המסך המפוצל

עולמות 2007

מה חשבתם, שכנס יתקרב ולא נרצה לקרוא סיפורים מכם? בחול המועד פסח ייערך כנס עולמות וגם הפעם מחלק לכם \"המסך המפוצל\" כרטיסים חינם!

מאת: המערכת

פורסם: 26-03-2007
5 תגובות
כנס "עולמות" נערך זו השנה השלישית בחול המועד פסח, 3-5 באפריל 2007 במדיטק חולון. כמדי שנה, גם הפעם ניתן למצוא מגוון רחב של ארועים: הרצאות, סדנאות, הקרנות של סרטים ופרקים, הפקות מקור וכמובן ארועי קהילה. השנה מוקדש הכנס לדמויות הלא אנושיות שמאכלסות את סיפורי המדע הבדיוני והפנטסיה. תחת הכותרת "מעבר לאדם", ניתן יהיה להצטרף למסע בעקבות מינים וגזעים שונים - במסע שיעבור דרך מחילות ההוביטים, כוכי הערפדים והשדים, ספינות חלל חייזריות ביערות של נימפות ופיות ובקוטב בין דובים מדברים ומכשפות. במתחם הכנס, שהכניסה אליו היא בחינם, יהיו דוכנים למכירת ספרים, קומיקס, משחקי תפקידים ועוד. ארועים נוספים יערכו בחינם או במחיר סמלי.

במסגרת הכנס ייערכו ארועים לרגל העשור לסדרה "באפי קוטלת הערפדים" ובמרכזו טקס פרסי המטריה המוזהבת עם הנצנצים, הטקס הנוצץ בהפקת שגרירות סאנידייל בישראל: כמדי שנה מתאספים להם כל המי ומי, כל ההם וההם, כל מי שהוא מישהו, וגם ריילי, לכבד את הדמויות הנערצות בשלל קטגוריות מכובדות ו... פחות מכובדות. השנה, בסימן עשור ליום בו הגיעה באפי לסאנידייל לראשונה, הטקס יהיה נוצץ במיוחד, עם מגישים חתיכים ומגישות בחצאיות קצרצרות, הפתעות מפתיעות, הופעות ענק, ופו הדב קטנים כאלה שמחופשים לנחש ענק. כל אלה, בהנחיית האחד והיחיד, אנג'ל.

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר הכנס.

לכבוד כנס עולמות, מציג "המסך המפוצל" תחרות, בה ניתן לזכות בכרטיסים לאירועי הכנס השונים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב סיפור קצר שיכלול 10 מתוך 15 המילים המוצגות לפניכם. הסיפור חייב להיות באורך של בין 80 ל-100 מילים והוא חייב להיות סיפור הקשור לנושא הפסטיבל: דמויות לא אנושיות המאלסות את סיפור המד"ב והפנטזיה. כל סטייה מהאורך הזה ומהנושאים הללו - תפסול את הטופס אוטומטית.

שימו לב: המילה ה-15 היא מילת בונוס. מי שיצליח להשתמש במילה זו בצורה יצירתית ומעניינת במיוחד שתרשים את שופטי התחרות יזכה לדירוג גבוה יותר בין כל הסיפורים שיגיעו למערכת. שימוש יצירתי במילה מספר 14, שלא קשור ליופלה, יעניק עוד בונוס. וכרגיל, שימוש בכל המילים יעניק בונוס נוסף.

רשימת המילים לשימוש הן:
1. מגהץ 2. בללייקה 3. שרקרק 4. לקרקף 5. סניץ' 6. ז'רגון 7. אוקיינוס 8. להפנט 9. מזגן מרכזי 10. מפתחות 11. לטלטל 12. עור 13. אויה! 14. אפרסמון-חוצפן 15. ארונית-הזייה



את הסיפורים יש לשלוח עד יום שישי, 30/3/07 בשעה 12:00. מערכת "המסך המפוצל" תבחר את הסיפורים הזוכים בצורה אנונימית (הסיפורים הנשלחים מגיעים בצורה נפרדת משאר הפרטים). הודעה על זכייה תישלח לזוכים באמצעות הדואר האלקטרוני. בהצלחה לכולם!