המסך המפוצל

אבל המורה...

מאת: יובל נוי

פורסם: 17-03-2002
1 תגובות
"כל יום הוא מלחמה מחודשת למעט כבוד, לטיפת הערכה, יחס ובעיקר לשפיות..." כך מגדירה עצמה הסדרה החדשה פרי ייצרו של דייויד אי. קלי ("אלי מקביל", "הפרקליטים") שהחליט להפיק ל"פוקס" את "בוסטון פאבליק" Boston Public)). הסדרה מביאה בדרך ייחודית את סיפורם של עשרה חברי מערכת החינוך פלוס מנהל אחד עצבני במיוחד, בבית ספר התיכון "וינסלוו" שבבוסטון, מסצ`וסט. אל נא תטעו, הסדרה לא עוקבת אחרי מעללי התלמידים וחייהם הרומנטיים (כ"דגראסי" ודומיהם) אלא מתמקדת במוריהם השונים שמשוועים לחיים תקינים בעבודתם המתישה ובחייהם האישיים (המתישים לא פחות).



סדרת הדרמה מביאה לפעמים את סיפורם דווקא במבט קומי, שכן בית הספר שבו הם עובדים, "סובל" מכמה עקרונות חינוכיים מוטלים בספק. בתיכון "ווינסלו" חופש הביטוי מוגבל, ידי המורים חופשיות (מדי), והתלמידים דורשים את כבודם.

הסדרה, שנמצאת בעיצומה של עונתה השנייה במספר (עלתה בעונת הסתיו של פוקס) זכתה ב"אמי" על פרס הארט דירקטור והייתה מועמדת לפרס הופעת אורח (השחקנית קאת`י בייקר) בסדרת הדרמה באותה תחרות.

השחקן היחידי המוכר הוא מי ששיחק את קרטר, הבן החורג של ג`ינה דייוויס בסיטקום הכושל שלה "ג`ינה", שמופיע בסדרה בהצלחה לא קטנה.


"בוסטון פאבליק", סטאר וורלד (מנויי הכבלים בלבד), ימי שני בשעה 16:00.