המסך המפוצל

שלישי 14/08/07

קייל XY, שוגר אהובתי, סופרנובה. ב-HOT: ורוניקה מארס, מלקולם באמצע, היום שאיננו נגמר, שנה אבודה בעירק, סטודיו למשחק עם כריס רוק, הקס. ב-yes: טעם האהבה, פרמדיק, מספ7ים, רוחות אחרונות, פרק אחרון לעונה של אקסטרים מייקאובר.

מאת: yaddo

פורסם: 13-08-2007
12 תגובות
היום בטלוויזיה

16:50, (מר) בין, HOT FUN.

17:25, פארק גוספורד, HOT DRAMA.
של רוברט אלטמן.

17:25, 8 נשים, HOT PRIME.
של פרנסואה אוזון.



18:20, נערות לוח השנה, HOT FUN.
עם ג'ולי וולטרס, הלן מירן.



20:19, צרות כפולות, yes 4.
עם דניס לירי, סטיב בושמי.


עונה 3, פרק 3.

21:15 טעם האהבה, yes Stars 1.
עונה שניה לריאליטי הטראש שבמסגרתו מחפש הראפר פלייבה פלייב בת זוג.


פרק 2.


בעקבות נפילת סדאם חוסיין, הוצבה בבגדד קבוצה של אמריקאים בראשות השגריר ל. פול ברמר, למטרות בנייתה של אומה חדשה וכינון דמוקרטיה במזרח התיכון. שנה מאוחר יותר, כשברמר אולץ לצאת את המדינה בחשאי, השאירה החבורה מאחוריה אנרכיה, התקוממויות, קריסה כלכלית, הרס ומוות - וחלק גדול מן האידיאליזם עימו הגיע. 3 שנים מאוחר יותר, עת ארצות הברית עודה מנסה למצוא דרך יציאה מ'המקום המסוכן ביותר בעולם', הממשלה שעזרו האמריקאים ליצור והתשתית שהונחה עימה עומדים בפני מבחן. הסרט עוקב אחר הניסיונות והרעיונות ההתחלתיים של הקבוצה האמריקאית, כשניסו להשתלט על המשטרה, הצבא וממשלת הבעת` העיראקים ולפרקם, וכיצד חישלו אותן המציאויות של עיראק שלאחר המלחמה בדרך.


עונה 3, פרק 1.

21:30 טיפול משפחתי, Xtra HOT.
פרק 15.

21:30, נקודת מפגש, yes 1.
של וודי אלן, עם סקרלט ג'והנסון, אמילי מורטימר.

21:30, הגנן המסור, HOT DRAMA.
עם רייף פיינס, רייצ'ל ווייז.


פרק 2.


פרק אחרון לעונה.

22:00 הקס, AXN.
פרק 15.


עונה 3, פרק 6.


פרק 3.

22:00, מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, yes 2.

22:00, סיפורים מהרכבת, yes 3.
של ארמנו אולמי, עבאס קיארוסטמי, קן לואץ' (שלושה במאים בסרט אחד, פעם ראשונה).

22:00, סודות נעולים, HOT ACTION.
עם קייט הדסון.

22:00, חודש קולנוע: בילי אליוט, HOT PRIME.


סדרה חדשה (Saved במקור) ששרדה עונה אחת. וואייט קול (טום אברט סקוט) הוא בחור מתוסבך העובד כפרמדיק בפורטלנד, אורגון. הוא אינו יודע מה הוא רוצה לעשות בחייו, הוא רק יודע שהוא רוצה להרגיש חי. זה קורה בעיקר בעת האינטראקציה שלו עם עמיתיו למקצוע ועם האנשים שאותם הוא מציל במילוי תפקידו. כשהחל ללמוד רפואה, וואייט היה אמור לשחזר את מסלול החיים של אביו התובעני - מנתח מהולל שכיום עומד בראש בית-החולים המקומי - אך הוא נשר מלימודי הרפואה, נטש את העתיד שהוכן בשבילו ומוטט את קשריו עם אביו הנוקשה ועם חברתו אליס שזרקה אותו. כעת אליס עובדת כרופאה בחדר המיון של בית החולים, מה שמאלץ אותם להתראות לעתים קרובות. המתח בין השניים רב על אף שאליס נמצאת עם גבר אחר. וויאט, שמתקשה לתפקד מחוץ לשעות העבודה, מבלה את שעות הפנאי שלו במשחקי פוקר שמסיחים את דעתו ומזינים את הרגלי ההימורים המגונים שלו. הדבר היחיד שמחזיק אותו הוא האדרנלין הנובע מהפעילות האינטנסיבית כמגיב הראשון בשטח ולכן הוא מעביר את רוב ימיו בנסיעות באמבולנס שלו עם שותפו סאק, שמתמודד עם בעיות משלו.




סרט תעודה נוגע ללב על דעיכתו של הבלט הקלאסי ברוסיה. דרך עיניהם של חמישה מעריצים פנאטים של בלט קירוב הנודדים בעקבות הלהקה בכל הופעותיה בסנט. פטרסבורג ומחוצה לה, יכול הצופה לנסות ולהבין את המאניה הרוסית הקשורה לבלט - אמנות אשר עד לפני עשרים שנה הורעף עליה ממון רב מצידו של השלטון הקומוניסטי וכעת חיים יוצריה בדלות ובעוני.

22:30 מייטי בוש, BBC Prime.



22:45 תשעה, Xtra HOT.
פרק 10.


פרק 8.


הפעם עם כריס רוק. פרק משעשע במיוחד, בו צולל ג'יימס ליפטון אל ילדותו ומקורות ההשפעה של הקומיקאי הנודע כריס רוק. הפרק נוגע בימיו של כריס בסאטרדיי נייט לייב, חוויותיו מהנחיית טקס האוסקר כמו גם בהופעה בסרטים כמו נשק קטלני 4, דוגמה, עבודת דיבוב בסרטים כמו מדגסקר ודוקטור דוליטל ועד לסיטקום הטלוויזיוני שלו כולם שונאים את כריס, ולפרויקטים עתידיים עליהם הוא עובד כיום.


עונה 7, פרק 11. הבו את פרנסיס שוב!


אחד מסרטי האינדי האהובים עלי אי פעם, והמקום בו ראיתי לראשונה את לארה פלין בויל ושמרתי לה מאז (1994) חסד נעורים. בשל טעות היא נאלצת להצטרף כשותפה שלישית בדירת שני בחורים, סטיבן בולדווין וג`וש צ`ארלס (ספורט באוויר), במעונות הקולג`. מקסים וסקסי.



23:45, גוסט דוג: דרכו של הסמוראי, HOT ACTION.

23:50 עיר החטאים 4, yes דוקו.

23:50, סיפורי ארוס, yes 3.
של וונג קאר-וויי, סטיבן סודרברג, מיכאלנג'לו אנטוניוני המנוח (שלושה במאים בסרט אחד, פעם שניה).

1:10, אספלט צהוב, yes ישראלי.
עם משה איבגי.

1:42, מדורי הגיהנום, yes 4.
הראשון בטרילוגיה ההונג-קונגית שמהווה את המקור לשתולים של סקורסזה. מחר ומחרתיים ההמשכים. למה תמיד תוקעים את זה בלילה?

1:15, בחירתה של סופי, HOT DRAMA.
עם מריל סטריפ.