המסך המפוצל

שבת 27/10/07

אינתיפאדה קאלט, מחלק 13, שוגר אהובתי, דוקטור הו, זירת הפשע, שלום אנד גוד איבנינג, תאמין לי. ב-HOT: מרתון סימפסונס האלווין, עידן הקריירה, שלום פלוגה א`, שש דרגות, טניישס די ומפרט הגורל, 21 גרם, להכיר אותך, רוברט אלטמן. ב-yes: ירוקים, אני והמזל שלי, מת לדייט, פוסידון, העולם החדש.

מאת: yaddo

פורסם: 26-10-2007
6 תגובות

מרתון פרקי האלווין המסורתי של הערוץ מתוך שלל סדרות:
10:00 איך פגשתי את אמא. פרק מתוך העונה הראשונה שברוב טמטום משודר כאן לראשונה, למרות שמדובר בפרק חשוב עלילתית כשהוא מוצב במקומו המקורי.
10:30 משפחת סימפסון, פרקי בית-עץ של אימה ברצף מהשני (עונה שלישית) ועד ה-16 (עונה 17). שימו לב שכל פרק משודר בטווח של 25 דקות, כך שיהיו מינימום הפסקות פרומואים.



עוד היום

08:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

11:23, האחים מרקס: החנות הגדולה, yes3.

14:05, כיצד ביליתי את סוף העולם, HOT PRIME.
דוגמא לסרט מהפריחה הרומנית של השנים האחרונות בסרט, על נערה שניפצה בטעות פסל של צ'אושסקו ונשלחת למוסד חינוכי נוקשה בעוד אחיה בן ה-7 זומם להתנקש ברודן השנוא.

12:00, מתמחים בעיצוב, yes Stars 1.

12:48, צ'ארלי צ'פלין: הדיקטטור הגדול, yes3.

14:22, זוג משמיים, yes1.
עם ריס וויתרספון, מארק רפאלו.

15:50 הסוכנות של ג'ניס דיקינסון, HOT3 / yes Stars 3.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
עונה 1, פרק 12.

16:28, העולם החדש, yes3.
של טרנס מאליק, עם קולין פרל, כריסטיאן בייל.

16:40, האלמנט החמישי, yes2.
עם ברוס וויליס (פעם ראשונה)

17:35, גוסט דוג: דרכו של הסמוראי, HOT ACTION.
של ג'ים ג'רמוש.


עונה 1, פרק 9.

18:00 שש דרגות, Star World.
עונה 1, פרק 4.


תכנית הריאליטי שמוכיחה שלא צריך להיות פנאטיים כדי לשמור על כדור הארץ. המנחה פרנססקה פרייס מגיע לבתים שהם אסונות אקולוגיים והופכת אותם לירוקים ולידידותיים לסביבה. המשפחות חוסכות הרבה מאוד כסף ביישום עצותיה של פרייס, מהתקנת לוחות סולריים ועד להצבת חביות לאיסוף מי גשמים. המנחה מחשבת את טביעות האצבע האקולוגיות שהבתים מותירים אחריהם באמצעות המחשבון האקולוגי המיוחד שפיתחה, וככה היא יודעת כיצד להפחית את הנזק בעזרתם של מומחים. צוות התכנית מציע פרס כספי לשוכני הבתים שאליהם הם מגיעים, פרס שנועד להוכיח כי ידידותיות לסביבה לא רק מצילה את הסיבה, אלא גם חוסכת הרבה כסף.

18:52, ללכת על הכל, yes4.
עם מתיו פרי, ברוס וויליס (פעם שניה)

19:20, הגנן המסור, HOT DRAMA.
עם רייף פיינס, רייצ'ל ווייז.

19:40, וינסנט ותיאו + משהו ללבוש + תמונות, HOT PRIME.
שלושה של רוברט אלטמן.

19:50, 12 קופים, HOT ACTION.
עם ברוס וויליס (פעם שלישית), בראד פיט.

20:35, מעריצה צמודה, MGM.
עם קווין קוסטנר, סוזן סרנדון, טים רובינס.

20:55, עידן הקריירה, ערוץ 8.
פרק 3.

21:00, שלום אנד גוד איבנינג, ערוץ 2.


פיצ'ר דוקומנטרי אנרגטי, הזוי ומעוצב, המפגיש את הצופים עם דמויות ואירועי מפתח בתרבות הישראלית שיש להם נגיעה לישות המכונה ''המצב'. 12 אמנים מתחומים שונים נבחרו לקחת חלק בסרט אינתיפאדה קאלט, שנע על הציר שבין עולם היוצרים השונים לבין המצב, ועוקב אחר השינויים ביצירותיהם בין השנים 2001-2005. הסרט בודק אם וכיצד מושפעת היצירה מאינתיפאדת אל-אקצא, כאשר כל דמות מייצגת בדרכה היצירתית התמודדות עם פן אחר של המצב. הסרט מייצר פסיפס חברתי-תרבותי מגוון, אשר כולל את מגוון השפעות האינתיפאדה על התרבות והאמנות בתל-אביב, ובוחן כיצד הפכה המציאות הכל-כך קשה שחווינו בארבע השנים הללו לקאלט. משתתפים בין היתר: אורלי קסטל בלום, זיו קורן, יוסף (ג'ו) סוויד, סאבלימינל, עופר מאירי ועינת שרוף.


בכורה. לינדזי לוהן מגלמת את אשלי, המזליסטית הכי גדולה בניו יורק. מזלה משתנה כשהיא מתנשקת בנשף המסכות עם צעיר לוזר ונבדקת בנאחס שלו. הדרך היחידה שבה תוכל אשלי להסיר את הקללה היא לאתר את הבחור המסתורי ולנשק אותו פעם נוספת. בפעם הזו אולי הם גם יתאהבו.




עם שון פן, נעמי ווטס.


בכורה. קומדיית רוקנ'רול מטורפת המבוססת על להקתו האמיתית והבדחנית של ג'ק בלאק. ג'יי.בי (ג'ק בלאק, רוק בבית הספר) הוא צעיר מרדן העוזב את עיירת מגוריו בקיקאפו ואת משפחתו המדכאת בנסיון לפרוץ אל תוך עולם הרוקנ'רול כשהוא עוזב יחד עם הגיטרה שלו ללוס אנג'לס. בלוס אנג'לס פוגש ג'יי.בי את קיי.ג'י (קייל גאס), נגן גיטרה שמנגן בטיילת המקומית ומושך את עינו של ג'יי.בי. מאוחר יותר מציל קיי.ג'י את חייו של ג'יי.בי ונותן לו ללון בביתו, וג'יי.בי מקווה שקיי.ג'י יוכל ללמוד אותו את סודות הרוקנרול לאחר שזה טוען כי הוא כוכב רוק גדול. לאחר ניסיון מוזיקלי כושל יחדיו בערב מיקרופון פתוח, השניים מנסים נואשות למצוא פתרון לבעיית שכר-הדירה לדירתו של קיי.ג'י ומחליטים שעליהם לנצח בתחרות המיקרופון הפתוח (המציעה פרס כספי למנצחים) שתתקיים בשבוע הבא. השניים מגלים על מפרט יקר ערך שבו ניגנו כל המוזיקאים הגדולים מלהקת המי, דרך AC/DC ועד Van Halen, והשניים, בעזרתו של בעל חנות גיטרות אקסצנטרי (בן סטילר בהופעת אורח, פעם ראשונה) יוצאים למסע למוזיאון ההיסטוריה של הרוקנ'רול כדי להשיג את מה שנקרא 'מפרט הגורל'. מלבד סטילר מתארחים אישים כדייב גרוהל, טים רובינס, ג'ון סי ריילי ושלל כוכבי רוק.


הבמאי יניב ברמן, לוחם חיל רגלים, ממלא חובת שירות מילואים מידי שנה מאז שחרורו משירות סדיר. בחמש השנים האחרונות, הוא מתעד את פלוגתו, פלוגה א', במצלמת וידאו. השירות הפעיל של פלוגה א' מורכב ברובו ממשימות שיטור בשטחים. יום ולילה הם יוצאים למשימות 'התבהמות', כפי שקורא להם אחד המילואימניקים, מבסיסם לערים והכפרים הפלסטינאים: גיחות של חיפוש ומאסר של מבוקשים, אכיפת חוקי עוצר, פריצה וחיפוש במשרדים ובבתים, מארבים ומרדף אחרי מבוקשים. בשעות המנוחה מנסים המילואימניקים בפלוגה א' להתרפק על הדימוי הפופולרי של 'שירות מילואים': ערכות קפה, משחקי קלפים, שיחות בטלות על אהבה וסקס, תלונות על האישה. ברובם הם אינם מודעים לפעולותיהם וגם לא שואלים שאלות; המצלמה היא עינו של אחד המילואימניקים, ומאפשרת לצופה לחוות את המועקה האופפת את שירות המילואים של פלוגה א'.




עם איתן הוק, לורנס פישבורן.

22:00, מת לדייט, yes2.
עם אליסון האניגן.

22:00, פוסידון, yes4.

22:00, הגבר שנשאר אחרון, HOT ACTION.
מערבון של וולטר היל, עם ברוס וויליס (פעם רביעית), כריסטופר ווקן. מערבון נוסף של היל, הסרט הקודם לזה כרונולוגית למעשה, הערב ב-19:00 ב-MGM: ביל הפראי, עם ג'ף ברידג'ס, אלן ברקין.

22:15, תאמין לי, ערוץ 2.


שידור נוסף: עונה 1, פרק 5.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 10.

23:14, עיר של מלאכים, yes1.
עם ניקולס קייג', מג ראיין.

23:15, איידהו שלי, HOT DRAMA.
של גאס ון סנט, עם קיאנו ריבס, ריבר פיניקס.

23:20, רוד טריפ, HOT FUN.

23:45, קיוב, HOT ACTION.

0:50, לילה נצחי, HOT DRAMA.
עם בן סטילר (פעם שניה), אוון ווילסון.


דרמה קומית מ-1999 שזכתה לשבחים רבים, על שלושה צעירים שנפגשים בתחנת אוטובוס ומנסים להתמודד עם השדים שלהם. עם הת'ר מטארצו מברוכים הבאים לבית הבובות, וגם זאק בראף כאן, שנתיים לפני שהגיעה סקרבס.