המסך המפוצל

שבת 18/8/07

דדווד, זהירות מים, הסוכנות של ג`ניס דיקינסון, מה לא ללבוש, בנות גילמור, זירת הפשע. ב-HOT: גיבורי תרבות, קווין סמית`, אינסטינקט בסיסי 2. ב-yes: על סם, קינקי בוטס, ארבעה מסעות בין כוכבים ברצף.

מאת: yaddo

פורסם: 17-08-2007
4 תגובות
קווין סמית' בחם כיף:
20:00 ג'יי ובוב השקט מכים שנית.
21:45 דוגמה.

היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר (עונה 5), HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

09:10 מופע שנות ה-70 (עונה 3), HOT3 / yes Stars 3 (ארבעה פרקים).

13:19, מורה מחליף 1+2, yes 4.
עם טום ברנג'ר בראשון וטריט וויליאמס בשני.

15:00, מה לא ללבוש, BBC Prime.

15:30 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
פרק 5.





16:15 עדיין יחד, ערוץ 10.

16:23, מסע בין כוכבים 4-7 ברצף, yes 4.
תענוג גיקי!

17:00 במצולות האמזונס, BBC Prime.
פרק 2.


פרק 9.

17:35 בנות גילמור (עונה 6), ערוץ 10.

19:58, אמלי, yes 3.
עם אודרי טוטו.


עונה 7, פרק 8.

20:20, רישיון לגנוב, HOT ACTION.
עם פירס ברוסנן, סלמה האייק, וודי הרלסון.

21:00, אליפות אירופה בכדורסל: ישראל-דנמרק, ערוץ 1.




פרק 2.


בכורה. קומדיית פיל-גוד צבעונית על צעיר בשם צ'רלי, שיורש את מפעל הנעליים הכושל של אביו בנורתהמפטון ומתקשה להתמודד עם ניהולו. לולה, טראנסווסטיטית מסוהו שהוא פוגש במקרה, מציעה פתרון מפתיע: ייצור מגפים אקסטרווגנטיים.



21:30, אשן כשאמות, HOT DRAMA.
עם קלייב אוון, ג'ונתן ריס מאיירס.

21:40, היום השישי, ערוץ 10.
עם ארנולד שוורצנגר.


פרוייקט חדש של ערוץ 8 שואף להביא את גיבורי התרבות הקלאסיים אל מרכז הבמה, וזאת באמצעות שמונה יוצרים דוקומנטרים בולטים שפוגשים את גיבורי התרבות אותם בחרו. חלק מהיוצרים בחרו בגיבורים ותיקים שהטביעו את חותמם על התרבות הישראלית, חלקם מסתקרנים דווקא מאמנים שמנסים להטביע חותם בימים אלה. בכל מקרה מדובר בגיבורי תרבות יוצרים ופעילים שהסדרה מלווה את עבודתם בהווה. בכדי לייצר את האינטימיות במפגש, בחרו חלק מהבמאים לצלם את הגיבורים שלהם בעצמם. כל סרט מתעד אם כן תהליך יצירה עכשווי, שבמהלכו מתקיים מפגש בין גיבור התרבות למתעדו. אנחנו פוגשים יוצרים גדולים שכולנו מכירים בסצנות קרובות ומרגשות בגובה העיניים. שמונת הסרטים לוקחים אותנו למסע אישי וחושפני בראשם של יוצרים.
פרק ראשון: מה שאני עכשיו - חווה אלברשטיין. הבמאית סיון ארבל מלווה את חזרתה של חווה אלברשטיין לבמה בישראל, אחרי היעדרות של 7 שנים בהן הוציאה תקליטים והופיע בחוץ לארץ, אך נמנעה מהופעה לקהל הישראלי.


סדרה חדשה בשישה פרקים בהגשת אושרת קוטלר. בעשור האחרון הפכה ישראל למדינה שבה הסמים הם בבחינת נורמה. בחתונות מחלקים לאורחים ג'וינטים, הקוקאין הופך זמין בכל שירותים של כל מסעדה בגוש דן, ובשתי שיחות טלפון יכול כל אזרח, לא משנה היכן הוא גר, להשיג לעצמו שני כדורי אקסטזי לסוף השבוע. תחקיר תיעודי בששה פרקים בודק מה קרה לחברה הישראלית הנוהרת כך אל הסם, מדוע מדיניות האכיפה וההרתעה שמנהיגה הממשלה הן ארכאיות כל כך והאם מדובר בכלל במציאות שיש למגר (בהנחה שהדבר עדיין אפשרי). מבט חתרני ואמיץ על אחד התהליכים המשמעותיים ביותר העוברים על הארץ.


שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין HOT והחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל-אביב, במסגרתו הפיקו סטודנטים מהחוג טריילרים מקוריים לסרטי קולנוע שטרם צולמו. הרעיון למבצע התבסס על העובדה שהאחים כהן גייסו משקיעים לסרט הראשון שלהם על ידי הפקת טריילר מרשים, שגרם לכל מי שראה אותו לרצות לראות את הסרט השלם. 'זה יהיה אותו הדבר, רק 90 דקות!' הבטיחו האחים כהן למשקיעים, וכך הצליחו לגייס את המימון להפקת סרטם הראשון והמדובר, רציחות פשוטות, שמאוחר יותר התקבל לפסטיבל סאנדאנס וזכה בפרס הסרט הטוב ביותר. הטריילרים משודרים כבר מאז תחילת אוגוסט בין הסרטים של חם עיקר, והפעם זהו לקט של כולם, כולל מצגות של היוצרים.

22:00, טיסת לילה, yes 4.
עם רייצ'ל מקאדמס, קיליאן מרפי.


בכורה. גרסת 13-שנה-אחרי קצת פספסה את הפואנטה מעצם הווייתה: גברים מעדיפים עירום של נשים צעירות.



22:35, חודש קולנוע: להיות ג'ון מלקוביץ', HOT PRIME.
סרטו הארוך הראשון והמעולה של ספייק ג'ונז.


עונה 3, פרק 7.

23:00 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 2.

1:50, שיגעון הגראס: המחזמר, HOT FUN.
עם קריסטן בל.