המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 - חלק ד`

עשרה מתמודדים כבר עלו אל "נבחרת העונה של "כוכב נולד 3". מה יקרה בתוכנית הבאה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 04-04-2005
16 תגובות
עשרה מתמודדים כבר עלו אל "נבחרת העונה" של "כוכב נולד 3". בתוכנית הבאה נדע את זהותם של ה-11 הנוספים.

"מלך הכוכב 2"
בטופס הקודם נשאלו השאלות הבאות:
1. כמה פעמים יגידו צביקה (הדר או פיק) את המילים "וואו" או "שיגעון"? מכיוון שבסך הכל ראינו את החתולה הדרוסה בשידורים חוזרים, שם אומרים צביקה (גם פיק וגם הדר) את הרצף המופלא "וואו וואו וואו וואו" יותר מפעם אחת, החליטה מערכת "מלך הכוכב 2" להחשיב שתי תשובות כנכונות. הראשונה - מספר הפעמים שהמילה "וואו" חזרה על עצמה, כלומר 18. והשנייה - אפס (אף "וואו" או "שיגעון" נוספים לא נאמר במהלך התוכנית).

2. כמה מה-51 שהוצגו לנו בתוכנית השנייה יעלו ל"נבחרת העונה"? השאלה הזאת לא תיחשב, שכן אין באפשרות מערכת "מלך הכוכב" לענות על שאלה זו מכיוון שלא הוצגו כל 51 המתמודדים שעלו מהתוכנית השנייה.

3. עבור כמה מהמתמודדים בתוכנית הבאה יהיו חילוקי דעות בין השופטים? התשובה - חמישה.

4. כמה בנים יהיו ב-21 הנבחרים של העונה? תשובה לכך, נקבל רק לאחר התוכנית הבאה. מהתוכנית הנוכחית עלו ארבעה בנים ושש בנות.

שאלות 5 ו-6 הן שאלות בונוס ויחושבו בנפרד. על שאלה 7 קיבלנו תשובה חלקית בלבד. מהרשימה בשאלה זו עלו: אוהד אלישע, כפיר אדרי, ניצן קייקוב, איילה אליגולא, קסניה זמסקוב והדר עוזרי. לא עלו מרשימה זו: אורלי מגורי-כהן, לבנת בן חמו, טל לוי וניב קייקוב.

אל הטבלה המעודכנת לאחר התוכנית השלישית.

המשך המשחק
ושוב, חשוב להדגיש - עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 3" תשודר ביום שני, 11/4/05. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 8/4/05, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 2 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית.


מלך הכוכב - ה-11 האחרונים ב"נבחרת הכוכב" (טופס מספר 4)


1. בתוכנית הרביעית, כמה פעמים נשמע את צירוף המילים "סטאר קווליטי" (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-4 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-2 נקודות, והבא אחריו בנקודה).


3. במהלך התוכנית, לכמה מהמתמודדים יגיד צביקה הדר (או אחד מהשופטים) שהם לא עלו? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-6 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-4 נקודות, הבא אחריו ב-2 נקודות והבא אחריו בנקודה)


בונוס
6. מבין העשרה שכבר עלו, מי יגיע לגמר? (שווי השאלה: 30 נקודות).
קסניה זמסקוב
אסף אברבוך
נעמה לוי
אוהד אלישע
הדר עוזרי
שירלי נוב
איילה אליגולא
כפיר אדרי
שני גנזיה
ניצן קייקוב
אף אחד


כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"