המסך המפוצל

ראשון, 17/6/07

האוס, הסיפור האמיתי: לבד על החומות, בית האופנה, קצרים, קו האש. ב-HOT: הסמויה, כל האמת על אוכל, פרק אחרון של מה עובר על בריאן, הכיתה, הסוד המלוכלך של בוליווד. ב-yes: הנפילים, היימאט, איך פגשתי את אמא, עקרות בית נואשות, שני גברים וחצי, טורצ`ווד, איך תמצאי בעל

מאת: yaddo

פורסם: 16-06-2007
22 תגובות
היום בטלוויזיה

15:31, מלך הציידים, yes 3.
עם האחים מרקס, במסגרת רצועה יומית שמתחילה היום.



17:05, פאניקה, HOT סרטים.
קומדיית פשע עם וויליאם ה. מייסי, נב קמפבל.

17:09, הנער, yes 3.
של ועם צ'ארלי צ'פלין, במסגרת רצועה יומית שמתחילה היום.

19:00 משפחת סימפסון 17, Star World.

19:30 מלקולם באמצע 6, Star World.

19:40, רובין הוד נסיך הגנבים, HOT ACTION.

20:20, לב המשחק, HOT PRIME.


דרמה מקורית חדשה בת 50 פרקים שתשודר בערוץ בימים א'-ה' בשעה הזאת. סדרת הרפתקאות מדע בדיוני יומית המתרחשת בכפר מחקר גרעיני סמוך למפעל הטקסטיל בדימונה, עיירה קטנה סגורה וסודית בה חיים המדענים ובני משפחותיהם. לישוב מגיע צורי, ילד רגיל בן 17, שיום אחד מגלה כי יש לו כוחות על-אנושיים. אבל עם המתנה מגיע גם חוב: צורי צריך לשמור על הישוב מפני פלישת בני הנפילים - אנשים רגילים שזכו בכוחות העל כמוהו, אך בוחרים ברשע. הסדרה תעקוב אחרי צורי המנסה להבין את פשר יכולותיו שלו ולהביס את כוחות הרשע במלחמה על עתיד האנושות, כל זה תוך כדי גיל ההתבגרות.



21:00 אחד נגד מאה, ערוץ 2.


הילה נחשון ואביעד קיסוס חוזרים לעונה חדשה.


עונה 3, פרק 5.


עונה 2, פרק 13.


עונה 6, פרק 17.

21:30 הכיתה, Xtra HOT.
פרק 8.

21:30, חותנת בהפרעה, yes 1.
עם ג'יין פונדה, חניפר לופז.

21:30, ריי, HOT DRAMA.

21:45 בלתי נתפס, ערוץ 10.


עונה 3, פרק 13.

21:45, מיסיסיפי בוערת, ARTE.
עם ווילם דפו, ג'ין הקמן.


פרק 2: איך להישאר צעיר ויפה?
איך משפיעים אנטיאוקסידנטים כמו אוכמניות על פעילות המוח שלנו? מה הקשר בין אכילת עגבניות ובין שיזוף? מהו הירק שמשפיע על הראייה (רמז: הוא לא כתום)? מהי ההשפעה שיש ליין אדום על פעילות הלב? כמה מים באמת צריך לשתות ביום כדי להיות בריא? בפרק זה שיטות מפתיעות ועובדות מדהימות שיעזרו לכל אחד מאיתנו לשמר את נעוריו פיזית ומנטלית - והכול בעזרת האוכל. הפרק בוחן בין היתר עד כמה שיטות ניקוי הגוף מרעלים באמת עוזרות; מוכיח שניתן להימנע מהידרדרות הראייה על ידי אכילה של 50 גרם תרד ביום; מראה איזה ירק יכול לעזור לעור שלנו בצורה משמעותית להלחם בנזקי קרינת השמש; מפזר את הערפל סביב המיתוסים וחצאי האמיתות הנוגעות לשתיית יין אדום; ובעוד אוכלוסיית העולם הולכת ומתבגרת, שורות של מדענים מייגעים מוחם בניסיון למצוא דרך שתשאיר את הפעילות הקוגניטיבית חדה, האם גרגיר קטן וצנוע יכול לספק להם (ולנו) את הפיתרון?


שידור יומי ל-11 פרקי סדרת המופת הפולחנית של אדגר רייץ, הנחשבת אבן פינה בחברה הגרמנית. הסדרה מתארת בעזרת סיפורו של כפר קטן בשם שאבאך את מה שהתרחש במדינה בין שנות העשרים והשישים - מימי הרפובליקה הווימארית, עבור בעליית הנאציזם וכלה בניסיון להשתקם שלאחר מלחמת העולם השנייה.


ג'ון קנדי אהב את “מרוסיה באהבה”, רונלד רייגן את “רמבו” וג'ורג' בוש האב ובן אהבו קומדיות מתקתקות משנות החמישים. מה אומר טעמם של נשאי ארה”ב בסרטים עליהם ועל האנשים הבוחרים אותם. האם סרטים מסוימים מעצבים את תפיסת עולמו של מנהיג מדינה - מסמלים את שאיפותיו או דווקא את פחדיו? סרט התעודה המרתק הזה, המלווה בקריינותו של מרטין שין - הנשיא הטלוויזיוני האולטימטיבי - סוקר את פעולות חדר ההקרנה הפרטי של הבית הלבן מאז הוקם בשנות הארבעים ועד היום. באמצעות שיחות עם מקרינים, היסטוריונים ופוליטיקאים הוא דן בדרך שבה מעצבת האמנות מדיניות ולהפך.

22:00 ריי מירס לומד לשרוד, BBC Prime.

22:00 שני גברים וחצי, yes Stars 3.
עונה 4, פרק 13.

22:00 מה עובר על בריאן, Xtra HOT.
עונה 2, פרק 19 ואחרון לסדרה.

22:00, שבעה חטאים, yes 4.

22:00, בלאק הוק דאון, HOT ACTION.

22:00, ג'ונבאג, HOT PRIME.

22:10 קצרים, ערוץ 2.


פרק 6.

22:30 קומנדו חתונה 5, yes Stars 1.


עונה 4, פרק 11.


תכנית העוקבת אחר הסקנדל הפורץ סביב פרסומים אודות כוכב הסרטים הבוליוודי שאקטי קאפור, שבהודו נחשב לגדול יותר מבראד פיט. גילוי הפן השלילי באופיו מאיים על התדמית הנקייה והמוקפדת כל כך של בוליווד ומנהליה. הדמיון בין עולם הסרטים לבין עולם המציאות מעורר את השאלה האם לוהק קאפור מראש לתפקידי הרשע בשל אופיו האמיתי ואם כן, מעלה חשד בדבר ליהוק זול ומנצל בתעשייה. כתגובה החרים ארגון הסרטים והטלוויזיה את השחקן, אך ארגונים אחרים מהתעשייה נחלצו להגנתו וטענו כי הוא הופלל. המחלוקת סביב ליהוק מנצל מעוררת שאלות עקרוניות בדבר זכויות ידוענים לפרטיות והתערבות מופרזת של המדיה. עם היתר כניסה אל מאחורי הקלעים של תעשיית הסרטים, לאתרי צילומים ומסיבות ידוענים ודרך ראיונות עם קאפור עצמו, נגלה מה באמת קורה בבוליווד.



23:00 איך תמצאי בעל, yes דוקו.
פרק 7.

23:13, תשע נשמות, yes 1.
של רודריגו גארסיה.

0:07, כשהאמת משקרת, yes 4.
עם קולין פירת', קווין בייקון.


פרק 10.