המסך המפוצל

ראשון 21/10/07

האוס, בנות גילמור, קורי עכביש, כלבוטק, הברברים לפי טרי ג`ונס, הרומן של עם אנני. ב-HOT: פרק אחרון של חיים על מאדים, גור פילים מחפש בית, משמרת לילה, החיים הפשוטים, האיש בעל 80 הנשים, ילד בן זמננו, חוקי המשחק, יריחו. ב-yes: הפמליה, ויויאן וייל, סקרבס, צה!ב, רובין הוד, המירוץ למיליון, עיר החטאים, המנקות של אדיס, קזבלנקה.

מאת: yaddo

פורסם: 20-10-2007
9 תגובות
היום בטלוויזיה

12:35, הרומן של עם אנני, MGM.
סרטו הנפלא של וודי אלן.





16:45, יצירת מופת איסלנדית, HOT PRIME.

18:00, ילד בן זמננו, ערוץ 8.
שימו לב, מוקדם מהרגיל.

18:00, עקיצה ב-60 שניות, yes 4.
עם ניקולס קייג', אנג'לינה ג'ולי.

18:10, בילי אליוט, HOT DRAMA.

18:45, ספיד, HOT ACTION.
עם קיאנו ריבס, סנדרה בולוק.

18:55, קינג קונג, yes 2.

19:00, הברברים לפי טרי ג'ונס, BBC Prime.
פרק 3.

19:05, גור פילים מחפש בית - ספיישל, ערוץ 8.
מה קרה לגורי הפילים אחרי שנעלמו המצלמות?

19:59, נשיקה ארוכה ללילה, yes 4.
עם ג'ינה דיוויס, סמואל ל. ג'קסון.

20:15 בנות גילמור, הולמרק.
עונה 7, פרק 19.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.


עונה 6, פרק 10.


העיר שלעולם איננה ישנה הפכה כבר מטאפורה קבועה. אנו כנראה חיים כעת בעולם שבאמת פתוח מסביב לשעון. מסופרמרקטים של 24 שעות ופאבים ועד לתרבות השעות הארוכות של עורכי הדין, חברות ההיי-טק, התאגידים ואפילו עובדי העיר הזמינים על ידי איתוריותיהם 24 שעות ביממה - אנשים רבים יותר ויותר נדרשים לעבוד סביב השעון. אך מה היא השפעתה של תרבות ה-24 שעות החדשה על חיי המשפחה שלנו, בריאותנו ורווחתנו?

21:00, אינסטינקט רצחני, STAR WORLD.
פרק 12.

21:00, במעגל הנקמה, TCM.
עם מייקל קיין.


עונה 3, פרק 23.


עונה 4, פרק 2.


פרק אחרון לעונה.


עונה 1, פרק 7.

21:30, הגבר המושלם, yes 1.
עם הילארי דאף, הת'ר לוקליר, כריס נות'.

21:30, קינסי, HOT DRAMA.
עם ליאם ניסן, לורה ליני.

21:35 כוח השמש, ערוץ 8.
אנו חיים בעידן הזהב של מדעי השמש. מדענים מבשרים על תגליות אודות האש שבליבת השמש והתוהו המגנטי שעל פני השטח שלה. התוכנית חוקרת את העבר, ההווה והעתיד של חשיבות השמש לעולמנו. הלוויינים סוהו וטרייס וטלסקופ השמש השבדי בלאס פאלמאס מספקים כמה מן הצילומים הטובים ביותר של השמש שנראו אי פעם בטלוויזיה, וחושפים את שכבת ההליוספירה אשר במשך שנים ניתנה לראייה רק בעת ליקוי חמה. התוכנית בודקת את התגליות המדעיות הרבות אודות הכוכב שלנו והאם ניתן לתעל את עוצמתה של השמש עבור תצרוכת האנרגיה העצומה שלנו.


מלחמת לבנון השנייה כפי שתועדה בחזית האזרחית שלה מקרוב ומבפנים, במסע שנועד לבדוק בתחילת המלחמה האם נסראללה צדק באבחנתו את החברה הישראלית (קורי עכביש שייקרעו תחת המתקפה) ובסופה הוא חושף את רשת החיבורים העדינה והבלתי אפשרית של שכול, מלחמה, דילמת חילופי השבויים וכושר העמידה הנפשי והפיזי של העורף הישראלי. צביה קרן, כתבת טלויזיה ותיקה מהיישוב תמרת בעמק יזרעאל, יוצאת לצלם סרט על הקורה בערים ובישובים שבחזית הגבול הצפוני של ישראל לאורך המלחמה. תוך כדי מסעה עולה שוב ושוב שמו של סמיר קונטאר - חסן נסראללה מבקש לשחרר אותו בתמורה לחיילים החטופים. קונטר יושב בכלא הישראלי מאז שרצח לפני כ-25 שנה בנהריה את דני הרן ושתי בנותיו יעל ועינת. צביה נשואה לברוך, אחיו של דני הרן. את אירועי המלחמה שצביה מתעדת מלווה שוב ושוב סיפורה האישי, והטראומות של ההווה מתערבבות עם הטראומות של העבר.

21:45, בחזרה לעתיד 2, HOT FUN.


קומדיה סאטירית בששה פרקים על האובססיה לרייטינג, תהילה ומכירת הנשמה. ג'ניפר סונדרס (פשוט נהדרת) היא ויויאן וייל, מנחת תכנית ראיונות בריטית בסגנון ריקי לייק וג'רי ספרינגר. ויויאן זוכה לתהילה בזכות הפרובוקציות שהיא יוצרת, השיפוטיות שלה כלפי המרואיינים החלשים והאופן שבו היא מעודדת אנשים לשפוך את לבם ולהתוודות וידויים קורעי לב מול פני האומה. האופי השערורייתי של התכנית גולש גם אל מאחורי הקלעים, אל חייה הפרטיים של ויויאן בנישואיה לבעלה השני ג'ראד. למעשה, מאחורי הפרסונה הטלוויזיונית הישירה, שאותה היא מתחזקת בחייה הפרטיים, מתחבאת אישה חסרת בטחון שזקוקה לחיזוקים בלתי פוסקים מהסובבים אותה. אמנם הרייטינג מרקיע שחקים והאגו מתרחב בהתאם, אבל ויויאן לא מצליחה להחליט על הכיוון בו היא רוצה ללכת בחייה הפרטיים.




פרק אחרון.


עונה 1, פרק 10.

22:00, החיים הפשוטים, ביפ.
שידור יומי לעונה החמישית של הריאליטי עם פריס הילטון וניקול ריצ'י, לראשונה בארץ. איזו התרגשות (

). עם תום שידור העונה יחל שידור של כל פרקי הסדרה מההתחלה.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק 17.

22:00, להתראות ילדים, חינוכית 23.
של לואי מאל.

22:00, המומיה 2, yes 2.

22:00, היסטוריה של אלימות, HOT ACTION.
של דיוויד קרוננברג.

22:00 בוב דילן: אין דרך חזרה + קונדון, HOT PRIME.
שניים של מרטין סקורסזה. לפניהם ב-20:30 ישודר הסרט התיעודי סקורסזה על סקורסזה.


פרק 11.


אי שם באמריקה, מבודדת מכל מגע עם העולם החיצון, חיה כת פוליגאמית תחת הנהגתו הדתית של וורן ג'פס. ג'פס הוא איש שהכריז על עצמו נביא, חולש על חייהם של אלפי מאמינים, נשוי על פי הערכות ללמעלה מ-70 נשים, מואשם כעת על ידי אחיינו הבוגר כי נוצל על ידו מינית בכפייה בגיל 5 וגם, הלכה למעשה, פושע נמלט ומסוכן שלרשויות האמריקאיות אין יכולת לעצור בטרם תתרחש התאבדות המונית נוסח ג'ונסטאון. סנג'יב, עיתונאי בריטי ממוצא אסיאתי הממוקם בלוס אנג'לס, יוצא למסע חסר אונים אחר ג'פס החמקמק. מיוטה לקנדה לטקסס ולפלורידה, חושף המסע את פניה המאיימות של הנצרות הפונדמנטליסטית. מאמיניו ומתנגדיו של ג'פס, קהילה נידחת ומזרת אימים בהלכותיה, חושפים טפח מהרגלי החיים בקרב סעיף קיצוני העומד, על פי הגדרתו, בפני יום הדין. בין היתר, לא רק התקשורת על כל אמצעיה מוחרמת לחלוטין בהוראת המנהיג הרוחני, כי אם ספורט תחרותי, אנשים כהי עור ועוד. הנשים הצייתניות מחולקות כתגמול חומרי לגברים הנאמנים לג'פס, כשהלה חומד אותן לעצמו על פי דחפיו. המסרים הרצחניים מופיעים בהקלטות מתועדות שלו למאמיניו, נוסח בן לאדן. הכתובת רשומה על הקיר כבר די הרבה זמן. ויותר מכל, עולה השאלה בדבר אוזלת היד של הרשויות האמריקאיות, שעושות הרבה פחות מסנג'יב בכדי לעצור את ג'פס הנעלם.


עונה 2, פרק 8 ואחרון לסדרה.




מבט על חייהן של מטאטאות הרחובות של אדיס אבבה, בירת אתיופיה - נשים מרודות הדואגות לטפח את חזות העיר, ללא תנאים סוציאליים ומבלי שבני משפחתן יגבו את צעדן זה. כאשר אין דבר שמחזיק אותן בעבודה - לא הכסף, לא התקווה להתפתח או להימלט מעבודה זו - מוצאות הנשים נחמה זו בחברתה של זו ומגלות לצופה מהו כוחה של סולידריות נשית.

23:35, ים של אהבה, HOT ACTION.
עם אל פקינו, אלן ברקין.