המסך המפוצל

מלך הכוכב 4 יוצא לדרך

בשבוע הבא זה קורה - \"כוכב נולד 5\" נפתחת, ואיתה, משחק הניחושים שלנו \"מלך הכוכב 4\". כולכם מוזמנים להשתתף

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 09-05-2007
25 תגובות
מלך הכוכב 1
מלך הכוכב 2
מלך הכוכב 3





תודו שהתגעגעתם.

אחרי שלוש תחרויות של "מלך הכוכב", בהם זכו אביב (פעמיים) ו-mitch - שוב אנחנו נמצאים בתקופה הזו של השנה: האודישנים של "כוכב נולד 5" בפתח. מי יצטרף לנינט טייב, הראל מויאל, יהודה סעדו וג'קו אייזנברג? האם העונה החמישית תהיה מוצלחת כמו הקודמת או שנראה בה נבחרת שקרובה יותר אל "כוכבי" העונה השלישית? כמה פעמים יחקה צביקה הדר את צביקה פיק? מי יגיד "ערב טוב ניצנים!"? ושאר שאלות הרות גורל שאנחנו כל כך אוהבים.

ביום חמישי, 18/5/06, נפתחה העונה ב"כוכב נולד 4". ביום שישי, 18/5/07, בדיוק שנה לאחר מכן, תיפתח "כוכב נולד 5" - העונה החדשה. אתם כבר יודעים איך משתתפים. עונים על שאלות וצוברים נקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות.

הנחיות נוספות
בחרו לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק (אתם יכולים להשתמש בכינוי בו השתמשתם בשנה שעברה, אבל אתם לא חייבים). הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. בשלב זה, הראשוני, רוב התשובות לשאלות יתבררו לנו רק בשלבים מאוחרים יותר של "כוכב נולד 5", ורק אז יוענקו למשתתפים הנקודות עבור אותן תשובות נכונות.

שתי תוכניות האודישנים הראשונות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים שישי ושבת, 18/5/06 ו-19/5/06. טפסים שיגיעו עד יום רביעי, 16/5/06, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 4 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.

לפני שמתחילים, תוספת אחת קטנה: השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" לנסות תוספת חדשה. גרסת הפיילוט של אותה תוספת, תוצג בפניכם במהלך הטופס הזה. אשמח לשמוע פידבקים - חיוביים ושליליים - כדי לדעת אם להמשיך עם תוספת זו גם בהמשך המשחק שלנו.

תבלו.



מלך הכוכב 4
שתי תוכניות האודישנים הראשונות (טופס מס' 1)

1. כמה שירים שונים ישירו הנבחנים באודישנים במהלך התוכנית הראשונה? כמה בשנייה? (בשנה שעברה שאלנו על מספר השירים הכולל שיושמעו בתוכנית, השנה אנחנו מעוניינים רק בשירים שיושרו ע"י הנבחנים. מספר השירים הכולל שהושמע בתוכנית הראשונה בשנה שעברה עמד על 74, בדיוק כמו שנה קודם לכן. מספר השירים הכולל שהושמע בתוכנית השנייה בשנה שעברה עמד על 53. עשו את החשבון שלכם בעצמכם. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת משתי תוכניות הפתיחה יזכה ב-18 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-17, וכן הלאה).
מספר השירים באודישנים בתוכנית הראשונה:

2. מכיוון שמדובר בתוכניות אודישנים, כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" וכמה פעמים את החותמת "לא עבר" (או כל חותמת כזאת שיראו בתוכנית, "נכשל", למשל. בשנה שעברה קיבלנו 11 "עבר" ו-40 "לא עבר" בתוכנית הראשונה. בתוכנית השנייה קיבלנו 6 "עבר" ו-15 "לא עבר". המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות הללו יזכה ב-6 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-5, וכן הלאה).

התוכנית הראשונה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"
התוכנית השנייה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"

הבונוס הרגיל
3. בשנה הראשונה זו היתה נינט טייב, בשנייה הראל מויאל, בשלישית יהודה סעדו, ברביעית ג'קו אייזנברג. האם הכוכב הנולד החדש יהיה בן או בת? (שווי השאלה: 10 נקודות)
בן
בת

4. מה יהיה הרכב המשתתפים בגמר הגדול?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו לידן.
בן ושתי בנות, כמו בשנה הראשונה:
שלושה בנים:

שאלות הסניץ'
כמו בשנה שעברה, גם השנה הסיכוי להצליח בשאלות הללו הוא קטן (אך אפשרי, כפי שהוכיחה התחרות בשנה שעברה), ולכן הן שוות הרבה מאוד נקודות. שימו לב: ניתן לשוב ולעדכן חלק זה של הטופס גם אחרי התוכניות הראשונות של העונה. במקרה כזה, ניחוש נכון יהיה שווה פחות נקודות. בכל מקרה, מדובר על עדכון ניחוש, ולא על ניחוש נוסף. כמו כן, המועד האחרון לעדכן שאלות אלה הוא יומיים לפני התוכנית הראשונה שבה יהיו שירי סולו ל"נבחרת העונה", שתכלול השנה - כנראה - 18 מתמודדים.

5. נינט הלכה על זוהר ארגוב, הראל מויאל בחר בסטלה מאריס, יהודה סעדו ביצע שיר של שלמה ארצי. ג'קו בכלל התחרפן ולקח את סער בדישי. שיר של איזה מבצע יבחר לשיר בגמר המשתתף שינצח ב"כוכב נולד 5"? (שווי השאלה: 150 נקודות. יש לכם אפשרות לבחור בשלושה מבצעים שונים)
שם מבצע, אפשרות ראשונה:
שם מבצע, אפשרות שלישית:
שם שיר, אפשרות שנייה:

תו השעה: פיילוט
7. השנה, כאמור, אנחנו מנסים משהו חדש. אשמח לקבל מכם פידבק. לפניכם קובץ קטן המכיל פתיח של שיר ישראלי כלשהו. האזינו לקובץ ונסו לנחש באיזה שיר מדובר. אנא מכם, גם אם אתם יודעים את התשובה לשאלה, אל תגלו זאת לחבריכם. תגובות שיכילו מידע על השיר הזה - יימחקו (שווי השאלה: 25 נקודות)
איזה שיר זה? (יש לרשום את שם השיר המדויק ואת שם האומן המבצע - ללא סימני פיסוק):