המסך המפוצל

ראשון 5/8/07

האוס, פעם בחיים, שוגר אהובתי, אחד נגד 100. ב-HOT: הכיתה, יריחו, בתוך הרחם, רוזוול, אינסטינקט רצחני, אסירים בגוף ונפש. ב-yes: איך פגשתי את אמא, היפים והאמיצים, סיוטים בהקיץ, נישואין טובים מתחילים בדמעות, עקרות בית נואשות, שני גברים וחצי, פרק אחרון של טורצ`ווד.

מאת: yaddo

פורסם: 04-08-2007
20 תגובות
היום בטלוויזיה

13:30, רוזוול, AXN.
שידור יומי של כל שלוש העונות. ושוב ב-17:25.

16:39, הילד נשאר בסרט, HOT סרטים.
על מפיק העל לשעבר רוברט אוונס (הסנדק, צ'יינטאון).

17:18, האחים מרקס: נוצות סוס, yes 3.

18:10 היפים והאמיצים, yes Stars 3.
אחרי שערוץ 2 החליטו להפסיק לשדר את הסדרה, החל מהיום היא תשודר למנויי yes בלבד בשידור יומי בשעה הזו, מיד אחרי צעירים חסרי מנוח כיאות. שידור חוזר לכל פרקי השבוע מדי שישי ב-14:05.

18:27, הטרילוגיה של לוקה בלבו, yes 3.
הזוג + הבריחה + אחרי.

18:55, רוקד עם זאבים, HOT ACTION.

19:00 משפחת סימפסון 17, Star World.

19:30 מלקולם באמצע 6, Star World.

19:45, הבוגר, HOT DRAMA.
עם דסטין הופמן.


הזדמנות נוספת לסדרת הטבע השאפתנית של BBC, בשידור יומי בימים א'-ג', מצוין, היות שהשידור הראשוני הוא מול כל כך הרבה דברים טובים בערוצים המקבילים.

20:10, שרק 2, HOT FUN.

21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.


מיני-סדרה מדוברת ועטורת שבחים, על פי סיפורים קצרים של סטיבן קינג. 8 פרקים בשידור יומי, כולל שישי-שבת. בפרק הראשון: צעצוע של מלחמה. רוצח שכיר שמחסל מנהל של חברת צעצועים מקבל לביתו חבילה המכילה חיילי צעצוע קטלניים. עם וויליאם הרט.



21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
תוצרת עונת 2005/06 של FOX. עוד סדרה כושלת, עוד אחת שמתעסקת בפשעים מחרידים. הסיפורים המצמררים העומדים מאחורי פשעים ביזאריים וסוטים בסן פרנסיסקו, והבלשים המנסים לעצור בעדם. ג'ק הל מהמחלקה לפשעי סוטים במשטרת סן פרנסיסקו הוא העומד בראש המדור. בין היתר עם צ'י מקברייד (בוסטון פאבליק ובקרוב ב-Pushing Daisies). פרק 1.


עונה 3, פרק 12.


עונה 2, פרק 21.




פרק 2 ואחרון.


פרק 15.

21:30, יש לה ביצים, yes 1.
עם אמנדה ביינס, צ'אנינג טאטום.

21:30, הר ברוקבק, HOT DRAMA.


עונה 3, פרק 21.

21:45, ילדות רעות, HOT FUN.
עם לינדזי לוהאן, רייצ'ל מקאדמס.


דרך קורותיהן של שתי אחיות בריטיות ממוצא בנגלדשי העומדות בפני שידוך מסורתי, אנו עדים להתנהלותו של שבט מהגרים המנסה בכל כוחו לקיים את טקס השידוך בעולם אשר לועג לריטואל הכפוי. 'כל הנישואים הטובים מתחילים בדמעות', אומרת אמן של האחיות לבנותיה המסרבות (בתחילה) לקחת חלק במסורת ואלו אכן בוכות אך בסופו של דבר וגם נישאות. האם יהיו אלו נישואים טובים? זאת אין לדעת.

22:00 שני גברים וחצי, yes Stars 3.
עונה 4, פרקים 23 ו-24 ברצף, שני האחרונים לעונה.


פרק 7.

22:00 המירוץ למיליון 3, AXN.

22:00, המומיה, yes 2.
עם ברנדן פרייז'ר, רייצ'ל ווייז.

22:00, ג'ארהד, yes 4.
של סם מנדז, עם ג'ייק ג'ילנהול.

22:00, הבלתי משוחדים, HOT ACTION.
עם קווין קוסטנר, שון קונרי, רוברט דה נירו.

22:00, המאמין, HOT PRIME.
עם ראיין גוסלינג.


העונה השניה עטורת התשבחות של הדוקו-ריאליטי של כן מגיע לערוץ 2 בשידור יומי, ימים א'-ג', שני פרקים בכל פעם. 26 פרקים שבמסגרתה נשלחים גיבורי תרבות ישראלים מוכרים לחיות במשך שבועיים במקומם הלא טבעי. בעונה זו נלווה חמישה הסיפורים: אסי דיין ובנו ליאור דיין הצטרפו לסדנת טיהור נפשית וגופנית, מקום בו ניסו להתחבר מחדש אל האני הפנימי שלהם שמתחבא מאחורי שנים של הכחשה ובריחה מהתמודדות. ובמקום שונה לחלוטין, הרחק מגבולות הארץ חיו יעל בר זוהר וקארין מגריזו במשך שבועיים עם משפחה משבט ההאמר באתיופיה, שבט החי הרחק מכל סממן מודרני ומנהל חיים קדמונים הכוללים טקסים מיוחדים ואורח חיים פרימיטיביים. יעל וקארין נאלצו להתמודד בתנאים פיזיים שאינן מכירות, ולקחו חלק בטקסים פרימיטיביים מסורתיים שהעמידו בסימן שאלה את התפיסה המודרנית של חייהן, את חברת השפע המערבית ואת הזהות הנשית שלהן; ההשכלה הגבוהה מול האוניברסיטה של החיים: מושיק עפיה ושלומי סרנגה, מהזמרים המצליחים בארץ, התארחו אצל משפחתו של פרופסור גרשוני, מנהל המכון לחקר המוצק בפקולטה לפיזיקה של הטכניון. יחד עם אישתו, בוגרת הטכניון, שתי בנותיו, סטודנטיות מצטיינות, והבת הקטנה המסיימת את בחינות הבגרות, ניסתה המשפחה להחדיר בשניים את התשוקה לידע ולאינטלקט צרוף. עפיה וסרנגה מצידם, עם חוכמת החיים ועומק הנשמה, ניסו להראות שלמרות שלא סיימו תיכון, באוניברסיטה של החיים הם בוגרים מצטיינים. עיתונאי חרדי קובי אריאלי ויוצר ישראלי קובי אוז בעלי דעות מוצקות התראחו בביתה של משפחה ערבית על קו התפר, במקום בו אזרחים ערבים חיים מנותקים ומשוללי זכויות אלמנטריות, ועימתו את הדעות הפוליטיות והלאומיות שלהם מול החיים בשוליים העניים והמקופחים של החברה הישראלית; יעל גולדמן הצטרפה למשך שבועיים לחייה של אחת המשפחות המתוקשרות ביותר במדינת ישראל, משפחת אלפרון. יעקב אלפרון יחד עם רעייתו אהובה ושבעת ילדיהם אירחו בביתם את יעל גולדמן, הפנים של ישראל, מגישת טלויזיה ודוגמנית בינלאומית, וחשפו בפניה את אורח החיים המיוחד והדילמות המוסריות של המשפחה הסודית ביותר בישראל.



22:10 מצעד הפאדיחות הטלוויזיוניות הגדולות, HOT בידור ישראלי.


פרק 13 ואחרון לעונה.


קרוב לחצי מיליון חולי נפש מרצים זמן בבתי הכלא של ארצות הברית. בעת ששריפים וסוהרים הופכים בעל כורחם לאחים המטפלים של האסירים הלוקים בנפשם, מוצגת כאן סוגיה חדשה וטורדת שלווה: האומנם בתי הכלא הם בתי המשוגעים החדשים? תוך גישה בלעדית שלא נודעה כמותה למפגשי תראפיה בכלא, טיפולי בריאות, הדיפות חירום וועדות משמעת, חודר הסרט לעומק מערכת הכלא של מדינת אוהיו, ומציג מחקר צורב על הנושא הסבוך והמתעצם של בריאות נפשית מאחורי הסורגים, כמו גם דיוקנם של אינדיבידואלים בעין הסערה של הנושא.

22:30 קומנדו חתונה 5, yes Stars 1.


דרמה קומית, רומנטית, קצבית ונועזת, של ערוץ 4 הבריטי, שזכתה לשבחים רבים וקטפה את פרס האמי הבינלאומי (International EMMY Awards) לסדרה הטובה ביותר לצעירים ב-2006. במרכז העלילה סיפורה של קים, נערה בריטית מתבגרת בת 15 המנסה לחיות עם נטיותיה הלסביות, ובעיקר עם אהבתה לחברתה הטובה ביותר. בפתח הסדרה, קים ומשפחתה עוברים לגור בברייטון, שם היא מתאהבת באופן אובססיבי בחברתה הטובה החדשה - מריה סוויט, המכונה 'שוגר'. מדובר בנערה פרועה וסקסית, 'הילדה הרעה' שתמיד מסתבכת בצרות. בהתחלה, שוגר אינה מודעת לתחושות של קים כלפיה. בהמשך, כשהיא מגלה כי חברתה הטובה מאוהבת בה, שוגר מתקשה להתמודד עם המצב החדש. בנוסף, לקים יש משפחה בלתי מתפקדת - אח צעיר ומוזר שחושב שהוא הגיע מהחלל החיצון, אבא דאגן שהפך לעקרת בית, ואמא המתנהגת בעצמה כמו נערה מתבגרת ואף שוכבת עם השיפוצניק החתיך שלה. על רקע בני משפחתה, קים נראית כמו האדם השפוי ביותר בבית. הסדרה, שמבוססת על רומן מצליח מאת ג'ולי ברצ'יל, עוסקת בנושאים וסיטואציות קיצוניות בחיי המתבגרים בבריטניה של תחילת המאה ה-21, כולל סקס, סמים ואלכוהול. שתי העונות הראשונות ישודרו ברצף (20 פרקים ביחד) בשידור יומי תמוה. פרק 1.



23:45, תשע נשים, HOT DRAMA.
של רודריגו גרסיה.

0:00, צ'ק פתוח, HOT ACTION.
של ג'ון וו.

0:05, טבעת ניבלונג, yes 2.
חלק 1. מחר השני.

1:41 מצאת החמה עד צאת הנשמה, yes 2.
של רוברט רודריגז, עם הארווי קייטל, ג'ורג' קלוני.