיקפריו. אני לא יודעת מה איתכם, אבל הוא פשוט ילד קטן! עם פרצוף של ילד, וגוף של ילד. איך אפשר בכלל לחשוק בו? זו פדופיליה לשמה!

נכון שהוא עצמו בן עשרים ומשהו, אני יודעת את זה, אבל מי שנמשכת אליו בטח נמשכת לעוד ילדים, לא?

טוב. עכשיו יש לי בחילה. אז ברשותכם, אני אסיים להפעם. נתראה בשמחות!