יא חביבתי, דינג דונג מישל איז גון!!!! / jerri / 30/03/2006
שבנו לשדות מרעה אופנה באיטליה במילאנו, שכפי שמכנה אותה גלית היא "העיר ששמה שני הוא אופנה" (באמת? חשבנו שמדינה זה השם השני של מילאנו)
בטרם נצפה קרב הגלדיאטוריות שיותר אחת מהן מדממת, יצאנו לפרסומות. הובטח לנו שהבנות יצולמו על ידי צלם של ווג ויבקרו אצל עורכת אופנה חשובה. וואו.
שבנו.
הגוטמנובוט אומרת שאחת מהן (פאוזה) לא תסיים את המסע (פאוזה) ותלך הביתה.
ניראל מכינה מראש את השד העדתי אך מידי הגוטמנובוט אומרת שניראל קיבלה חסינות מאלסנדרה, הבוקרית מהפרק הקודם.
ניראל בוחרת בקריסטין. רגע, היא מתחרטת ואז בוחרת שוב את כריסטין.
"כאילו אני לא מבינה". היא אומרת
מישל. המכשפה הורבלית והמעצבנת שייחלנו למותה.. אה.. ניפוייה, מהשלב הראשון מתחילה עם הפרצופים. מימי בוחרת בה והיא מתחילה "לא מפתיע מימי בחרה אותי כבר 8 פעמים". אה, וכמה פעמים את בחרת בה?
כשאליסיה מפילה את הפצצה מישל מתחילה לבכות אך קטע קונפשונל שלה מסביר את הבחירה- "אני חושבת שבגלל שאני אאוטסיידרית הן בחרו בי". אה, "הרגשתי הזדהות עם מורן בקטע שלא אהבנו אותנו בארץ והיא הצליחה בחו"ל, כמו שאני הצלחתי בגדול, כאן , באיטליה" אמרה ניראל.לעובדה שאת מכוערת אכן אין קשר.
"אני בוחרת במישל" מנחיתה כריס את המכה האחרונה.
מישל בתגובה מכה את הזרוע שלה ואת המיקרופון.
מישל אומרת משהו על זה שלא הגיע לה ללכת היתה. למי אכפת? ווהוווו!
Z-] המכשפה עפה ואנחנו קיבלנו מונטאז` שמסביר לנו למה היא כל כך מעצבנת.
סיימנו עם הסאגה. עכשיו הפתיח.
הבנות בשווקי איטליה והערמונים באיטליה כנראה מעוררים בכולם משפטי מלכת יופי. קופי&פייסט מכל פרק של דובוני איכפת לי- מספר משפטים נבחרים -
אליסיה -"הרגשתי כאילו זה מתקרב"
ניראל -"מאד התרגשתי ולא האמנתי שאני פה"
מימי -סוף סוף אני מרגישה משהו. זו הפעם הראשונה שאני מאמינה בעצמי".
אבל כרגיל כריס לא מאכזבת -
:-D קטע לא נגענו:
"הייתי טובה לקחתי הכל באיזי, מה אני רוצה להגיד?
אני יפה ואני בלונדינית
יש לי שכל
יש לי... אה.... מה יש בראש של בן אדם?"
כן גם אנחנו תוהים. קש אולי? בטוח לא שכל. שכל זה אוברייטד.
במשימה הבאה הגוטמנובוט מתחזה לדיילת שניצלים בסופר. על דוכן באמצע כיכר הדומו באיטליה הוצב דוכן עם מחברות (!) שעליהן דמויות הבנות. הגוטמנובוט תציק לעוברי אורח ותשאל אותם אם הם מעוניינים בטעימה של שניצל חדש של זוגלובק ואולי גם, סתם אם מתחשק להם, לקחת מחברת.
בשפתם המליצית והדרמטית של אנשי ההפקה זה נקרא "מבחן הטעם האירופאי". אכן, מבחן מדויק שמינה צמח היתה סומכת את ידיה עליו.
אפילו מרעיון מטופש כמו בחירת מחברות יכולים העורכים ליצור דרמה וכך נוצר הקרב הידוע בשם "מתח המחברות - מימי מול ניראל". אלו בוחרים את מימי, אלו את ניראל, והעקיצות נשלפות.
באנגלית הרצוצה שלה הגוטמנובוט משדלת את עוברי האורח להשתתף במבחן הטעם, הבחירה הגורלית שתכריע את עתיד הדוגמנית ותציל את תדמיתנו בקרב קהל אוכלי השניצלים באיטליה.
אלי ,אלי שלא ייגמר לעולם - משום מה נראה כאילו המחברות לא הסתיימו לעולם. הערימה ממנה "נחטפו" המחברות (שוב, הקונספט הכי טיפשי בעולם) נשארת כפי שהיא וממש לא ברור לי איך היא אמורה להסתיים. עם התקציב של ערוץ 10 סביר להנח שכשכבו המצלמות ביקשו יפה מהאיטלקים את המחברות חזרה.
מבחן טעם הקהל הבין לאומי - או יותר נכון הקהל שמצאנו במקרה ברחוב - לא עושה חסד עם אליסיה וקריסטין. בחור חביב שהתאהב בתמונתה של ניראל זוכה לנפנוף מצידה של אוויטה מהמרפסת. "הצלחתי אהבו אותי הרבה" היא התגובה הניראלית.
כיאה להפקת ערוץ 10 חצי מהמחברות של מימי היו הפוכות. גם ככה השחורים האלו נראים אותו הדבר.
נצחונה של יא חביבתי על השאר מיד הביא את תיאוריית הקונספירציה- אליסיה הסבירה שבחרו את התמונה הכי יפה של ניראל. טוב, מה שתרצי.
המסכנות זוכות להפתעת בלהות - מוררררן אטיטאס באה לבקר.
* הקטע הבא ילווה בתרגום סימולטני לעברית מאיטלקית -
"ררררררריגצי בנות!" זועקת לה אטיאס בהתלהבות של מדריכת צופים. "בואו נלך לעשות שופינג בפיאצצצצצההה באיטללללליה".
ריגצי יא קרצי. בכל אופן מסביר לנו הקריין שיש להבין את החשיבות לכך שהן זוכות לשהות במחיצתה של המינימום נעמי קמפבל שהביאו להם. "מורן" כך מסביר הקריין "התפנתה מסט צילומים בינלאומי בו היא נמצאת".
וואו.
מילת המפתח של הפרק אגב היא "בינלאומי". לו היינו משחקים במשחק שתיה כבר מזמן היינו מאושפזים עם הרעלת אלכוהול.
בכל אופן ריגצי הקרצי לוקחת את הבנות למקומות הכי נחשבים של השופינג באיטליה. "המילה הראשונה שאתן צריכות ללמוד להגיד זה דולצ`ה וגבאנה" מצחקקת לה האטיאסית.
כנראה שהכלל לבחירת מקומות השופינג היה שיהיה בשם שלהם "ר" כי מורן חייבת הרי לגלגל אותה.אז מדולצ`ה גאבנה הם ילכו לארררררמני, ומשם לכררררררריסטין דיור. ואז לחנות של איייסברררררג.
מורן מחמיארה להן "ממאמה מיה קה בלה". ומסבירה לנו שלהגיע לאיטליה זה בעצם להיות כמו "עליזה בארץ ה... אה.. פלאות".
אוז עליזה הוחבורה מגיעות לארץ המראות - החנות של רוברטו קבאלי ! (באיטלקית של אטיאס זה ררררררררררררררררררררררוברררררטו קבאלי) שם -שימו לב לחידוש- חזו הבנות בהמשהו שהוגדר על ידן כ"הדבר הכי משוגע בעולם" - טלויזיה בתוך המעלית, שנמצאת בתוך החנות!
ניראל מסבירה לנו שבהמשך הם ראו באב (פאב) מוקף באקווריום "הפאב של החנות. מי שמע על דבר כזה? שיהיה מקום של מסעדה בתוך חנות"" כאילו דה, המסעדה של איקאה?
במסעדה (סליחה, ררררררסטוררררנטה) הבנות שואלות את אטיאס שאלות בנאליות וצפויות -
האם חשבת שתגיעי כזה רחוק? ותגיעי למעמד כזה בינלאומי? שאלה ניראל
"תודה רבה זה מה זה מחמיא אותי (השגיאה במקור)." היא ענתה
"הרגשתי הזדהות עם מורן בקטע שלא אהבנו אותנו בארץ והיא הצליחה בחו"ל, כמו שאני הצלחתי בגדול, כאן , באיטליה" אמרה ניראל.
"איך הגעת? האם היה לך דרייב?" שאלה מימי
"דברים התגלגלו" ענתה אטיאס. "לא ממש רציתי את זה, פשוט התחלתי ואז זה תפס תאוצה".
"הרגשתי הזדהות עם מורן בקטע שגם היא לא היתה סגורה על עצמה." אמרה מימי. משמע? מוררררן היא אשת חיל, רבת פנים ורבדים.
איך התגלת? שאלה אליסיה
מורן נפלה כמוצאת שלל רב על ההזדמנות לגלגל שוב את ה"ר".
"זה לא שמצא אותי סוכן. זה לא כמו קלאודיה שיפרררררר שגילו אותה וישר עשתה ג`וררררררררררג`יו ארררררררמאני" היא אמרה "באתי דיגמנתי ובסוף עשיתי את ררררררררררוברררררררררטו קבאלי".
על הריחוק מהבית היא אמרה - "קשה לבד. את חוזרת לבית ריק ולא לאוכל של אמא אלא למנה חמה" (יש מנה חמה של חסה?)
ניראל סיכמה את זה "היא מוצלחת בחו"ל".
"ארררררררררררררררריבדרצ`י בנות", היא נפרדת מהן. "נירררררררראל, קררררררריסטין, בהצלחה". מימי ואליסיה, נטולות "ר" בשם לא זכו לכזאת ברכה לבבית.
ניראל, שזכתה במשימת המחברות/שניצלים מקבלת הזדמנות להפגש עם הלמה צ`ימרסי (או משהו כזה) שהיא עורכת / קאסטינג דיירקטור במגזין הנחשב "לה רפובליקה" (אבל לכו תאמינו לתוכנית שאצלה עידו איז`ק הוא צלם נחשב וספי שקד הוא פרסונה) . "אני מוצאת חן בעיני ה`טלקים" מבארת ניראל.
לפני כן הגוטמנובוט מגיחה לתת לבנות את משימת ההתאבדות הבאה שלהן:
"אתן עומדות להצטלם. להפקת האופנה. הבין. לאומית. הראשונה. שלכן".
הבנות מיד מתרגשות, "יש דוגמניות שמחכות כל החיים לזה".
מיד מוצג בפנינו יואן. עוד איזה מוזנח שלא ראה מקלחת כבר שנים ומוגדר "צלם נחשב" ש"צילם עבור ווג" והוא מצלם "רק דוגמניות על" ו"רק הפקות אופנה נחשבות". א-הא. בגלל זה הוא מצלם הלבשה תחתונה של גו אנדר?
ניראל היא הראשונה להצטלם. "פרפקט פרקפט" אומר לה הצלם, והיא ממהרת לדחוף את זה בפרצופן של הבנות. "הצלם ממש התלהב ממני אהב איך שאני נראית מצטלמת בתמונות". נשבע לכם שבאותו הרגע רוחה של קרן ריחפה מעל החדר.
הקריין מסביר לנו שאנו לא עומדים בפני "סתם צילום" אלא בפני הפקת. אופנה. בין. לאומית. אלסנדרו, העוזר של יואן יושב מול מחשב שהוגדר "רב עוצמה"(!) ומקבל את התמונות דרך מערכת אלחוט (!) ושם מרטש אותן!!!! ואו , ממש התקדמות טכנולוגית מדהימה. כמעט כמו טלויזיה במעלית.
ניראל ממשיכה לתעל את קרן "הוא אמר לי שהייתי סוף הדרך, יכולה להצליח בחול".
קריסטין מסבירה לנו שזה לא לעניין:
"כאילו... את לא צריכה להכנס ולעבור 10 פעמים כאילו על המשפטים. והוא אהב אותי וכאילו להגיד את זה שוב ושוב. קצת פרופורציות".
יואן קובע שהיא יכולה להיות טובה לפרסום ולפרסומות - כלומר מכוערת. אך ניראל בדרכה לעורכת הגברת ג`בטה או איך שקוראים לה ומסבירה שהבנות הן "נופיה נגד ניראל". התרגום מסביר שמדובר כנראה בכנופייה.
יראל מתעלת את רוחה של קרן בפגישה עם הסוכנת - היא אמרה שהייתי מדהימה, הייתי טובה ומסבירה את ההתרסה בפני הבנות ב"היה לי חשוב להגיד להם שאני טובה לשמור על המקום שלי."
בעוד מימי נאבקה באנגלית ואליסיה חיפשה זוית מתאימה לצילום עד שסולקה המיטה, הצילום של קריסטין מתגלה כמסמר הערב. בכשרון רב ואינטלגנטי היא יוצקת משמעות ותוכן לסנריו הצילום:
"אני מצטלמת, אה...
כאילו הבית נשרף ולא אכפת לי"
אין עליה, חברת מנזה בפוטנציה.
גם במקרה של כריס הזמרירית מחסום השפה מעיב על הוראות הבימוי:
"כאילו הוא.... דיבר איתי בכל מיני שפות.
גם אנגלית וגם איזה שפה?
כאילו אני לא יודעת מה הוא רוצה ממני ,
מה הוא מדבר איתי איטלקית, כאילו מה הקטע?"
מהתוצאה הסופית לפחות היא מתלהבת: "אני חושבת שהתמונה שלי מדהימה ואני יכולה לדגמן כל דבר"
לילה יורד על (מדינה) מילאנו. והגוטמנובוט באה לדרוש את ליטרת הדם שלה.
"מי לא עמדה במשימה וצריכה ללכת הביתה?" היא שואלת -כמובן קלוז אפ לניראל.
הבנות אינן יכולות יותר להדיח אף אחת והמועמדת תוכל לדבר לשופטים בשיחת וידאו. כמובן שכצפוי - הבנות מעמידות את ניראל לניפוי. אלא שהיא מסרבת לקבל את זה בשקט, פורצת בבכי וצעקות וקמה באמצע הניפוי.
אליסה לא מרחמת "מראה חורפי, חזק ורצחני. זה כל מה שיש לה."
ניראל לא נשארת חייבת "סוג של חוצפה, רוע הרבה רוע. הייתי מאד מצליחה באיטליה"
בפאנל השופטים נזכרה יעל רייך שהיא בכלל קיימת וחלקה איתנו פסיכולוגיה בגרוש: "אוי זה שהן מקנאות בה, זה נותן המון כוח".ומיקי תוהה למה בנות הפאנל מרחמות עליה, כי היא בוכה?
קריסטין מציאותית מתמיד "ממש אין לי הרגשה שאני אלך היום"
לניפוי מגיעות הבנות בשמלות שאפילו מיס פיגי לא היתה מעיזה ללבוש, שמלות כל כך מכוערות שאין לי כוח אפילו למצוא בדיחת דראג קווינים עליהן.
ונעבור לתכלס- חבר השופטים:
צוות השופטים.
מימי:
מושלמת. עיניים. אצלה יש מסר דרך העיניים. יש לה חיבור בשניה אחת מספרת את כל הסיפור.
ספי, במראה סתום יותר ממראה הסתום הקבוע שלו תוהה. בעוד הפאנל מתעמק בזוויות הצילום הוא בוודאי תוהה מהיכן יוכל להשחיל אותה. זאת בהנחה שיערב את הדם הארי שלו עם כושית פשוטה מהרחוב.
לבסוף הוא פוסק ".חוץ מסטילס הבחורה לא יכולה לעשות שום דבר נקודה". מלבד אולי לבקר במיטה שלו.
אליסה:
4 שניות בדיוק לקחו לפני שנשלפה המילה "ווירדי" על הטיותיה השונות.
ספי מתלונן על כך שכינו אותו בעיתון "פיגוע דנטלי" ואילו רייך אומרת "אליי לא מתייחסים תגידו תודה שקיבלתם יחס".
מיקי שולפת את נשק יום הדין - בטי. "נו בטי שיחקת אותה עונה שלמה נחמדה בכל זאת באו וקיללו אותך ברחוב אולי תגידי מה את כבר חושבת?"
בטי לא מאכזבת וזה מה שיש לה לומר על הפרסומת של אליסיה לפסטה פרסקה:
"הקולות שעשתה? כאילו אחת שמזייפת בחדר שנה - ומזייפת גרוע."
קאט, פרינט, יש לנו את הסאונד בייט של הפרק.
כריסטין וניראל נותרות.
ספי מבריק ואומר שהיא יכולה להחליף את אלון מזרחי בקמפיין ברליץ הבא. שוב מוזכרת הארשת החלולה שלה, נאמר עליה שלא מתאים לה לאכול ובטי מוסיפה - בזוית צילום האף נהיה ארוך כמו פינוקיו. בעולם האסוסיצאציות של ספי היא מתאימה לעיסוק אחד -פורנו.
ניראל. מעוררת ויגוח בפאנל - הבנות לא אוהבות את התמונה אך מיקי מתלהבת מהבטן שלה המכונה "קרש גיהוץ" על ידי ליידי רוקוואי. מיקי מתוודה שהיתה רוצה בטן כמו שלה ומצליחה לסחוט מבטי את הוידוי "היא נראית כמו קרש גיהוץ. עם כל הסופגנייה שאני, אני לא רוצה להיות קרש גיהוץ". בפאנל מסכימים שהבעת בוז התמידית הנסוכה על פניה יכולה לעזור לה או לפגוע.
הפור נפל - ניראל נשארת קריס הולכת הביתה.
ומי אם לא כריס תספק את שורת המחץ של הפרק:
"אין מה להתרגש היה כיף.
ואם חשבתם שבלונדיניות אין להן כלום בראש - אז טעיתם"
נכון, בהחלט הוכחת שבלונדיניות יכולות להיות גם יפות, גם חכמות כאילו וגם אה... אה... נכון.
את הדרמה האמיתית של הפרק שמרו על רקע כותרות הסיום. מימי לוקחת קשה את הניפוי של כריס ופורצת בבכי.
ניראל: "זה הניצחון שלי חמודה" (ככה? חמודה? לא יא חביבתי? השתכנזת או משהו?)
אליסיה: "את יכולה לא לדבר, זה לא קשור אלייך"
ניראל: "עד הבוקר תבכי מצידי.
את וכל החברות שלך"
דרמה, דרמה, דרמה.
לבסוף בטרם קיבלנו את מנת נמרוד הראל התמהוני זכינו לפרומו חדש ואולטרה מושקע לגמר, המדמה חדר חקירות ואת השופטים בחקירה לוחצת.
ג`רי, זה היה ענק! :-E) / pez / 30/03/2006
באמת תהיתי איפה היו הסכפ"שים שלך שבועיים.
הצילומים ממילנו היו מהממים ועוררו בי געגועים עזים לעיר.
כריסטין היתה כל כך מצחיקה, פשוט קורעת. מצחקוקיה בקטעי הקונפשונל עולה החשד שהיא כבר מודעת היטב לתדמית שיוצרים לה עורכי התכנית ומתבטאת בהפוך על הפוך.
ניראל חביבצ`י הדגימה היטב מגה ביצ`יות והתנשאות מהן (קרן -who?) והיה לי ממש קשה לסנגר עליה בפני אמא שלי. אפילו אבא שלי הגיח לרגע מליגת האלופות כדי להגיד שהיא מזכירה לו את אחמד טיבי. ציפורניים נשלפו בסלון בית הוריי, כשהתבצרתי בעמדתי וטענתי שניראל שולטת והתנהגותה נובעת משילוב של חוסר ביטחון, חוסר בפחמימות ועריכה מגמתית. אמא שלי התקשתה להבין מה בחורה נחמדה כמוני מוצאת במכשפה הזו מהצפון ושיערה שאימצתי לי אלטר אגו. הזכרתי לה שהאלטר אגו שלי מגיע לשלושה ימים כל חודש והוא לא נראה כמו דוגמנית.
מעולה! / חגי / 31/03/2006
כל שבוע אני צוחק מחדש. למען האמת, הפעם כשראיתי את הפרק, די נכנסתי אליו עד כדי כך שלא ממש ראיתי את הנלעגות והעליבות הרגילים (למשל, קפיאותיה המתוזמנות של הגוטמנית בין מילה למילה לשם העצמת המתח הלא קיים, דיבורה העילג באנגלית, התלהבות הבנות מהפאב החנות וכו`), אבל כתמיד הצלחת להתעלם מרעשי הרקע הטורדניים ולברור בדיוק את נק` התורפה הקטלניות של חבורת העילגות (כל אחת וצרותיה) ושל ההפקה המזוויעה.
מחכים לסיכום גמר!!!
תודה רבה, באמת התגעגעתי / טיימר / 31/03/2006
קודם כל רציתי להגיב על השירשור כאן ולהגיד שזה מדהים איך סכפ"ש הומוריסטי מדהים התגלגל לתובנות גזעניות וחוסר סובלנות. אני מקווה שזה לא ימנע מאיתנו סכפשים נוספים.
אני בניגוד לרב האנשים מת על ספי. ברור שבדיחות הקרש שלו לא תמיד מצחיקות אבל הן מעלות חיוך ויש בהן חן. ובסך הכל זו תוכנית ראליטי, אני לא מצפה ליותר מזה. והשיחות שלו עם מיקי עם תמיד הילאריות, אולי מכיוון שמדובר בשני האנשים עם המודעות העצמית הגבוהה ביותר בתוכנית(ואתם מוזמנים להתווכח על זה).
ניראל היא לא אדם נחמד. יכול להיות שהבנות העצימו את הנושא ויכול להיות שהלחץ השפיע, אבל ברור שהיא לא אדם כיפי.
יכול להיות שהבנות העלו את נושא הסטיגמות לאורך התכנית. אבל גם ניראל[וכך כותבים את השם שלה. זה שם שהיא בחרה לעצמה מספר שמות בסטימצקי(מוסף סגנון,מעריב,29.3.06,עמ` .23)] העלתה את הנושא בכל הזדמנות-"אני מעדה אחרת""אצלנו זה נהוג אחרת"(ציטוטים מהזכרון) אז לגיטימי להעלות את הבדלי התרבויות והמנטליות השונה גם מהצד השני- כי מה לעשות,אנשים, יש הבדלי תרבויות. למרות שאם להודות באמת, אף אחת מארבע הפנליסטיות לא באמת באה מאותה תרבות.
ודבר אחרון- העלת את נושא החזה של קריסטין. לא ברור לי מה הבעיה איתו. הוא דווקא די פרופורציונלי לגוף שלה...
תגובה / jerri / 01/04/2006
ללא תוכן
בעולם הדוגמנות מעדיפים חזה קטן יותר משלה / jerri / 01/04/2006
מדובר, צריך לזכור, בעולם מטורף שבו מידות הגוף מעוותות לחלוטין רק כי הן מצטלמות טוב יותר - וכך על פני אשה עם משקל תקין שבכל מקום אפשרי תחשב לסקסית בטירוף יעדיפו שלדים מהלכים שמצטלמים טוב. יש כמובן את שאלת הביצה והתרנגולת - מי גרם לכך שבתקופה הנוכחית רזון בלתי אפשרי הפך לנורמה (מספיק להזכר במי שנחשבו למובילות אופנה בשנות ה50-60, לנשים כמו מרלין מונרו למשל שהיו בעלות מידות גוף שהיום נחשבות "שמנות") האם זה עולם האופנה או הציבור שהפך לתובעני יותר ועולם האופנה מתיישר לפיו?
או בקיצור, אין לי בעיה עם החזה של קריסטין, בעולם התובעני שהיא נכנסת אליו זה יהיה לה מכשול.
כמה גורמים לתפיסה המקובלת של הגוף / pez / 01/04/2006
קודם כל, בגדים מונחים "יותר טוב" על גוף דקיק וחזה קטן. למעצבי אופנה יותר קל לעצב לנשים בעלות גוף כזה.
גם לחברת השפע המערבית יש חלק בעיצוב התפיסה של הגוף. זמינות המזון ומחירו הזול (יחסית) הופכים את הרזון לסמל של איפוק ושליטה בדחפים בסיסיים. אוכל דיאטטי הוא יקר יותר וגם אימוני ספורט דורשים השקעה. לכן אנשים רזים נתפסים כאנשים שיש להם כסף וזמן להשקיע במראה החיצוני שלהם.
לעומת זאת, בחברות עניות אישה מלאה עשויה להיתפס כמושכת יותר כי השומן מעיד על מצבה הכלכלי הטוב ובריאותה.
יש לא מעט דוגמניות / darthziv / 01/04/2006
שמבצעות הגדלה
מה שאתה מדבר עליו זה לתצוגות אופנה בלבד (אצל אותם מעצבים מוזרים שמשום מה רוצים שהבנות יראו כמה שפחות... נשיות)
לפרסומות מכל סוג מדיה, קמפיינים, וכן הלאה חזה נורמלי לחלוטין עדיף
אתה מוזמן להסתכל על 20 הקמפיינים הראשונים שתראה ולהווכח שאני צודק
רובן לא רוצות להיות דוגמניות רק בשביל להיות עוד שם קטן בערוץ האופנה
אם תסתכל על הדוגמניות הבאמת מצליחות, תבחין בשני שינויים קלים מאלו שבתצוגה...
שלא לדבר על כך שלבגדי ים זה מאסט