המסך המפוצל

ראשון, 10/6/07

הסיפור האמיתי: צרפת ישראל, טקס פרסי הקולנוע של MTV, האוס, קצרים, קו האש, לגעת ברוח עם קרן אן. ב-HOT: הכיתה, מה עובר על בריאן, הסמויה, כל האמת על אוכל. ב-yes: איך פגשתי את אמא, עקרות בית נואשות, בת הגנרל, שני גברים וחצי, טורצ`ווד, איך תמצאי בעל

מאת: yaddo

פורסם: 09-06-2007
7 תגובות
היום בטלוויזיה



- תמיד תהיה לנו פריס.
- עזוב אותה, שמעת שמרי-קייט אולסן תשחק בעשב של השכן?

17:50, דמעות של גמל, HOT Prime.

18:10 אריק הויקינג, yes 2.

18:25 בחורים רעים, yes 4.
עם וויל סמית'.

19:00 משפחת סימפסון 17, Star World.

19:30 מלקולם באמצע 6, Star World.

19:35, ליברטין, yes 1.
עם ז'וני דפ, ג'ון מלקוביץ'.

19:45, כף רגלי השמאלית, HOT Drama.
של ג'ים שרידן, עם דניאל דיי לואיס.

19:55 סופרמן 3, yes 2.

20:10 מיקיבו ואני, HOT Fun.
עם ג'ולי וולטרס.

21:00 אחד נגד מאה, ערוץ 2.


עונה 3, פרק 4.


עונה 2, פרק 12.


עונה 6, פרק 16.

21:30 הכיתה, Xtra HOT.
פרק 7.


סרט תיעודי שהופק בקופרודוקציה עם הערוץ הדוקומנטרי הצרפתי “פלנט” צרפת ומחלקת התעודה של ערוץ 1, ומשודר בבכורה בשתי המדינות כמעט במקביל. הסרט מתאר את מערכת היחסים המורכבת בין ישראל לצרפת במשך 60 שנה - מקום המדינה עד היום. הסרט מתעד את סיפור יחסי החוץ של ישראל עם הרפובליקה הצרפתית, מסוף מלחמת העולם השנייה. עדים משתי המדינות, מתארים את רגעי השיא, ואת רגעי המשבר העמוקים בקשרים בין שתי המדינות החל ממבצעי ההעפלה מחופי צרפת, “ירח הדבש” במבצע קדש 1956, מלחמת ששת הימים ב-1967, שילטון הגנרל דה גול, האמברגו וספינות שרבורג, מבצע שלום הגליל, גירוש ערפאת מביירות, ועד תקופת רה”מ אריאל שרון וההינתקות. אישים מרכזיים המשתתפים בסרט: שמעון פרס, בנימין נתניהו, פרופ' איתמר רבינוביץ', ד”ר יהודה לנקרי-שגריר ישראל לשעבר בצרפת, יוסי הראל-מפקד האקסודוס, ההיסטוריונים פרופ' מישל אביטבול, פרופ' אלי ברנביא ופרופ' פייר נורא, שר החוץ הצרפתי הוברט ודרין, ז'אן טואל-יועץ הנשיא שיראק, ז'אן דניאל-העורך הראשי של השבועון לה נובל אבסרבטר ועוד. ישראל וצרפת סובלות מאי- הבנות רבות במישור הפוליטי ובעיקר מתדמיות ודימויים הדדים שליליים בכלי התקשורת שהעמיקו את הפער ביניהם. כיצד הגענו למצב הזה? איך הפכו היחסים המורכבים בין שתי המדינות למערכת של חוסר אהדה וחוסר אמון הדדי?

21:45 בלתי נתפס, ערוץ 10.
עונה חדשה.


עונה 3, פרק 12.

21:45, השמועה אומרת ש, HOT Fun.
עם ג'ניפר אניסטון, קווין קוסטנר.


כיצד משפיעות אוכמניות על הזיכרון? מה הקשר בין סויה והתקרחות? מה כדאי לאכול כדי לשפר את מצב הרוח? ומה צריך לאכול כדי להיות מושכים יותר? תשובות לשאלות אלה ולשאלות מרתקות נוספות, נחשפות בסדרה קצבית, משעשעת, נגישה ומעל לכל, מעשית, אשר עונה על שאלות ומנפצת מיתוסים על האוכל שאנחנו אוכלים בכל יום. הפרויקט היוקרתי מבית ה-BBC, שהכנתו הסתיימה בינואר 2007, שם לו למטרה לענות על כל השאלות ואחת ולתמיד לנפץ (או לאשש) את המיתוסים על האוכל שלנו. בכל פרק נמצא הוכחות מדעיות (ואף מפחידות) על הדרך שבה פועל גופינו ועובדות שיפתיעו גם את המבינים הגדולים ביותר. יוצרי הסדרה מבטיחים שצפייה רציפה ב-6 הפרקים לא רק שתהפוך אתכם לרזים יותר ובריאים יותר אלא תראה לכם גם איך אפשר לשלוט על מצב הרוח, להשפיע על מידת הפוריות ואפילו לשפר את הסקס אפיל שלכם(!) - והכול באמצעות כוחו של האוכל.
פרק ראשון: איך להיות רזה?
האם שתיית מים לפני הארוחה תגרום לנו לאכול פחות? אם נאכל לאט - באמת נאכל מעט? האם מסתובבים בינינו אנשים עם חילוף חומרים איטי? איך משפיע עלינו גודל הצלחת? ומה יותר משביע: פסטה או בשר?




שרה סילברמן מנחה.
וגם ב-12:00, למי שבבית.

22:00 ריי מירס לומד לשרוד, BBC Prime.
תעודה. הצטרפו למגיש ה-BBC למסע בג'ונגלים של האמזונס, טנזניה, קנדה, אמריקה ושוודיה, כאשר הוא לומד לרכוש את המיומנויות ההכרחיות שנדרשות על-מנת לשרוד בטבע. התובנות האישיות של מירס על החוויות שהוא צובר, לצד האנשים מעוררי ההשראה שהוא פוגש בדרכו במהלך פרקי הסדרה, מעניקות לצופים תובנה מחודשת על חשיבות המיומנות של הישרדות בטבע בעולמנו.

22:00 שני גברים וחצי, yes Stars 3.
עונה 4, פרק 12.


סיפור שיקומה של צ'ילה באמצעות דיוקנה של מיקלה בצ'לט - נשיאתה הראשונה של המדינה. בצ'לט, בתו של אחד הגנרלים הידועים של צבא צ'ילה, אשר הוצא להורג בידי אוגוסטו פינושה, הייתה מלוחמי החופש האמיצים של המדינה. כמי שגדלה בבסיסי צבא, היא מעידה על עצמה שתמיד סומן לה מהו מקומה כאשה המחכה לחייל הפרטי שלה. המרד שלה במוסכמות חפף למרד האזרחי שהוביל בסופו של דבר לגירושו של משטר הגנרלים. בצ'לט שניהלה קמפיין בחירות סוחף, נבחרה תחילה לשרת ההגנה של המדינה ובינואר 2006, זכתה במשרה הרמה ביותר שלה.

22:00, מלחמת העולמות, yes 2.
עם טום קרוז.

22:00, הטיסה, yes 4.
עם ג'ודי פוסטר.

22:00, דוקטור ז'יוואגו, TCM.

22:00, סהרה, HOT Action.
עם מתיו מקונוהי, פנלופה קרוז.

22:00, בתוך גרון עמוק, HOT Prime.

22:00 מה עובר על בריאן, Xtra HOT.
עונה 2, פרק 18.

22:10 קצרים, ערוץ 2.


פרק 5.

22:30 קומנדו חתונה 5, yes Stars 1.

22:30 לפגוש את ההורים, yes Stars 3.


עונה 4, פרק 10.


יואב גינאי נפגש עם הזמרת והיוצרת הבינלאומית קרן אן. בפגישה מספרת קרן אן על ילדותה בישראל ועל אביה שהוא לא אחר מאותו “דני זיידל הצדיק” משיר השכונה. על המוסיקה שלה, פופ עדין, מלודי ונשי, שנכתבת בצרפתית ובאנגלית, ועל חיי היום יום שלה כזמרת נודדת ברחבי העולם. הפגישה התקיימה בבר “מישמיש” בתל-אביב, ואורח התכנית הוא גל אוחובסקי, עיתונאי ותסריטאי שחשף את קרן אן לקהל הישראלי.



23:00 איך תמצאי בעל, yes דוקו.
פרק 6.


פרק 7.

1:24 נ.ב. אוהב אותך, yes 1.
עם לורה ליני, טופר גרייס.