המסך המפוצל

שלישי, 12/6/07

טוב שבאת, מדיום, בנוגע ללב, קו האש, במסדרונות השלטון, נומי נומי 2. ב-HOT: מלקולם באמצע, על כסא הבמאי, הקס. ב-yes: גיבורים, אקסטרים מייקאובר, קוראים לי ארל, איש משפחה

מאת: yaddo

פורסם: 11-06-2007
48 תגובות
היום בטלוויזיה

07:40 הטל צל ענק, MGM
קצין אמריקאי מגויס לעזרת היהודים בימים שלפני קום המדינה, והופך למפקד החילות כשפורצת מלחמת השחרור. שחקנים: קירק דאגלס, אנג`י דיקינסון, סנטה ברגר, פרנק סינטרה, יול ברינר וסבתא של רוזוולה (באמת!). במאי: מלווין שבלסון. ארה"ב 1966.



15:15, רובוטס, HOT Fun.

18:24, אורות של ליל שישי, yes 4.
הסדרה המעולה שבעקבות הסרט מגיעה בסוף השבוע ל-yes Stars.

20:00 על כסא הבמאי, Star World.

20:13 יחסים מסוכנים + הפיתויים האסורים של ואלמונט, yes 3.
שני עיבודים לאותו ספר.

21:00, הפלישה לנורמנדי, ערוץ 8.
ב-6 ביוני 1944 נחתו אלפי חיילים אמריקנים ובריטים מאחורי קווי האויב הגרמני בנורמנדי. ההיערכות לקראת הפלישה נמשכה שנתיים, תבעה את מחיר חייהם של אלפים, וכללה תרמית מדהימה בנועזותה. התכנית מציגה את הארועים שהובילו לאחד מהקרבות המכריעים בתולדות המערב, מבעד לעיני גברים ונשים שהיו שם והמספרים כעת את סיפוריהם יוצאי הדופן. בשילוב מרתק של היסטוריה ודרמה, מתחקה התכנית הדוקומנטרית אחר הארוע המכונן של אותו היום ואחר אלו שנטלו בו חלק. בזמן בו הגנרל אייזנהאואר הכין מעל מיליון חיילים לקראת הקרב, נאלץ ארווין רומל שהופקד על הצבא הגרמני להילחם נגד הזמן להכנת ההגנה ובו בזמן להתמודד עם התנהגותו הבלתי סבירה של מנהיגו, אדולף היטלר. גיבורים ידועים פחות בעימות זה היוו גם הם תפקידי מפתח בהשתלשלות האירועים. אחד מהם, הצלם רוברט קאפה, עזב את חיי המותרות בלונדון כדי להיות נוכח באירועים ולתעדם, כשהוא חמוש במצלמתו בלבד. שני פרקים, השני מחר.

21:15 יורדים בגדול 3, yes Stars 1.


עונה 2, פרק 15.


פרק 14

21:30 בנוגע ללב עם דנה וייס, ערוץ 2.

21:30 טיפול משפחתי, Xtra HOT.
פרק 5.



21:45 בתול בן 40, HOT Fun.

21:55, דלאי לאמה - מאחורי החיוך, ערוץ 8.
הוא הסמל ומקור ההשראה המפורסם ביותר בעולם לשלווה ולשלום, הוא מנהיג העם הטיבטי. חתירתו המתמדת לחירות עמו מעול הכיבוש הסיני הממושך, מאופיינת במאבק שקט ובלתי אלים, ועל כך זכה בפרס נובל לשלום בשנת 1989. אבל בטיבט, כמו במקומות רבים בעולם הנאבקים נגד כיבוש, קם דור צעיר של מתנגדים שאינם מאמינים עוד בדרכי נועם ורוצים לעבור למאבק אלים שסוף סוף ישיג, לדעתם, את החירות הנכספת. תכנית זו מציגה את המנגנון הפוליטי שמאחורי חיוכו של הדלאי למה, על תפקודו בהפצת המסר והמאבק בעולם וההתמודדות מול המתנגדים מבית בטיבט של היום. בראיון בלעדי עונה הדלאי למה הכריזמטי על שאלות מהותיות אלו. מאחורי האדם השליו והרוחני מתקיימת מכונה פוליטית מרשימה ומשומנת שנועדה לוודא כי המאבק נגד הסינים למען חירות טיבט יוותר חי בתודעת העולם.

22:00 במסדרונות השלטון, BBC Prime.


מבט אל החצר האחורית של ארצות הברית. במשך המחצית הראשונה של המאה העשרים נחשב 'ים המלח' - אגם גדל מידות במדינת קליפורניה כריביירה המשגשגת של מדינת השמש. מלונות יוקרתיים, אתרי קמפינג וגן לאומי משכו אליהם בכל עונות השנה תיירים רבים ונחשבו לאטרקציה לכל המשפחה. מצב זה השתנה לחלוטין לפני כעשרים שנה כאשר על אחת מגדות האגם הוקמו מפעלים פטרוכימיים שהחלו לזהם אותו. כיום הפכו מימי האגם לרעילים ובמקום נותרו מספר מלונות כושלים המאוכלסים בתמהונים או עניים מרודים שלא הצליחו למצוא לעצמם מקום טוב יותר. הסרט הוא מסמך מצחיק-מריר על היקום המקביל ההזוי המתקיים מרחק שעה וחצי נסיעה מסן פרנסיסקו. הסרט המלווה בקריינות של במאי הקולנוע ג'ון ווטרס, מציג מדינה אשר נטשה את אזרחיה ואלו נטשו אותה בחזרה.



22:00 בראש פתוח, Xtra HOT.
פרק 5.




פרק 3.

22:00 הקס, AXN.
פרק 5.

22:00 הנסיכה הקסומה, yes 2.

22:00 מר וגברת סמית', yes 4.

22:00, הים שבפנים, HOT Prime


עונה 2, פרק 15.

22:30, נומי נומי, BBC Prime.
עונה שניה לקומדיה השחורה משחור, שכבר שודרה ב-yes.

22:45 תשעה, Xtra HOT.
עוד סדרה כושלת בערוץ המתיימר להוות מעון לרכש נחשק. מדובר בסדרת מתח דרמטית העוסקת בקשר שנוצר בין תשעה גברים ונשים, כתוצאה מכך שכולם הוחזקו כבני ערובה במשך 52 שעות לאחר ששוד בנק השתבש. הקאסט מרהיב למדי וכולל את סקוט וולף, קים רייבר וטים דיילי. פרק 1.


עונה 5, פרק 15.

23:00 גיבורים מקומיים, נשיונל ג'יאוגרפיק.
סדרה חדשה בת שלושה פרקים המציגה שלושה מקרים בהם אנשים פשוטים הפכו לגיבורים. פרק 1: הפצצה בברייטון. 12 באוקטובר 1984, פוצצו טרוריסטים מהמחתרת האירית את מלון גראנד הוטל בברייטון שבבריטניה בו שהתה ראש ממשלת בריטניה מרגרט תאצ'ר. מכבי האש המקומיים מיהרו לאזור ומצאו כי הם מעטים מכדי שיוכלו לטפל בפיצוץ.

23:10 הגנן המסור, yes 1.


עונה 7, פרק 3.

23:40 דור הפרוזק, yes 2.
עם כריסטינה ריצ'י, אן הייש.

23:45, סדוק, HOT Action.
של ועם ביל פקסטון.


פרק 9.

1:40, רציחות פשוטות - גרסת הבמאי, yes 2.