המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 - נותרו 12

עמיר חדד וגילה זילבר הם שני המודחים הבאים מהנבחרת. מה יקרה בהמשך? מי הבא בתור לעוף?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 01-07-2006
56 תגובות
התוכנית של יום חמישי התאפיינה בכמה ביצועים מצוינים (זהבית ומאיה, ג'קו ונירית), כמה נחמדים (רפאל ומישל, גילה ונדב), וצמד צרפתי אחד שהתבלבל ונפל. השופטים בחרו כל אחד בארבעה מועמדים לחסינות (ובחרו בסך הכל בשמונה מתמודדים שונים מתוך ה-14), וארבעה מתמודדים אכן זכו בחסינות לאחר שיקלול התוצאות בין הקהל לשופטים.

הפורמט של שתי התוכניות הללו לא היה אף אחד מאלו שהופיעו בשאלה, וכך יצא שכל מי שבחר באפשרות האחרונה זכה ב-5 הנקודות. שירי יום חמישי הכילו את המילה "אור" (בשיר "רוקד לכל הבנות" שהכיל את המילים "אורות נוצצים") וכן מספר כלשהו (פעמיים כיכב המספר 2, פעם ב"סיפור של אהבה" הקטוע ששרו עמיר ודוד - השורה "על הכביש נפגשו השניים", ופעם ב"לשיר איתך" ששרו מאור וישראלה - השורה "שני קולות והבטחה לשיר איתך").

בתוכנית של יום שישי אכן הופיעה המילה "לילה" (השורה שפותחת את "ככה וככה" של שלום חנוך, "חוזר מלילה באולפן"), אבל הצבעים בוששו לבוא. במשך עשרה שירי הסולו של המועמדים להדחה לא היה אפילו צבע מסכן אחד. אלא שאז הגיעה מחרוזת השירים של "הנשמות הטהורות" ואיתה מתקפת צבעים. היה לנו "אני שותה קפה שחור", "אחכה לך בסדינים צחים ולבנים" ו"בין עשן אדום ועננים", וכך קיבלנו את כל ארבע המילים המבוקשות.

המצב בתחרות
יעודכן בהמשך.

המשך המשחק שלנו
התוכניות הבאות של "כוכב נולד 4" תשודרנה ביום חמישי, 6/7/06, וביום שישי, 7/7/06. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.








מלך הכוכב 3
נותרו 12 (טופס מס' 7)


1. למי ירצו השופטים להעניק חסינות בסיום התוכנית של יום חמישי? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של ארבעת השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל את המקום הראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, מתמודד שיקבל את המקום השני בשקלול השופטים יזכה אתכם ב-75% מהנקודות ששמתם ליד.
מאיה רוטמן: מאור פיניה: ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: נדב יהלומי: זהבית פסי:
מישל גוריאלשווילי: דוד סלם: עידן שמי:
מורן אהרוני: נירית מיליס: רפאל מירילא:

2. בתוכנית של יום חמישי, מי הם ארבעת המתמודדים שיקבלו חסינות? (כלומר, יזכו במקומות הראשון והשני לאחר שקלול הקולות של הקהל והשופטים. שווי השאלה: 40 נק')
שימו לב: באפשרותכם לסמן בין ארבע לשש אפשרויות, כל משתתף שאכן יקבל חסינות יזכה אתכם ב-10 נק'. משתתף שסימנתם ולא קיבל חסינות יוריד לכם 8 נק' מהנקודות שתצברו בשאלה זו. בכל מקרה אין לסמן יותר משישה מועמדים.
מאיה רוטמן מאור פיניה ג'קו אייזנברג
ישראלה אסגו נדב יהלומי דוד סלם
עידן שמי זהבית פסי רפאל מירילא
מישל גוריאלשווילי מורן אהרוני נירית מיליס

3. מי יעוף בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודדים שיעופו בתוכניות הבאות יעניקו לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידם. שימו לב: ניתן לעדכן את הניחוש עבור שאלה זו גם אחרי התוכנית של יום חמישי ולפני פתיחתה של התוכנית בשישי, לאחר שנדע מי יקבל חסינות, אך מי שיעשה זאת יזכה רק בחצי מהנקודות.
מאיה רוטמן: מאור פיניה : ג'קו אייזנברג:
ישראלה אסגו: נדב יהלומי: זהבית פסי:
מישל גוריאלשווילי: דוד סלם: עידן שמי:
מורן אהרוני: נירית מיליס: רפאל מירילא:

4. בתוכנית של יום שישי ניתנה חסינות למישל גוריאלשווילי לאחר שכל ארבעת השופטים הסכימו עליו. מה יקרה בתוכנית של יום שישי? (שווי השאלה: 5 נק').
תינתן חסינות לשני מתמודדים
שוב תינתן חסינות למתמודד אחד בלבד
לא תינתן חסינות לאף אחד (לאחר שלא תהיה הסכמה של כל ארבעת השופטים לגבי אחד מהמתמודדים)

5. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אסור לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

המקום הראשון המשוקלל של השופטים יהיה גם המקום הראשון המשוקלל עם הקהל (כפי שאכן קרה בתוכנית הדואטים הראשונה).
המקום השני המשוקלל של השופטים יהיה גם המקום השני המשוקלל עם הקהל (זה דווקא לא קרה בתוכנית הדואטים הראשונה).
דוד סלם ישיר בצרפתית (בחמישי הוא עשה זאת, בשישי לא).
מישל ורפאל שוב ישירו ביחד ביום חמישי.
בדיוק שניים מבין אלה שקיבלו חסינות השבוע (מישל, נירית, ג'קו, זהבית ומאיה) יקבלו חסינות גם ביום חמישי הקרוב.
הפעם החסינות של השופטים ביום שישי תציל מתמודד מהעפה (זה לא קרה בתוכנית הדואטים הנוכחית, שכן המתמודד ה"חסין" לא היה זקוק לזה בסופו של דבר).
באחד משירי יום חמישי של צמד שיקבל חסינות תופיע המילה "אהבה".
באחד משירי הסולו בתוכנית יום שישי של מתמודד שלא יעוף תופיע המילה "כוכב".
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלות הבונוס
6. שי גבסו קפץ לבקר בתוכנית של יום חמישי. מי ממשתתפי שלוש העונות הראשונות יהיה הבא לבקר במהלך העונה? (שווי השאלה: 25 נקודות).

כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית