המסך המפוצל

ראשון 23/9/07

האוס, פעם בחיים, איגבי, אחד נגד מאה. ב-HOT: חיים על מאדים, חוקי המשחק, סיפורי רובוטים, דברים שבלב, יריחו. ב-yes: הפמליה, מיוזיקל סקרבס, החוק של עיר החטאים, צה!ב, רובין הוד, אנדי ברקר, הדם של מחוז ינגצו.

מאת: yaddo

פורסם: 21-09-2007
3 תגובות
היום בטלוויזיה

11:40, הפרוטוקולים של ציון, HOT PRIME.

18:01, ונדטה, yes 2.
עם נטלי פורטמן.

18:42, האחים מרקס: הולכים מערבה, yes 3.

19:55, סהרה, HOT ACTION.
עם מתיו מקונוהי, פנלופה קרוז.

20:10, והרי החדשות, HOT FUN.
עם וויל פרל, כריסטינה אפלגייט, פול ראד, סטיב קארל.

20:14, דום, yes 2.
עם דה רוק.

20:25, איגבי, MGM.




עונה 6, פרק 6. פרק מיוזיקל מיוחד ומקסים. גם אני שמאסתי בסדרה כבר לפני שתי עונות, התייצבתי ונהניתי עד מאוד. את הפרק כתבו רוברט לופז וג'ף מרקס - המלחינים זוכי פרס הטוני של המחזמר המצליח Avenue Q. סטפני ד'אברוזו, שחקנית מהצוות המקורי של המחזמר Avenue Q, מופיעה בתפקיד אורח כפאטי, חולה המתאשפזת בטוענה שהיא שומעת את כולם שרים מסביבה כל הזמן. הצופה נכנס לראשה של פאטי, כתוצאה מכך בית החולים Sacred Heart הופך לבמת ברודווי, וצוות בית-החולים מככב במחזמר כזמרים וכרקדנים בזמן שהם מנסים למצוא את הסיבה לטענה המשונה.

21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 8.


בכורה לזוכה באוסקר 2006 בקטגוריית סרט התעודה הקצר הטוב ביותר. ינגצו, מחוז נידח בסין, נחשב למקום בו אחוז נשאי האיידס הוא הגבוה בעולם. שנים של הסברה לקויה, הימנעות אידיאולוגית מאמצעי מניעה והעדר טיפול בנשאים, הפכו את תושבי המקום למוכי גורל אשר איש - בוודאי לא השלטון הסיני המכחיש את התופעה - רוצה לטפל בהם. בסרט תעודה קצר (45 דקות) ומרגש זה מובא סיפורם של האומללים שבתושבי המחוז - ילדים נשאי איידס אשר הוריהם מתו זה מכבר מהמחלה וכעת לא נותר איש המשגיח עליהם. לאחר הצפייה בסרט, מוזמן הצופה להיכנס לאתר ההפקה דרכו יוכל לתרום כסף לילדים החולים.




עונה 3, פרק 19.


לאורך אלפי שנים נתפס הלב באופן סימבולי כמשכנם של רגשות, מחשבות, זיכרונות ורעיונות בקרב בני האדם. אך הקדמה הרפואית מתחילה להראות לנו סימנים והוכחות כי מדובר לא רק בתפיסה סימבולית, כי אם באמת צרופה וממשית - גם אם ערטילאית ומעורפלת עדיין. בשנים האחרונות החלו מטופלי השתלת לב לדווח על זיכרונות, מחשבות ורגשות מוזרים ונטולי הסבר. חלקם אימצו שלא במודע העדפות אישיות ומיניות שהתגלו כזהות לאלה של תורם הלב שלהם. אחרים דיווחו על חלומות חוזרים ונשנים של עליצות ועוצמה אדירים, שהתגלו בהמשך כדומים באופן יוצא מן הרגיל לחוויות העבר של התורם. תוך שימוש במחקרים חדישים המעידים כי לא מדובר בתופעות מבודדות, עוקב הסרט אחר חוויותיהם של שני מושתלים בניסיונם להבין מה בעצם קרה להם.




עונה 1, פרק 3.

21:30, פשוט מאוהבת, yes 1.
עם בראיין גרינברג, אומה תורמן, מריל סטריפ (פעם ראשונה).

21:30, ארץ קרה, HOT DRAMA.
עם שרליז ת'רון, פרנסס מקדרמונד.


עונה 3, פרק 18.


פרק 4.


עונה 1, פרק 5.

22:00, אנדי ברקר, yes Stars 3.
פרק 3.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק 13.

22:00, המסור, yes 2.
עם דני גלובר, קארי אלווס.

22:00, מר וגברת סמית', yes 4.
עם בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי.

22:00, המועמד ממנצ'וריה, HOT ACTION.
עם דנזל וושינגטון, מריל סטריפ (פעם שניה).


פרק 7.




עונה 2, פרק 4.


מדע בדיוני, ארבעה סיפורים: זוג שמבקש לאמץ חייב לטפל קודם ברובוט תינוק. אם שמבקשת ליצור קשר עם בנה הגוסס. אנדרואיד המחפש אהבה ופסל קשיש שצריך לבחור בין מוות פיזי לאלמוות דיגיטלי.