המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג, 17/11/05

פרסום סמוי, אופרות סבון בירידה והרייטינג האבוד של "אבודים". נתוני הרייטינג, עדכוני משחק

מאת: assafTV

פורסם: 17-11-2005
106 תגובות
בישראל הרגולטורים לא אוהבים את ה"תוכן השיווקי", שזה הביטוי המכובס לפרסומות סמויות השתולות בהפקות. בארה"ב זה כבר עניין שבשגרה. לא צריך להיות בעל עין חדה במיוחד כדי להבחין במכוניות ה"פורד" בהן נוהג ג'ק באוור ובעיירה שלמה כמו טרי היל בה לכולם יש סלולרי של רשת "סינגולר". אלא שארגוני התסריטאים (WAG) והשחקנים (SAG) בארה"ב החלו למאוס בפרסום הסמוי וקוראים להוליווד להנהיג קוד הנחייה שבו יפורטו המגבלות וההתניות לתוכן שיווקי. "אם בעבר המפיקים היו אומרים לך 'נסה להשחיל סיפור אהבה' בתסריט, היום הם באים ואומרים לך 'נסה להשחיל את חטיף הצ'יפס או המשקה החדש' לעלילה" מתלוננים התסריטאים.

המפיקים דווקא די מרוצים מהספונסרים. "אף אחד לא מכריח אותי לעשות זאת, זה לא שאני מסרסר בפרינגלס" אומר מפיק "סמולוויל" ג'ו דבולה (כן כן, ההוא).



ג'ונתן פרייס, יוצר ומפיק "חלום אמריקאי", שבה שולבו עוגיות "אוריאו" ומכוניות "פורד מוסטנג" אומר שעסקי הטלוויזיה תמיד היו מכשיר לחברות לפרסם את מוצריהן. "התפקיד שלי הוא למכור סבון, סודה ומכוניות. מי ישלם לתסריטאים ושחקנים היקרים שלנו אם לא אותם מותגים?" הוא שואל.

ואולי הכל באמת זה עניין של כסף. הפרסום הסמוי הוא עסק שמגלגל מיליארד דולר בשנה עבור הרשתות. השחקנים והתסריטאים לא רואים חלק מזה. נשיא SAG אלן רוזנברג אמר "לעיתים קרובות אותם שחקנים שאמורים לדחוף את המוצרים הללו, לא מקבלים שום תמורה עבור זה".

ואפרופו פרסום סמוי, בלא מעט מסדרות הטלוויזיה משתמשות הדמויות ב"טיבו", מכשיר ההקלטה הדיגיטלי ומרבות להשתמש בביטוי "I TiVo'ed it last night". אלא שמחקר חדש ומקיף העלה שהולך וגובר השימוש במכשירי הקלטה גנריים והצרכנים לא ממהרים לרכוש דווקא את ה-TiVo. למכשיר שהמציא בעצם את שוק המקליטים האישיים יש שתי בעיות עיקריות: חוסר יכולת להקליט שתי תוכניות בו זמנית וכן אי-תמיכה בשידורי היי-דפינישן.



שלוש הרשתות הגדולות ניצבות שוב בפני בעיה חמורה של רייטינג מידרדר, בעיקר בקרב בני, או ליתר דיוק, בנות 18-34. שעות היום, בהן יש אחוז גבוה של צופות בנות 18-34 אליהן מעוניינים המפרסמים לפנות, ספגו ירידה חדה באחוזי הצפייה שלהן. "ימי חיינו" של NBC ירדה ב-19 אחוזים ל-2.0 אחוזי צפייה בקרב נשים בנות 18-34 ול-1.8 אחוזי צפייה בקרב נשים בנות 18-49, ירידה בת 16 אחוזים. בחמש השנים האחרונות ירדו אחוזי הצפייה של הסדרה ב-35 אחוזים בקרב בנות 18-49.

ב-NBC מציינים שיש לאופרות סבון קהל גדול של צופות בגילאי קולג' הצופות בסדרות במעונות בקולג'ים. קהל זה לא נמדד בסקרי הצפייה והרשת טוענת שהיא נפגעת בגלל זה.

שלוש הרשתות יחד ירדו בממוצע ב-13 אחוזים בקרב בנות 18-34 ו-12 אחוזים בקרב בנות 18-49 בשנה האחרונה.

למרות הירידה באחוזי הצפייה שומרים הרשתות וקנייני המדיה על מידה זהירה של אופטימיות. חלופות פרסום לרשתות הן שידורי הכבלים או שידורי הסינדיקציה אך אלו יחסית פחות אפקטיביים, ובמקרים מסוימים, כמו בסינדיקציה, אפילו יקרים יותר מהפרסום ברשתות. "אנחנו מעדיפים להסתכל על זה כאילו הכוס היא חצי מלאה, ולא חצי ריקה" התבטא אחד מקנייני המדיה.





רשת ה-BBC, באמצעות חטיבת BBC Worldwide, חתמה על הסכם לשלוש שנים עם "סוני". במסגרת ההסכם ל"סוני" תהיה זכות ראשונה על הפקת עיבודים אמריקאיים לדרמות וקומדיות מבית ה-BBC. ההסכם לא כולל תוכניות ריאליטי של ה-BBC, אותן הרשת מוכרת ישירות לרשתות בארה"ב (כגון "Dancing with the Stars" של ABC) או סדרות קיימות כמו הגרסה האמריקאית של "המשרד" של NBC-Universal או "ניצבים" שהיא הפקה משותפת של ה-BBC ו-HBO.

רשת NBC הזמינה עונה מלאה בת 22 פרקים מ"E-Ring" של ג'רי ברוקהיימר, בכיכובם של דניס הופר ובנג'מין בראט. הסדרה על אנשי הפנטגון עלתה בתחילת העונה במשבצת של יום רביעי ב-21:00 מול "אבודים" ולאחר מספר שבועות החליפה משבצת עם "המתמחה: מרתה סטיוארט" ששודרה ב-20:00 בניסיון לשפר את הרייטינג. בעוד הרייטינג של מרתה סטיוארט ירד, והשבוע אף התבשרנו על ביטולה, הרייטינג של "E-Ring" השתפר קמעה, מספיק בשביל להשאירה על המסך עד תום העונה.



גם פרדי פרינז ג'וניור יישאר עמנו עד תום העונה. "פרדי" קיבלה הזמנה לעונה מלאה בת 22 פרקים באותו יום בו הודיעו על ביטולה של "משפחה בהפרעה". מה לא בסדר בתמונה הזו? אך אל לנו לאבד תקווה, רשת "שואוטיים" עשויה לרכוש את הסדרה. אמנם כרגע זו רק שמועה, וגם אם תתברר כנכונה אין לדעת אם המהלך יבשיל לכדי מעבר ממשי, אבל אנחנו מחזיקים אצבעות (חוץ מבאסטר שמחזיק קרס).

דני דה-ויטו יצטרף ל"It's Always Sunny in Philadelphia". הוא יגלם את אביהם של שתיים מהדמויות (האח והאחות דניס וסוויט די). זו הופעתו הראשונה של דה-ויטו כשחקן קבוע בסדרת טלוויזיה מאז "טקסי", אי שם בתחילת האייטיז.

ההצלחה של "כולם שונאים את כריס" תביא למסך עוד סיטקום העוסק בזיכרונותיו של שחקן מצליח על ימי ילדותו בשנות השמונים. מייקל רוזנבאום, לקס לות'ר ב"סמולוויל", חתם על עסקה עם FOX על הפקת סיטקום, "ברוכים הבאים לגן-עדן", שיביא את קורותיו כילד בשנות השמונים אשר יחד עם משפחתו האקצנטרית עוקר מאינדיאנה לניו יורק. שותפו של רוזנבאום לכתיבה והפקה הוא גרג בימן, שכבר צבר נסיון בתחום עם "שנות הקסם". תודו שעכשיו די מתבקש לערוך קרוס-אובר בין רוק לרוזנבאום (קרוס-אובר, סלאש, איך שאתם מעדיפים).

מפיקי "סמולוויל" הולכים לעבד עוד גיבור קומיקס לטלוויזיה - אקוומן. באחד מפרקי העונה החמישית שולב סיפור עם אקוומן, אך המפיקים מציינים שהפרק הזה לא שימש כ"פיילוט" לסדרה, לה הם מתכננים אופי שונה ונטול קריפטונייט, כשלתפקיד ילוהק שחקן אחר מזה שגילם את דמותו בפרק. רשת ה-WB התחייבה לצילומי פיילוט ונותר רק להמתין ולראות אם הוא גם יתממש לסדרה.




רשת NBC חתמה עם קנדס בושנל, מחברת הספר עליו מבוססת הסדרה "סקס והעיר הגדולה", על עיבוד טלויזיוני לספרה "ג'ונגל הליפסטיק". על התסריט הופקדה רובין שיף ("מיס מאץ'", "גרוס פוינט", "שולחן לחמישה").

רשת FOX הזמינה פיילוט לסדרה בשם "ניקולאי וג'ולי" על זוג שנפרד בפרק הראשון. אם זה נשמע לכם מוכר כנראה שאתם מדנמרק. מדובר בעיבוד לדרמת-פריים-טיים פופולרית במדינה הסקנדינבית.

רשת CBS הזמינה פיילוט בשם "Keep Up with the Jones'" בכיכובה של מיני דרייבר. מדובר בדרמדיה סטייל "בלשים בלילה". דרייבר מגלמת סוכנת חשאית העובדת יחד עם בעלה המנסה להציל את העולם - ואת נישואיה.

ב-9/1/06 יעלה הלוח החדש של ימי שני ב-ABC. לאחר 30 שנה תרד התוכנית Monday Night Football, שעוברת ל-ESPN (שכמו ABC שייכת אף היא לקונצרן "דיסני"). את מקומה יתפסו שתי קומדיות - "Emily's Reasons Why Not" עם התר גראהם ו"Jake in Progress" וב-22:00 עונה נוספת של "הרווק". ב-20:00 תמשיך לרוץ "חילופי נשים". הרשת מרוצה מנתוניה שהתחזקו מאוד בקרב נשים בנות 18-34 והלוח החדש אמור לפנות לקהל נשי. סדרה אחת נעדרת מהלוח, "?What About Brian" של ג'יי.ג'יי. אברהמס (שנרכשה על ידי Xtra HOT). ב-ABC החליטו שלא לשדרה כרגע בימי שני ב-22:00, שיבוצה המקורי, ולא נמסר מתי - או אם - תשובץ.

העיבוד המחודש של ABC ל"Night Stalker" לא הצליח לעמוד בתחרות הקשה מול "CSI" ולאחר שישה פרקים הסדרה יורדת מהמסך. מתוך 13 הפרקים שהוזמנו צולמו תשעה, אך לרשת אין כוונה לשדר את שלושת הפרקים המצולמים הנותרים. הפקת הסדרה, בכיכובם של סטיוארט טאונסנד וגבריאל יוניון, הופסקה ולא יצולמו יתרת הפרקים שהוזמנו.




שש סדרות על-טבעי עלו העונה, מן הסתם בעקבות הצלחת "אבודים", אך כנראה שלא כולן ימשיכו לעונה הבאה. "Night Stalker" כבר בוטלה, "Invasion" ו"Surface" (הסדרה המשובחת מכולן ואחת הסדרות הטובות על המסך בעונה הנוכחית) קיבלו אמנם הזמנה לעונה מלאה אך הרייטינג שלהן לא מזהיר. "Invasion" מאבדת כמעט מחצית מצופי "אבודים" וללא פרק חדש של "אבודים" לפניה היא השיגה רייטינג נמוך עוד יותר. "Surface" משיגה אמנם מעט יותר צופים מ"אפקט הפחד" שאותה החליפה, אך פחות ממנה בקרב בני 18-49, מה שגם פוגע ב"לאס וגאס" המשודרת אחריה. ההצלחות היחידות של העונה שרבים הסיכויים שנראה אותן גם בעונה הבאה הן "Ghost Whisperer" ו"Supernatural".





ומה מצב הרייטינג בחודש הסוויפס? שתי רשתות יכולות לזקוף לעצמן עלייה בהשוואה לשנה שעברה: ABC ו-FOX שעלו בחמישה ובשלושה אחוזים, בהתאמה, במספר הצופים בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. בקרב בני 18-49 עלו הרשתות בשבעה ובארבעה אחוזים. שאר הרשתות ספגו ירידה. WB ירדה בחמישה אחוזים בקרב מספר הצופים ובשישה אחוזים בקרב בני 18-49. רשת UPN ירדה בקרב בצופים באחוז אחד ובשבעה בקרב בני 18-49. רשת CBS ירדה בשלושה אחוזים בקרב כלל הצופים, ארבעה אצל בני 18-49 ואילו NBC ספגה ירידה של 14 אחוזים בקרב כלל הצופים ו-23 אחוזים בקרב בני 18-49.

ב-ABC חשבו שהם לא יכולים להיכשל. הם הוציאו את "אבודים" לחופשה בת שלושה שבועות ופמפמו פרומואים על שובה של הסדרה מהחופשה הכפויה תוך כדי ציון שמשהו דרמטי הולך לקרות בפרק. המחשבה מאחורי המהלך היתה "סדרה פופולרית + אירוע דרמטי + צופים שחיכו שלושה שבועות לפרק חדש = רייטינג גבוה במיוחד". אלא שהמציאות חבטה בפניהם. לא ש"אבודים" כשלה ברייטינג - עם 20 מיליון צופים היא היתה הסדרה המובילה בערב שידוריה ומקום חמישי בדירוג השבועי, אלא שמדובר במספר הנמוך ביותר של צופים בסדרה מאז החלה עונתה השנייה. שתי סיבות לכך: הראשונה היא שצופים שלא רצו לחכות לפרק פשוט קראו באינטרנט ספוילרים על אירועי הפרק ולא טרחו לצפות בו. השנייה היא שבזמן הפגרה של "אבודים" המשיכה CBS לשדר כרגיל פרקים חדשים של "Criminal Minds" המשודרת במקביל. צופים שמאסו בעלילות חסרות הפתרון של "אבודים" זפזפו ל"Criminal Minds" וזו הגיעה השבוע ל-15 מיליון צופים.




CBS העבירה את "Close to Home" ליום שישי ומדובר היה במהלך מוצלח. הסדרה השיגה יותר רייטינג מ"Ghost Whisperer" המשודרת לפניה ומשכה קרוב ל-12 מיליון צופים.

עד כמה שביטולה של "משפחה בהפרעה" כואב, מבחינת FOX זה היה הכרח: שני פרקים של הסדרה משכו כ-4 מיליון צופים בלבד, מה שפגע גם באחוזי הצפייה של "Prison Break" שמשכה השבוע 8.05 מיליון צופים והגיעה למקום ה-56.

להלן הרייטינג הממוצע של הרשתות בשבוע שבין שני 7/11/05 לראשון 13/11/05:
—
—
רשת—
בתי אב - אחוזים—
בתי אב - צופים (אלפים)—
יחידים - אחוזים—
יחידים - צופים (אלפים)—
יחידים 49-18 (אחוזים)—
יחידים 49-18 (אלפים)—
—
ABC—
7.3—
8,060—
4.1—
11,400—
4.3—
5,620—
—
CBS—
9.3—
10,260—
5.2—
14,540—
4.4—
5,770—
—
FOX—
4.7—
5,160—
2.7—
7,530—
3.3—
4,230—
—
NBC—
5.9—
6,530—
3.2—
8,910—
3.2—
4,140—
—
UPN—
2.5—
2,700—
1.3—
3,690—
1.5—
1,970—
—
WB—
2.4—
2,620—
1.3—
3,630—
1.5—
1,920—
—

נתוני הרייטינג בארה"ב של השבוע שבין שני 7/11/05 לראשון 13/11/05 בקרב בני 18-49. (התוכניות המודגשות הן התוכניות מס' 1 של השבוע של הרשת):
—
—
מיקום—
תוכנית—
רשת—
יום—
שעה—
אחוזי צפייה—
צופים (מיליונים)—
—

עקרות בית נואשות—
ABC—
ראשון—
21:00—
11.0—
14,352—
—

CSI: זירת הפשע—
CBS—
חמישי—
21:00—
10.2—
13,270—
—

האנטומיה של גריי—
ABC—
ראשון—
22:01—
8.9—
11,513—
—

משחק הפוטבול של יום שני—
ABC—
שני—
21:07—
8.8—
11,403—
—

אבודים—
ABC—
רביעי—
21:00—
8.3—
10,805—
—

הישרדות: גוואטמאלה—
CBS—
חמישי—
20:00—
6.9—
8,971—
—

Extreme Makeover: Home Edition—
ABC—
ראשון—
20:00—
6.8—
8,810—
—

אי.אר—
NBC—
חמישי—
21:59—
6.7—
8,679—
—

CSI: ניו יורק (חלק ב' בקרוס אובר עם "CSI: מיאמי")—
CBS—
רביעי—
22:00—
6.5—
8,415—
—
10—
CSI: מיאמי (חלק א' בקרוס אובר עם "CSI: ניו יורק")—
CBS—
שני—
22:00—
6.4—
8,354—
—
11—
ללא עקבות—
CBS—
חמישי—
22:01—
6.3—
8,235—
—
12—
קדם משחק פוטבול—
ABC—
שני—
21:00—
6.1—
7,912—
—
13—
משפחת סימפסון—
FOX—
ראשון—
20:00—
5.6—
7,237—
—
14—
משחק פוטבול שהתארך—
FOX—
ראשון—
19:00—
5.4—
7,033—
—
15—
האוס—
FOX—
שלישי—
21:00—
5.3—
6,887—
—
16—
חוק וסדר: מדור מיוחד—
NBC—
שלישי—
22:00—
5.2—
6,710—
—
16—
My Name is Earl—
NBC—
שלישי—
21:00—
5.2—
6,780—
—
16—
שני גברים וחצי—
CBS—
רביעי—
21:00—
5.2—
6,767—
—
19—
המתמחה 4—
NBC—
חמישי—
21:00—
4.8—
6,221—
—
19—
איש משפחה—
FOX—
ראשון—
21:00—
4.8—
6,203—
—
21—
המירוץ למיליון 8—
CBS—
שלישי—
21:00—
4.6—
5,946—
—
22—
The OT (football post-game)—
FOX—
ראשון—
19:30—
4.5—
5,831—
—
23—
Criminal Minds—
CBS—
רביעי—
21:00—
4.3—
5,561—
—
24—
מיני סדרה: Category 7: End of the World, חלק 2—
CBS—
ראשון—
21:00—
4.2—
5,416—
—
24—
NCIS—
CBS—
שלישי—
20:00—
4.2—
5,480—
—





להלן נתוני רייטינג ה"פריים-טיים" בארה"ב של השבוע שבין שני 6/11/05 לראשון 13/11/05. הנתונים מדורגים על פי מספר הצופים. ישנם 280,500,000 צופים פוטנציאליים בני 2 ומעלה בארה"ב. (התוכניות המודגשות הן התוכניות מס' 1 של השבוע של הרשת):
—
—
מיקום—
תוכנית—
רשת—
יום—
שעה—
צופים (מיליונים)—
—

CSI: זירת הפשע—
CBS—
חמישי—
21:00—
29.55—
—

עקרות בית נואשות—
ABC—
ראשון—
21:00—
25.93—
—

משחק הפוטבול של יום שני—
ABC—
שני—
21:07—
21.86—
—

ללא עקבות—
CBS—
חמישי—
22:01—
20.78—
—

אבודים—
ABC—
רביעי—
21:00—
20.01—
—

האנטומיה של גריי—
ABC—
ראשון—
22:01—
19.74—
—

CSI: ניו יורק (חלק ב' בקרוס אובר עם "CSI: מיאמי")—
CBS—
רביעי—
22:00—
19.22—
—

הישרדות: גוואטמאלה—
CBS—
חמישי—
20:00—
18.98—
—

CSI: מיאמי (חלק א' בקרוס אובר עם "CSI: ניו יורק")—
CBS—
שני—
22:00—
18.39—
—
10—
NCIS—
CBS—
שלישי—
20:00—
17.79—
—
11—
פשע מן העבר—
CBS—
ראשון—
20:00—
17.42—
—
12—
Extreme Makeover: Home Edition—
ABC—
ראשון—
20:00—
16.69—
—
13—
קדם משחק פוטבול—
ABC—
שני—
21:00—
16.30—
—
14—
שני גברים וחצי—
CBS—
שני—
21:00—
16.19—
—
15—
חוק וסדר: מדור מיוחד—
NBC—
שלישי—
22:00—
15.76—
—
16—
אי.אר—
NBC—
חמישי—
21:59—
15.44—
—
17—
Criminal Minds—
CBS—
רביעי—
21:00—
15.09—
—
18—
Commander in Chief—
ABC—
שלישי—
21:00—
14.78—
—
12—
60 דקות—
CBS—
ראשון—
19:00—
14.46—
—
20—
האוס—
FOX—
שלישי—
21:00—
14.15—
—
21—
מיני סדרה: Category 7: End of the World, חלק 2—
CBS—
ראשון—
21:00—
13.86—
—
22—
משחק פוטבול שהתארך—
FOX—
ראשון—
19:00—
13.39—
—
23—
מספ7ים—
CBS—
שישי—
22:00—
12.36—
—
24—
Out of Practice—
CBS—
שני—
21:30—
12.17—
—
25—
Close to Home—
CBS—
שישי—
21:00—
11.87—
—
26—
בוסטון ליגל—
ABC—
שלישי—
22:00—
11.75—
—
27—
מדיום—
NBC—
שני—
22:00—
11.61—
—
28—
My Name Is Earl—
NBC—
שלישי—
21:00—
11.57—
—
29—
Ghost Whisperer—
CBS—
שישי—
20:00—
11.41—
—
29—
משפחת סימפסון—
FOX—
ראשון—
20:00—
11.41—
—
31—
מלך השכונה—
CBS—
שני—
20:00—
11.23—
—
32—
המתמחה 4—
NBC—
חמישי—
21:00—
11.11—
—
33—
CSI: זירת הפשע ש.ח.—
CBS—
שבת—
21:00—
11.01—
—
34—
חוק וסדר—
NBC—
רביעי—
22:00—
10.86—
—
35—
המירוץ למיליון 8—
CBS—
שלישי—
21:00—
10.84—
—
36—
לאס וגאס—
NBC—
שני—
21:00—
10.81—
—
37—
How I Met Your Mother—
CBS—
שני—
20:30—
10.55—
—
38—
The OT (football post-game)—
FOX—
ראשון—
19:30—
10.38—
—
39—
יורדים בגדול 2—
NBC—
שלישי—
20:00—
10.15—
—
40—
48 Hours Mystery—
CBS—
שבת—
22:00—
10.11—
—
41—
E-Ring—
NBC—
רביעי—
20:00—
9.87—
—
42—
Invasion—
ABC—
רביעי—
22:00—
9.76—
—
43—
סרטי הוידאו הביתיים המצחיקים באמריקה—
ABC—
ראשון—
19:00—
9.43—
—
44—
Surface—
NBC—
שני—
20:00—
9.28—
—
45—
איש משפחה—
FOX—
ראשון—
21:00—
9.20—
—
46—
וויל וגרייס—
NBC—
חמישי—
20:30—
8.85—
—
47—
חילופי נשים—
ABC—
שני—
20:00—
8.84—
—
48—
כן מותק—
CBS—
רביעי—
20:30—
8.78—
—
49—
CSI: ניו יורק ש.ח.—
CBS—
שבת—
20:00—
8.60—
—
50—
פרדי—
ABC—
רביעי—
20:30—
8.36—
—
51—
חוק וסדר: כוונה פלילית ש.ח.—
NBC—
שישי—
22:00—
8.27—
—
52—
The War at Home—
FOX—
ראשון—
20:30—
8.25—
—
53—
משפחה בהשאלה—
FOX—
רביעי—
21:00—
8.24—
—
54—
דייטליין—
NBC—
שישי—
20:00—
8.20—
—
55—
ג'ואי—
NBC—
חמישי—
20:00—
8.07—
—
56—
Prison Break—
FOX—
שני—
21:00—
8.05—
—
57—
20/20—
ABC—
שישי—
22:00—
8.02—
—
58—
ספיישל: סטרדיי נייט לייב באייטיז: Lost and Found—
NBC—
ראשון—
21:00—
7.95—
—
59—
ג'ורג' לופז—
ABC—
רביעי—
20:00—
7.92—
—
60—
החיים לפי ג'ים—
ABC—
שלישי—
20:00—
7.83—
—
61—
עדיין יחד—
CBS—
רביעי—
20:00—
7.79—
—
62—
Three Wishes—
NBC—
שישי—
21:00—
7.76—
—
63—
אבא אמריקאי—
FOX—
ראשון—
21:30—
7.74—
—
64—
רודני—
ABC—
שלישי—
20:30—
7.49—
—
65—
המשרד—
NBC—
שלישי—
21:30—
7.46—
—
66—
סופרנני—
ABC—
שישי—
20:00—
7.34—
—
67—
מופע שנות השבעים—
FOX—
רביעי—
20:00—
6.98—
—
68—
הופ ופיית'—
ABC—
שישי—
21:00—
6.95—
—
69—
Bones—
FOX—
שלישי—
21:00—
6.86—
—
70—
America's Most Wanted—
FOX—
שבת—
21:00—
6.70—
—
71—
שוטרים—
FOX—
שבת—
20:30—
6.53—
—
72—
זהות בדויה—
ABC—
חמישי—
20:00—
6.43—
—
73—
המתמחה: מרתה סטיוארט—
NBC—
רביעי—
21:00—
6.37—
—
74—
Hot Properties—
ABC—
שישי—
21:30—
6.29—
—
75—
פריים טיים—
ABC—
חמישי—
22:00—
6.14—
—
76—
שוטרים—
FOX—
שבת—
20:00—
5.84—
—
76—
בנות גילמור—
WB—
שלישי—
20:00—
5.84—
—
78—
The OC—
FOX—
חמישי—
20:00—
5.76—
—
79—
ספיישל: Penn and Teller: Off the Deep End—
NBC—
ראשון—
19:00—
5.74—
—
80—
הרקיע השביעי—
WB—
שני—
20:00—
5.62—
—
81—
הטופ מודל הבאה 5—
UPN—
רביעי—
20:00—
5.54—
—
82—
סמולוויל—
WB—
חמישי—
20:00—
5.51—
—
83—
כולם שונאים את כריס—
UPN—
חמישי—
20:00—
5.33—
—
84—
My Name Is Earl ש.ח.—
NBC—
שבת—
22:00—
5.16—
—
85—
Most Outrageous Moments on Live TV—
NBC—
שבת—
20:00—
5.15—
—
86—
My Name Is Earl ש.ח.—
NBC—
שבת—
22:30—
5.12—
—
86—
סרטי הוידאו הביתיים המצחיקים באמריקה ש.ח.—
ABC—
שבת—
20:00—
5.12—
—
88—
Stacked—
FOX—
רביעי—
20:30—
5.05—
—
89—
סרט: מועדון החברים—
ABC—
שבת—
21:00—
5.01—
—
90—
My Name Is Earl ש.ח.—
NBC—
שבת—
21:00—
4.67—
—
91—
My Name Is Earl ש.ח.—
NBC—
שבת—
21:30—
4.57—
—
92—
Supernatural—
WB—
שלישי—
21:00—
4.47—
—
93—
מכושפות—
WB—
ראשון—
20:00—
4.38—
—
94—
סמקדאון!—
UPN—
שישי—
20:00—
4.22—
—
95—
משפחה בהפרעה—
FOX—
שני—
20:00—
4.19—
—
96—
חברות טובות—
UPN—
שני—
21:00—
4.17—
—
97—
Reunion—
FOX—
חמישי—
21:00—
4.01—
—
98—
משפחה בהפרעה (פרק חדש נוסף)—
FOX—
שני—
20:30—
3.94—
—
99—
Night Stalker—
ABC—
חמישי—
21:00—
3.90—
—
100—
ברני מאק—
FOX—
שישי—
20:00—
3.88—
—
101—
Killer Instinct—
FOX—
שישי—
21:00—
3.86—
—
102—
Half and Half—
UPN—
שני—
21:30—
3.72—
—
103—
אברווד—
WB—
חמישי—
21:00—
3.68—
—
104—
All of Us—
UPN—
שני—
20:30—
3.66—
—
105—
מלקולם באמצע—
FOX—
שישי—
20:30—
3.65—
—
106—
מגרש ביתי—
WB—
רביעי—
20:00—
3.42—
—
107—
ריבה—
WB—
שישי—
21:00—
3.30—
—
108—
ספיישל Patti Labelle: Salute—
UPN—
שלישי—
21:00—
3.23—
—
109—
One on One—
UPN—
שני—
20:00—
3.09—
—
110—
ורוניקה מארס—
UPN—
רביעי—
21:00—
3.07—
—
111—
ריבה ש.ח.—
WB—
ראשון—
19:30—
3.04—
—
112—
איב—
UPN—
חמישי—
21:00—
2.79—
—
112—
Love Inc.—
UPN—
חמישי—
20:30—
2.79—
—
114—
Cuts—
UPN—
חמישי—
21:30—
2.69—
—
115—
Related—
WB—
שני—
21:00—
2.62—
—
116—
Twins—
WB—
שישי—
21:30—
2.48—
—
116—
הטופ מודל הבאה 5 ש.ח.—
UPN—
שלישי—
20:00—
2.48—
—
118—
ריבה ש.ח.—
WB—
ראשון—
19:00—
2.47—
—
119—
ריבה ש.ח.—
WB—
שישי—
20:30—
2.46—
—
120—
אחיות או לא להיות—
WB—
שישי—
20:00—
2.22—
—
121—
Related ש.ח.—
WB—
רביעי—
21:00—
1.88—
—
122—
Supernatural ש.ח.—
WB—
ראשון—
21:00—
1.84—
—





משחק "הקרב על הרייטינג"

תוצאות שבוע מספר 7 של המשחק 7-13/11/05:
—
—
מיקום—
שם—
ניקוד—
ניקוד קודם—
מיקום קודם—
—

ER—
872—
760—

—

someone—
654—
555—

—

LBitka—
647—
540—

—

darthziv—
623—
517—

—

שלמקו GRAS—
621—
525—

—

Shlamko JR—
587—
498—

—

מיכי—
557—
460—
11—
—

גוזמאית—
553—
469—

—

bosco—
549—
476—

—
10—
שניר—
538—
455—
12—
—
11—
zulugirl17—
535—
434—
14—
—
12—
Tiki—
516—
516—

—
13—
kay—
487—
399—
16—
—
14—
מיה—
468—
402—
15—
—
15—
clueless—
462—
369—
19—
—
16—
liora—
461—
461—
10—
—
17—
dht160—
451—
374—
17—
—
18—
arthur—
437—
344—
22—
—
19—
Rotem—
436—
436—
13—
—
19—
roswella—
436—
355—
21—
—

שבוע מספר 9 (21-27/11/05) פתוח עכשיו לניחושים. זהו השבוע האחרון במשחק. ניתן להצביע עד יום שלישי ה-22/11/05 ב-16:00. תוצאות שבוע מספר 8 יפורסמו במדור הבא.


לכניסה למשחק