המסך המפוצל

מלך הכוכב 3 יוצא לדרך

בשבוע הבא זה קורה - "כוכב נולד 4" יוצאת לדרך, ואיתה, משחק הניחושים שלנו "מלך הכוכב 3". כולכם מוזמנים להשתתף

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 20-05-2006
60 תגובות
בשבוע הבא זה קורה - הבטחנו לכם שנתראה ב"כוכב נולד 4" והנה אנחנו כאן. ברוכים הבאים למשחק הניחושים שלנו, "מלך הכוכב 3".

ב"מלך הכוכב" גבר אביב בפוטו-פיניש על בוסקו מנה חמה, ב"מלך הכוכב 2" ניצח mitch את רותם במהפך נוסף. מה יקרה הפעם? מי יהיה "מלך הכוכב 3"? והאם יהיה לנו גם השנה מהפך לאחר תוכנית הגמר?

מה צריך לעשות? אתם כבר יודעים. לענות על השאלות המופרעות שלנו (והשנה נשתדל להיות מחורפנים במיוחד), ולצבור כמה שיותר נקודות. לא חייבים לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות.

הנחיות נוספות
בחרו לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק (אתם יכולים להשתמש בכינוי בו השתמשתם בשנה שעברה, אבל אתם לא חייבים). הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. בשלב זה, הראשוני, רוב התשובות לשאלות יתבררו לנו רק בשלבים מאוחרים יותר של "כוכב נולד 4", ורק אז יוענקו למשתתפים הנקודות עבור אותן תשובות נכונות.

שתי תוכניות האודישנים הראשונות של "כוכב נולד 4" תשודרנה בימים חמישי ושישי, 18/5/06 ו-19/5/06. טפסים שיגיעו עד יום שלישי, 16/5/06, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 4 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית הראשונה.

אתם מוכנים? אנחנו מתחילים.



מלך הכוכב 3
שתי תוכניות האודישנים הראשונות (טופס מס' 1)

1. כמה שירים שונים או חלקי שירים נשמע בתוכנית הראשונה? כמה בשנייה? (בתוכנית פתיחת העונה שעברה הושמעו חלקים מ-74 שירים שונים. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת משתי תוכניות הפתיחה יזכה ב-30 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-29, וכן הלאה).
מספר השירים בתוכנית הראשונה:

2. מכיוון שמדובר בתוכניות אודישנים, כמה פעמים נראה את החותמת "עבר" וכמה פעמים את החותמת "לא עבר" (או כל חותמת כזאת שיראו בתוכנית, "נכשל", למשל. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר בכל אחת מהשאלות הללו יזכה ב-5 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-4, וכן הלאה).

התוכנית הראשונה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"
התוכנית השנייה
מספר הפעמים בה תופיע החותמת "עבר"

3. שירה חן, שירי מיימון, שירלי לילו, שיר ביטון - כמה בנות שבשמן מופיע צירוף האותיות "שיר" נראה בשתי תוכניות האודישנים הראשונות של "כוכב נולד 4"? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-7 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-6, וכן הלאה).
בת ושני בנים, כמו בשנה השנייה והשלישית: שלוש בנות:
שם מבצע, אפשרות שנייה:

7. נסו לנחש איזה שיר ישירו שלישיית הגמר הגדול במהלך העונה? ("מהלך העונה" - החל מהשלב בו נקבעת "נבחרת העונה" ועד לתוכנית הגמר. שווי השאלה: 150 נקודות. יש לכם אפשרות לבחור בשלושה שירים שונים, אבל בכל מקרה עליכם לרשום את שם השיר המדויק ואת שם האומן המבצע - ללא סימני פיסוק)
שם שיר, אפשרות ראשונה:
שם שיר, אפשרות שלישית: