המסך המפוצל

שלישי 21/08/07

קייל XY, שוגר אהובתי, פעם בחיים, סופרנובה. ב-HOT: ורוניקה מארס, מלקולם באמצע, היום שאיננו נגמר, שאלת העינויים, מכורים לאיביזה, אגדת הרץ המהיר, הקס. ב-yes: טעם האהבה, פרמדיק, מספ7ים, 5 דברים שאני שונאת אצלך, אקסטרים מייקאובר.

מאת: yaddo

פורסם: 20-08-2007
14 תגובות
היום בטלוויזיה

16:11, מיקיבו ואני, yes 1.
עם ג'יימס נסביט.

17:25, בליפ, HOT PRIME.

17:50, תחת שמי טוסקנה, HOT DRAMA.
עם דיאן ליין.

17:50, מלחמת הכוכבים: שובו של הג'דיי, HOT ACTION..

18:20, סדנה לעצבים, HOT FUN.
עם אדם סנדלר, ג'ק ניקולסון.

18:58, באטמן לנצח, yes 2.



20:05, הדרך לפרדישן, HOT ACTION.
עם טום הנקס, פול ניומן, ג'וד לאו.


עונה 3, פרק 8.

21:15 טעם האהבה, yes Stars 1.
עונה 2, פרק 2.


פרק 3.


עונה 3, פרק 2.


כלא אבו- גרייב היווה היכל אימה לעיראקים בעשורים האחרונים, מאז החל סדאם חוסיין להשתמש בו כתא העינויים הראשי שלו. אך מאז התפרסמו תמונות ברורות של חיילים אמריקאים מתעללים באסירים, עמקה משמעותו המבעיתה אף יותר עבור תושבי עיראק. הסרט עוקב אחרי ההתפתחות האגרסיבית במדיניות החקירות של הממשל אחרי ה-11 בספטמבר, וכיצד התירה לחוקרים הקריאה ל'מודיעין פעיל' להפשיט עצורים, לבזותם בטכניקות השפלה מיניות, ולהשתמש בכלבים להפחדתם. החקיקות שהוטמעו הלכה לפועל הובילו לפער חסר תקדים בין המטרות של החקירות לבין אופני יישומן, המציינים שפל מוסרי בולט של המעצמה הגדולה בעולם. הסרט בוחן לא רק את מקורות הנביעה של התהליכים הללו, כי אם גם את התפשטות השפעתם ותוצאותיהם.



21:30 טיפול משפחתי, Xtra HOT.
פרק 16.

21:30, פשוט מאוהבת (Prime), yes 1.
עם בראיין גרינברג, אומה תורמן, מריל סטריפ.

21:30, מישהו לסמוך עליו, HOT DRAMA.
עם לורה ליני.

21:40, וודסטוק, ARTE.
הסרט התיעודי.

22:00, הטוב, הרע והמכוער, MGM.




פרק 3.



22:00 הקס, AXN.
עונה 2, פרק 11.

22:00, ורוניקה מארס, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 7.


פרק 4.

22:00, סופרמן 3, yes 2.

22:00, לשבור את הגלים, yes 3.


סאגה מרהיבה עטורת שבחים ופרסים, שנחשבת לסרט הראשון שנוצר אי פעם בשפה האינואיטית (שפת האסקימואים שחיים בחוג הקוטב הצפוני) וששחקניו ורוב יוצריו הם אסקימואים. הסרט, שזכה לביקורות יוצאות מהכלל וקטף בין היתר את פרס מצלמת הזהב בפסטיבל קאן 2001 (הפרס היוקרתי שבו זכו הסרטים הישראלים אור ומדוזות), מגולל אגדה אסקימואית עתיקה שהתרחשה לפני כאלף שנה, אודות שבט נוודים אסקימואי שרוחות רעות עוררו בו מחלוקת ויריבות וקרעו אותו לשניים. המחלוקת מחריפה כששני אחים - אמקג'ואק (החזק ביותר) ואטנארג'ואט (המהיר ביותר) - מעוררים קנאה וזעם בקרב יריביהם, בשל הצלחתם והיותם הציידים הטובים ביותר בשבט. המתיחות מגיעה לשיאה כאשר אטנארג'ואט מתאהב באטואט, צעירה יפהפייה שהובטחה לאוקי, בנו של ראש השבט. שני היריבים מנהלים ביניהם קרב גורלי של חבטות הדדיות, על פי כללי השבט, ואטנארג'ואט זוכה בניצחון ובבחורה. אוקי נשבע לנקום ויוצא לחסל את שני האחים בעזרת חבריו. אולם, אטנארג'ואט מצליח להימלט בעור שיניו, כשהוא רץ עירום על פני מרחבי השלג הקפואים. זוג מבוגר, שבעבר נמלט אף הוא מהמחנה, נותן לו מחסה ומטפל בו, עד שאטנארג'ואט שב לאיתנו ומחליט לחזור אל השבט בניסיון להיאבק ברוחות הרעות ואולי גם לשים קץ למעגל הדמים. את הסרט ביים זכריאס קונוק, בן למשפחה אסקימואית מקנדה שהחליטה לוותר על חיי הנוודות והתיישבה באיגלוליק, ישוב אסקימואי באי קטן בצפון קנדה, שבו גם צולם הסרט.



22:20 פרמדיק, yes Stars 2.
פרק 2.


פרק 3.


אי הנופש איביזה מושך אליו אלפים של בליינים מכל העולם. האווירה המינית, האלכוהול, הסמים, המסיבות, לא משנה אם אתה עורך דין או די.ג'יי, ברגע שנחתת באיביזה אתה יכול להיות מי שאתה רוצה. הסרט מספר על האנשים שהגיעו, חגגו והחליטו גם הם להיות מי שהם רוצים - בליינים במשרה מלאה. הם פשוט מכורים לתחושת החופש על האי ולא מסוגלים לעזוב. הסרט בוחן אספקטים שונים בחיים על האי - איך משיגים כסף ועבודה, היחס למין וסמים ואיך אישה בת 50 שכל היום מצלצלת בפעמונים, הופכת לאייקון תרבותי שכולם מכירים, בזמן שבכל מקום אחר ודאי הייתה נשלחת להסתכלות פסיכולוגית. למה דווקא איביזה? מה יש בו, באי הזה, שגורם להם לשנות לגמרי את חייהם, לא משנה מה הגיל או התקציב? החופים, האופנה, השמש, המסיבות, כל אלה הם רק תירוץ. הסיבה האמיתית היא החופש. המצלמה נותנת את זכות הדיבור למכורים עצמם ועושה רושם שגם הם לא לגמרי יודעים את התשובה. אבל דבר אחד בטוח - יותר משאיביזה הופכת אותם למכורים, המכורים הם אלה שהופכים אותה לאיביזה.



22:45 תשעה, Xtra HOT.
פרק 11.


עונה 2, פרק 3.

23:20, החוף, HOT DRAMA.
עם ליאו דיקפריו.


עונה 7, פרק 12. השאירו את פרנסיס!

23:46, קופלנד, yes 4.
עם סילבסטר סטאלון, הארווי קייטל, רוברט דה נירו.

23:50 עיר החטאים 4, yes דוקו.

1:25, הבריחה, HOT ACTION.
עם אלק בולדווין וקים בייסינגר בימים טובים יותר.