המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו תשעה

בין מהדורת חדשות ארוכה אחת לעדכון בכל שעה עגולה, הצליחו צופי "כוכב נולד 4" להכריע מי הבא שיעוף. ומה יקרה בהמשך?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 22-07-2006
35 תגובות
שבועות לא קלים עוברים על המדינה, ובשל המציאות הקשה, גם תכנית המציאות הרחוקה מהמציאות (כפי שנוהג צביקה הדר להגיד) מתקשה למצוא את המקום שלה בתוך ים החדשות והמצב. כך מצאנו את עצמנו עם פורמט מבולבל, ותוכניות ספיישל מיוחדות מהצפון ומניצנים.

כמה דואטים מרגשים, מספר סולואים מנצחים, הרבה כוכבים אורחים, וג'קו אחד שלא זכר את המילים. בסופו של יום שישי, כעבור שבועיים של אי ידיעה, היה זה עידן שמי, שהלך הפעם הביתה.

באשר לטופס הקודם, שאלות 1 ו-2 שנוגעות לעניין חסינות הדואטים מבוטלות, מאחר ולא היתה אפשרות לחסינות בתוכנית הדואטים המיוחדת. לגבי שאלה 3, מי יעוף, התשובה היתה עידן שמי, וכל מי ששם נקודות על עידן זכה בהן. גם שאלה 4 מבוטלת כי היה ידוע מראש שג'קו ישיר עם מאיה.

בשאלה 5 שוב בוטלו חלק מהסעיפים עקב שינוי הפורמט, ומהסעיפים שנותרו: השופטים לא העניקו חסינות לשני מתמודדים ביום שישי, אף אחד מהמתמודדים לא שר בשפה שאינה עברית, באופן הולם משהו לימים אלה, המילה "שלום" לא הופיעה באף אחד מהסולואים בתוכנית ההדחה. המילה "מלחמה" דווקא כן הופיעה (ב"מכתב קטן" ששרה מורן אהרוני) ובתוכנית הדואטים ותוכנית הסולואים לא היו שני שירים של אותו זמר. אם לסכם, האופציה היחידה ממה שניתן היה לסמן שכן קרתה היא "צביקה הדר יחקה את צביקה פיק". כל שאר האירועים לא התרחשו.

מערכת "מלך הכוכב" בילתה את השבוע בהתחמקות מטילים, וכמעט שלא העלתה אפילו את הטופס הזה, כך שתוצאות הטופס הקודם עלולות להתעכב במידת מה. אנא התאזרו בסבלנות.


המשך המשחק שלנו
התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה ביום חמישי, 27/7/06, וביום שישי, 28/7/06, כנראה. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.



מלך הכוכב 3
נותרו תשעה (טופס מס' 9)


1. בהנחה ותהיה כזו, למי ירצו השופטים להעניק חסינות בסיום התוכנית של יום חמישי? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של ארבעת השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל את המקום הראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, מתמודד שיקבל את המקום השני בשקלול השופטים יזכה אתכם ב-75% מהנקודות ששמתם ליד.
מאיה רוטמן: מאור פיניה: ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: מורן אהרוני: זהבית פסי:
מישל גוריאלשווילי: דוד סלם: רפאל מירילא:

2. בתוכניות של חמישי או שישי, מי מהמתמודדים יקבל חסינות? .
שימו לב: באפשרותכם לסמן בין שתיים לארבע אפשרויות, כל משתתף שאכן יקבל חסינות ביום חמישי או בשישי, יזכה אתכם ב-15 נק'. משתתף שסימנתם ולא קיבל חסינות יוריד לכם 8 נק' מהנקודות שתצברו בשאלה זו. בכל מקרה אין לסמן יותר מארבעה מועמדים.
מאיה רוטמן מאור פיניה ג'קו אייזנברג
ישראלה אסגו מורן אהרוני דוד סלם
זהבית פסי רפאל מירילא מישל גוריאלשווילי

3. מי יהיה הבא שיעזוב את התכנית?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודדים שיעופו בתוכניות הבאות יעניקו לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידם. שימו לב: ניתן לעדכן את הניחוש עבור שאלה זו גם אחרי התוכנית של יום חמישי ולפני פתיחתה של התוכנית בשישי, לאחר שנדע מי יקבל חסינות, אם בכלל, אך מי שיעשה זאת יזכה רק בחצי מהנקודות.
מאיה רוטמן: מאור פיניה : ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: זהבית פסי:
מישל גוריאלשווילי: דוד סלם:
מורן אהרוני: רפאל מירילא :

4. בתוכנית הסולואים הבאה, מי ישיר אחרון? (שווי השאלה: 10 נק').