המסך המפוצל

איך פגשתי את אמא, עונה 3, פרק 6

שודר ביום שני שעבר, 29/10/07. ספוילרים גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 04-11-2007
8 תגובות
פרק מוצלח שני ברציפות אחרי מספר פרקים שקצת הרגישו "מחוץ לסינק". הסיפור על ה"טד מוסבי השני" היה מעניין ומשעשע, ולמרות שהוא קצת הזכיר סיפור מסדרה אחרת (אורסולה האחות התאומה של פיבי שמככבת בפורנו ב"חברים"), הוא עדיין היה אפקטיבי.

מה שהפך את הפרק למוצלח במיוחד היה הגילוי שהשם "טד מוסבי" אינו מקרי, אלא חלק מניסיון "להוקיר את שמו" של טד בזכות משהו שעשה בעבר. בסה"כ העלילה הזאת הצליחה להוציא לא מעט צחוקים, בעיקר בזכות בארני והתמיכה הנלהבת שלו בכל מה שקשור בעניין.

העלילה הרצינית יותר עם מרשל ולילי התחילה קצת לאט, אבל צברה תאוצה עם הגילוי על החובות של לילי והמשמעות של העניין לעתיד שלהם. אהבתי את זה שהיא בסוף לא מגלה למרשל על הבעיה כדי שהוא יחליט בעצמו, קצת פחות אהבתי את זה שבסוף הכל מסתדר והוא מקבל עבודה חלומית בלי באמת לשרת את העשירים והרעים, אבל זה כנראה חלק מהעניין בטלוויזיה האמריקאית, מה גם שהקטע בסוף עם קטעי העיתונים על "מעללי" מקום העבודה החדש והחלומי לכאורה של מרשל היה באמת מצחיק ומוצלח.

חוץ מזה, היה נחמד לראות את טד ורובין מתנהגים באופן נורמלי לגמרי האחד ליד השניה, ואת הופעת האורח החביבה של ג'ון צ'ו (הלא הוא הרולד מ"הרולד וקומאר". אגב, ניל פטריק האריס שיחק בסרט ההוא אבל לא היתה לו שום סצינה משותפת עם צ'ו). ציון: 8.5.