המסך המפוצל

שישי, 11/5/07

סוף שבוע "אמא רוסיה" בערוץ ההיסטוריה, טופ שף, אמריקן איידול, השופטת מרגול, ישראל רוצה דוז פואה, אהבה זה כואב, טקס "הוצא מהקשרו", מכתבי אהבה, בכוונת זדון, עיני מלאך והכי מתוק שיש. ב-HOT: ג`ק וג`יל, מיקובי ואני, חוקרת העצמות ורצח מאדום לשחור. ב-yes: כוכב נולד, בטאלסטאר גלקטיקה, רדיו חזק, כמו בגן עדן, נשות הכדורגלנים: אקסטרה טיים והמפצח.

מאת: עידו f. כהן

פורסם: 10-05-2007
10 תגובות
היום בטלוויזיה



מדי שנה מציינות מדינות חבר העמים את הניצחון ההיסטורי של ברה"מ על גרמניה הנאצית, שחייליה נכנעו לבעלות הברית ב-9 במאי 1945. ערוץ ההיסטוריה מצדיע למאמץ המלחמתי ההרואי של החיילים הסובייטים במלחמה בסופשבוע "אמא רוסיה", המוקדש כולו לתכניות על רוסיה: החל מתולדות הצי הרוסי, ועד לסיפורו של האיש שהביא את "מקדונלד'ס" לכיכר האדומה.

מה נשאר


18:45 טופ שף, HOT3 / yes Stars 3.

19:00 השופטת מרגול, ערוץ 2.

19:25 הילארי וג'קי, HOT דרמה.
אמילי ווטסון ורייצ'ל גריפית'.



19:48 ריקוד מושחת, yes 1.

20:30 בנייתה של אימפריה, ערוץ ההיסטוריה.
בשיא תפארתה וגדולתה, האימפריה הרוסית הכילה מאה ושישים בני גזעים שונים. מרכיב מרכזי בהפיכתה לאימפריה היו שליטיה, שהיו דמויות בעלות חזון שאימצו טכנולוגיות זרות במטרה להעצים ולהגדיל את כוחה של רוסיה במטרה להפוך אותה לאומה החזקה בעולם.

21:00 ישראל רוצה דוז פואה, ערוץ 1.
מבחר השירים שייצגו את ישראל בתחרויות האירוויזיון משנת 1973 עד שנת 2006, מיזהר כהן דרך דנה אינטרנשיונל ועד שירי מיימון. המשדר יועבר בשילוב קטעי מעבר באנימציה.


פרק אחרון בעונה
לאחר מכן ישודר פרק מאחורי הקלעים.


אחרי המתנה ארוכה, "Bones" מגיעה אל מסכי HOT. לאלו מכם שתוהים מה זה התוכנית הזאת, אז הרשו לי לפרט קצת. מדובר בסדרת דרמה אה-לה CSI ניו יורק/מיאמי/שקר כלשהו רק שהפעם יש פה גם קמצוץ מהאמת. הסדרה מבוססת על אנתרופולוגית אמיתית - ד"ר טמפרנס ברנן, אשר השתמשה ביכולות שלה באבחון שלדים ועצמות על מנת לפתור תיקי רצח. את חוקרת העצמות מגלמת אמילי דשאנל (אחות של...) והאיש שלצידה הוא זה שהרבה בנות רוצות שיהיה לצידן - דיוויד בוריאנז (אנחל).
פרק ראשון. שידור נוסף בשעה 01:00.




אדיר מילר מנחה את הטקס הפרודי לכבוד פליטות הפה והפספוסים הישראליים הגדולים, מגדולי האומנים, הפוליטיקאים, הספורטאים ואנשי הציבור השונים שלא שמרו על הפה שלהם בדיוק כשהיו צריכים. מבוסס על סדרת הספרים ''הוצא מהקשרו'' - מאגר פליטות הפה של עשרים השנים האחרונות.

21:20 הצי הרוסי, ערוץ ההיסטוריה.
הצאר הרוסי פטר, הקים כבר בסוף המאה ה-17 את הצי הרוסי, שהפך במשך השנים לאחד המפוארים בעולם, מצויד בספינות קרב משוכללות ואדמירלים מרשימים. התכנית מציגה את תולדות הצי הרוסי, שידע ניצחונות אדירים לצד טרגדיות קשות לאורך ההיסטוריה.

21:30 בעלות, HOT דרמה.
מילה ג'ובוביץ'.

21:30 קינג קונג, HOT אקשן.


בכורה בלעדית. דרמה מוסיקלית-רומנטית העוקבת אחר קליה ולוק, שני זמרים צעירים המחפשים את מזלם בלוס אנג'לס. בדרך לתהילה הם מתמודדים עם אכזבות מקצועיות, אהבות נכזבות ועוד, אבל לא מאבדים את האמונה בעצמם ובמוסיקה שלהם. עם אשלי סימפסון, סטיבן סטראיט, קארי פישר ופיטר וולר. ארה"ב 2005.


בכורה. שני ילדים המעריצים את "בוץ' וקסידי" מתחברים בבלפאסט של תחילת שנות ה-70. בעקבות אליליהם, הם מחליטים לברוח מצרותיהם (המצב הכלכלי, הלחימה באזור ומשפחותיהם הלא מתפקדות) ולצאת למסע באוסטרליה. עם ג'ון ג'ו מק'ניל וג'ולי וולטרס. אירלנד 2004.

22:00 בכוונת זדון, MGM.
ניקול קידמן ואלק בולדווין.


בכורה. ז'אן לוק-גודאר הקשיש משתמש כהרגלו בכל טריק קולנועי כדי למתוח ביקורת פוליטית. הפעם הוא נודד בין זוועות העולם הזה והעולם הבא בעזרתה של עיתונאית ישראלית, ותוהה אם נותר עדיין סיכוי לשלום. עם שרה אדלר ומוחמד דרוויש. צרפת 2004.

22:00 רדיו חזק, yes 2.
כריסטיאן סלייטר וסמנתה מאטיס (וגם סת' גרין בתפקיד קטנטן).




בכורה. דניאל, מנצח תזמורת בינלאומי שמחליט לשוב לכפר הולדתו בצפון שבדיה מצליח לשנות את חיי התושבים במקום. הוא מתחיל לנהל את המקהלה המקומית ואף מוצא אהבה, אך גם מקים לעצמו כמה אויבים. שבדיה 2004.

22:00 מטאדור, yes 4.
פירס ברוסנן וגרג קיניר.

22:40 מכתבי אהבה, ערוץ 1.
דרמה רומנטית המביאה את סיפורם של סטודנטית בריטית וסטודנט אמריקאי אשר יוצאים למסע ברחבי אנגליה בעקבות 2 משוררים ויקטוריאנים, לאחר שגילו את מכתבי האהבה שלהם.. עם גווינית' פאלטרו ואהרון אקהארט. ארה"ב 2002.

22:20 עיני מלאך, ישראל 10.
דרמה רומנטית העוקבת אחר קצינת משטרה משיקגו שניצלת ממארב מסוכן, בסיועו של גבר מסתורי. למרות שהיא אינה יודעת דבר על עברו, השניים במהרה מתאהבים. עם ג'ניפר לופז וג'יימס קאביזל. ארה"ב 2001.

23:09 אנשי המסיבות, yes 1.

23:15 הכי מתוק שיש, ישראל 10.
קמרון דיאז, סלמה בלייר וכריסטינה אפלגייט.

23:20 אלי פרקר, HOT פריים.
נעמי ווטס וצ'בי צ'ייס.

23:30 רקוויאם לחלום, HOT דרמה.

23:50 המפצח הרוסי, ערוץ ההיסטוריה.
העיר הרוסית רוסטוב היא בירת הרציחות הסדרתיות של העולם. אדם אחד בלבד ניצב כנגד המגפה הקטלנית: הפסיכואנליסט אלכסנר בוחנובסקי, שמסייע למשטרה לשרטט דיוקנאות פסיכולוגיים במטרה ללכוד את הרוצחים הסדרתיים האכזריים והמסוכנים. אך כעת ניצב בוחנובסקי מצדו השני של החוק - כאשר הוא מסייע לחולים באופן חשאי ומסרב להסגירם לידי השלטונות.

00:49 שבעה צעדים, HOT סרטים.


בשנת 1906 נמלטו סבו וסבתו של ג'ורג' קוהון מהפוגרומים באוקראינה. למעלה משמונים שנה לאחר מכן, פתח המנכ"ל של מקדונלדס בקנדה את הסניף הראשון של אימפריית הקשתות הזהובות ברוסיה. התכנית משרטטת את דיוקנו של המנכ"ל הנחוש והססגוני, ג'ורג' קוהון, שמכר את מקדונלדס לרוסים תוך שנקט ב"דיפלומטיה של המבורגרים", כדבריו. ב-1976 פגש לראשונה קוהון את המשלחת הסובייטית לאולימפיאדת מונטריאול, וכך החלו 14 שנים מתסכלות של משא ומתן חשאי בחדרים אחוריים, עד שבשנת 1990 נפתח סניף מקדונלדס הראשון ברוסיה, קרוב מאד לקרמלין. קוהון ראה בסיוטיו סניף מיותם שאף אדם לא ייכנס בשעריו, אך לשמחתו המציאות טפחה על פניו ובגדול. עד מהרה הפך סניף מוסקבה של מקדונלדס לסניף הפופולרי והמבוקש בעולם, והראשון מבין עשרות שייפתחו לאחר מכן במדינה זו. התכנית כוללת ראיונות נדירים עם מיכאיל גורבצ'וב, בוריס ילצין וראש עיריית מוסקבה, יורי לסקוב.



04:00 ליגת הNBA, ספורט 5+.
חצי גמר המערב: יוטה / גולדן סטייט













מה נשאר


11:00 טופ גיר, ערוץ אגו.
16:00 ארוחה לחמישה (חמשת פרקי השבוע), HOT פריים.
16:00 השיר שלנו 4 (חמשת פרקי השבוע), yes ישראלי.
18:15 ג'ק וג'יל, Xtra HOT.
18:30 תעשו מקום לחנה לאסלו. ערוץ 2.
20:40 בטאלסטאר גלקטיקה (עונה 2), yes Stars 2.
21:44 הבורגנים (עונה 2), HOT3 (שני פרקים ברצף)
22:00 רצח מאדום לשחור (עונה 7), AXN. (שני פרקים ברצף)
23:35 נשות הכדורגלנים: אקסטרה טיים, yes Stars 1 (שני פרקים)
23:45 אנג'ל (עונה 5), HOT3 / yes Stars 3. (שלושה פרקים)
00:00 תא רדום, yes Stars 2.
02:10 המפצח, yes Stars 2.