המסך המפוצל

ראשון 26/8/07

האוס, פעם בחיים, ערב הנסיכה דיאנה, שוגר אהובתי, המגן 6 שוב. ב-HOT: הכיתה, יריחו, הארי הנסיך הקטן, ג`ארהד. ב-yes: הפמליה, סקרבס, באטלסטאר גלקטיקה, צהוב, המחותנים, רובין הוד.

מאת: yaddo

פורסם: 25-08-2007
7 תגובות
ערב דיאנה לציון עשור למותה:
ב-BBC Prime:
20:00 להיות נסיך, שני חלקים ברצף.
22:00 דיאנה - נסיכת העם. דיוקן.
23:00 אחוזת אלתורפ אחרי דיאנה.

בערוץ 8:
21:35 הארי, הנסיך הקטן.



היום בטלוויזיה

17:35, רכבות לילה, HOT PRIME.
של לארס פון טרייר.

17:50, לגעת במילים, yes 1.
עם ריכרד גיר, ז'ולייט בינוש.

19:00 משפחת סימפסון 17, Star World.

19:30 מלקולם באמצע 6, Star World.

19:36, הנשיא מאוהב, yes 1.
עם מייקל דגלאס, אנט בנינג, מרטין שין, מייקל ג'יי פוקס.



21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.


עונה 3, פרק 11.


עונה 6, פרק 2.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 4.


עונה 3, פרק 15.

21:20, טיגררו - הסרט שלא צולם, MGM.
הבמאי הפיני מיקה קאוריסמקי מביים את הבמאים ג'ים ג'רמוש וסיימון פולר בסרט תיעודי, שבמסגרתו יוצאים השניים אל כפר נידח במעבדה האמזונס, בעקבות סרט שפולר אמור היה לצלם בשנת 1954 אך מעולם לא צילם.


עונה 6, פרק 13.




פרק 17.

21:30, קאזנובה, yes 1.
עם הית' לדג'ר, ג'רמי איירונס.


עוד סרט לציון עשור למותה של הנסיכה דיאנה, וכמותו יבואו נוספים גם בימים הבאים. לראשונה, דיוקן אנושי ומלא של הנסיך הקטן, בנם הצעיר של הנסיך צ`רלס מוויילס ואשתו המנוחה דיאנה. הוא נחשף לעין הציבור כשהוא יושב בחיקן של עלמות צעירות, ודווח כי הוא מגזים בשתייה; ידוע גם כי הוא ייצג את מצוקתם של העניים והנחשלים באפריקה. השילוב הזה, גם אם קשה להתכחש לעצמה הגלומה בו, עשוי לבלבל את אלה המנסים לפרש את הכוחות המניעים אותו. האומנם הציבור והתקשורת כאחד מייחסים לו איכויות של הוריו ואחיו כשלמעשה מונע הנסיך הארי על ידי מניעים אחרים לחלוטין, קריירה צבאית, יכולות אומנותיות, וגישה לחובת שירות הציבור שאיננה מתיישבת לחלוטין עם זו של משפחתו? סרט מעשיר ומרתק אודות אחת הדמויות המסקרנות והנודעות יותר של הממלכה הבריטית, הנוקט בגישה מאוזנת ומכיל חומרים נדירים שחלקם צולמו במיוחד. מובאות גם תרומותיהם האמינות של מקורבים לבית המלוכה, כשהמטרה היא הבאת הסיפור המלוכני עד פרקו הנוכחי.


העונה השישית שוב בשידור יומי, לכל המפספסים.


דרמה של FX (המגן, הצילו), בה מגלמת קורטני קוקס (בתמונה) את לוסי ספילר, עורכת שאפתנית וחסרת רחמים של שני צהובונים: Dirt ו-Now. היא בוסית קשוחה שאינה מהססת לפטר עובדים בהינד עפעף. לוסי נחושה לחפור עמוק ובכוח על מנת לגלות את הכוכבים במערומיהם, מסיבות שאפילו היא עצמה אינה מסוגלת להבין. יש לה כשרון מיוחד לאיים ולתמרן אנשים כדי להוציא מהם את סודותיהם הכמוסים ביותר. בעזרתו של דון קונקי, צלם פפראצי סכיזופרני והזוי הניחן בכישרון לצלם את התמונה המנצחת, לוסי חושפת את האמת שמאחורי חייהם של ידוענים ובכך חורצת את גורלם. אך גם לאמת ניתן לתת דחיפה על מנת להשיג את הסיפור או התמונה הנכונים. ולוסי לא בוחלת באמצעים כדי להשיג את הסקופים שלה: שוחד, תשלום לזונות כפיתיון, איומים, הבטחות לכתבות מפרגנות ויצירת מציאות חדשה שתשרת אותה ותפגע במטרותיה. פרק 1.




סרט תעודה בו מזרח פוגש מערב, אך בגרסה משובבת ואופטימית. שתי משפחות בטורנטו, אחת של לבנים פרוטסטנטים והשניה של מהגרים מוסלמים מפקיסטן, נאלצות להכיר (ולאחר מכן גם לאהוב) זו את זו כאשר ילדיהם עומדים להינשא. מה שמתחיל כמו קומדיית בורקס תיעודית הופך במהרה לסרט מרגש בו גורל הילדים ואושרם אכן עומד כל העת מול עיני ההורים העוברים מהפך רגשי מחמם לב.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק 10.

22:00 המירוץ למיליון 3, AXN.

22:00, האויב שבפנים, yes 2.
עם מילה ג'ובוביץ'.

22:00, מחיר הבגידה, yes 4.
עם ג'ניפר אניסטון, קלייב אוון (פעם ראשונה).

22:00, ג'ארהד, HOT ACTION.
של סם מנדז, עם ג'ייק ג'ילנהול.

22:00, 13 זאמטי, HOT PRIME.


פרק 3.




עונה 2, פרק 6.

23:20, מסודרים, HOT FUN.
עם וינס ווהן, ג'ון פברו (שגם ביים).

23:23, טרנסאמריקה, yes 1.
עם פליסיטי הופמן.

23:42 איאון פלקס, yes 2.
הזדמנות נוספת לסדרה המצוירת במסגרת שבוע גיבורות בערוץ, לקראת הסרט בכיכובה של שרליז ת'רון שישודר בסוף השבוע בבכורה. שני פרקים ברצף מדי ערב.

0:39, עיר החטאים, yes 2.
עם ברוס וויליס, קלייב אוון (פעם שניה), מיקי רורק.