המסך המפוצל

שני 10/9/07

המשרד עם במאי אורח מיוחד נוסף, פעם בחיים, הבחורים שלי, חוק וסדר. ב-HOT: אבודים, האנשים הכי הקטנים בעולם, קשרים אפלים, גרייס קלי - גורלה של נסיכה. ב-yes: אויבי ההיגיון, עולם חדש ומופלא, סמולוויל, על טבעי, ישנן בנות.

מאת: yaddo

פורסם: 09-09-2007
4 תגובות
היום בטלוויזיה

11:05, תפוס את הכריש, HOT FUN.

21:16 הבחורים שלי, HOT3 / yes Stars 3.
פרק 3.


גופם בריא ושלם, מימדיהם פרופורציוניים במובהק ביחס לעצמם, אך הם לעולם לא יגבהו מעל 90 ס"מ: סרט תעודה מרגש ומעורר השראה אודות ננסות היולית - הפרעה נדירה הפוגעת בעשרות בודדות של אנשים ברחבי העולם, תוצאת השפעתו של גן רצסיבי יוצא דופן באופן קיצוני. התוכנית חושפת אותנו למאפייני ההפרעה ועוקבת אחר חייהם של חמישה ננסים המתמודדים עם חיי היומיום שלהם בארצות הברית.



21:30 משחקות את המשחק, Xtra HOT.
פרק 19.

21:30, קולד מאונטן, HOT DRAMA.
עם ג'וד לאו, ניקול קידמן.


בכורה. לקראת יום השנה לאסון התאומים, דרמה המגוללת חמישה סיפורים המתרחשים בניו יורק שנה אחרי האסון, בהם צעיר המתקשה לעכל את מות חבריו, קונדיטורית המואסת בתחרות המקצועית הקשה, הורים שקורסים תחת הטיפול בילדם המופרע ועוד. עם מגי ג'ילנהול, אידי פאלקו, טוני שלהוב. כמו כן בכן 3 ב-22:00 ישודר 11/09/01, אסופת סרטים קצרים שיצרו קולנוענים מובילים (שון פן, קן לואץ' ועמוס גיתאי) בעקבות היום הנורא ההוא.



21:35 גלגל החדשות, ערוץ 2.

21:36 על טבעי, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 5.


עונה 3, פרק 18. במאי: ג'יי ג'יי אברמס.

21:45, חתונת רפאים, HOT FUN.
של טים ברטון, עם ז'וני דפ מצויר.


האם המתים אכן יכולים לתקשר עם החיים ולהעביר להם מסרים חשובים מהעולם הבא? הייתכן כי אדם יוכל לכופף כפות בכוח מחשבתו, ומה לגבי דיקור כדרך מצוייינת לאיוורור ה'צ'י הרע', האם הוא אכן הוכח כיעיל? התשובה לכל השאלות האלו ולשאלות 'רוחניות' נוספות היא לא מוחלט ובכל זאת - אנשים רבים כל כך בעולם המערבי בוחרים להאמין להן. מסמך מקיף ומעמיק בן שני חלקים, הבודק כיצד הפכה הרוחניות לפסיכוזה העכשווית של עולם המערב, מי הם אלו הטורחים לטפח אותו (גורמים כלכליים, מסתבר) וכיצד תוכלו גם אתם להפריך כמעט כל תיאוריה רוחנית מול פניהם הנדהמות של חסידיה השוטים.


עונה 4, פרק 5.

22:00 קשרים אפלים, AXN.
במקור Blood Ties, סדרת מדע בדיוני קנדית שמשודרת דווקא בערוץ הנשים Lifetime. ויקי נלסון, בלשית במשטרת טורונטו, מאבדת את ראייתה אט אט ומחליטה להתפטר מתפקידה ולפתוח משרד חקירות פרטי. חקירה מסתורית מובילה אותה אל רצח מזעזע שבוצע על ידי כוחות על-טבעיים. בזירת הפשע היא נתקלת בהנרי, סופר ומעצב צעיר ביום וערפד נאה בן 450 שנה בלילה, הניזון מדם פושעים. ויקי והנרי מתאחדים כדי להיאבק בכוחות הרשע, ומתמודדים מדי שבוע עם רוחות, עם מכשפים ועם שדים שונים ומשונים. אל השניים מצטרף הבלש מייק סלוצ'י, חברה לשעבר של ויקי, והוא עוזר להם במצוד אחר רוצחים מעולמות אחרים. כך כמובן גם נוצר משולש רומנטי. פרק 1.



22:00 CSI: מיאמי, Xtra HOT.
עונה 5, פרק 21.

22:00, אמא סדרתית, yes 2.
של ג'ון ווטרס, עם קתלין טרנר.

22:00, אקס מן 3: המפלט האחרון, HOT ACTION.


בכורה. מבט תיעודי אל אחורי הקלעים של אחד ממירוצי המכוניות הקשים והמסוכנים ביותר בעולם המוכר תחת השם, The Tecate SCORE Baja 1000. הסרט עוקב אחר קבוצת מתחרים בשם 'הוריזון' המורכבת ממיליונר, מבעל מגרש גרוטאות ומשרברב, אשר שלושתם נגועים בחיידק התחרות ומשתפים פעולה בדרך אל קו הגמר.

22:03, חשיפה, HOT סרטים.
עם היידן כריסטנסן, קלואי סביני.


הסרט מתחיל ביום מותה בטרם עת של הכוכבת האגדית גרייס קלי בניו יורק, ב-14 בספטמבר 1982, לפני 25 שנה. הבמאי פטריק ג`וידי היה בתוך מונית בניו יורק באותו יום, כששמע את החדשות הנוראיות ברדיו. מאז, שאף לעשות את הסרט. כשהוא מתרחש כמעט כולו בשנה שבין מאי 1955 למאי 1956, הסיפור מתמקד ברומן ובחתונה של שתי 'הדמויות הראשיות', כשהוא מסופר מנקודת המבט של אמריקה של שנות ה-50. ליתר דיוק, כפי שהסיפור הוזכר על ידי 'ג'ינקס', כתבת טלוויזיה ניו יורקית וחברה של גרייס קלי הצעירה. הגם שג'ינקס אכן הייתה קיימת, היא מעולם לא רשמה את זיכרונותיה. הסיפור מתגולל מדמיונו של הבמאי בהשראת ארכיון החומרים המדהים שמצא, של ג`ינקס המראיינת את קלי ומלווה אותה במסעה למונטה-קרלו, ל'חתונת המאה'.

22:20 סמולוויל, yes Stars 2.
עונה 6, פרק 17.

22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 10.


עונה 3, פרק 20.



22:59, עירום מלא, yes 1.
של סטיבן סודרברג, עם דיוויד דוקובני, ג'וליה רוברטס.


אינדי מעולה.

23:35, איפה הטוסטר? yes 2.
בכורה (למרות שבשום מקום או קומוניקט לא כתוב שזו בכורה, אבל לא ראיתי את השם הזה לפני כן ומדובר מסרט מ-2006). קומדיית נעורים בריטית. לאנס מחליט לארגן מסיבה בעת העדרם של הוריו כדי להרשים את נערת חלומותיו, אבל התוכנית מתדרדרת לקראת אסון מוחלט.

1:10, הסיפור שלי עם רייצ'ל, MGM.
עם דקסטר פלטשר, עיוני סקיי.

2:25, החייל איקס, HOT FUN.