המסך המפוצל

ניוזון 14/3/05

פיילוטים 2005/6. תוצאות הפינגר.

מאת: המערכת

פורסם: 14-03-2005
22 תגובות
עונת הפיילוטים בארה"ב נמצאת כעת על הילוך גבוה - כולם מלוהקים להכל. הבעיה היא שכעת אפשר למצוא בין המלוהקים גם את גייל אוגריידי, היא הלן פריור ב"חלום אמריקני", שלוהקה לפיילוט של "Hot Properties", סיטקום-מקום-עבודה המתרחש במשרד נדל"ן (ואגב, הוא לא היחיד בנדל"ן בעונה הבאה). אוגריידי מצטרפת לרייצ'ל בוסטון, בת' בסדרה, ו-וויל אסטס, הוא ג'יי ג'יי היקר - שניהם לוהקו לפיילוטים שונים לעונה הבאה. בכך נוסף עוד מסמר לארון הקבורה של "חלום אמריקני", שהרייטינג שלה היה זעום בעקביות מרשימה לאורך שלוש עונותיה (השלישית עודנה משודרת בארה"ב). (עידו ישעיהו)

וינסנט פאסטור, הידוע בעיקר מתפקידו כ"ביג פוסי" ב"סופרנוס", לוהק לסדרה החדשה אותה מפיק דיק וולף, איש החוקים והסדרים. הסדרה, נטולת שם בשלב זה, עוקבת אחר משפחה איטלקית בבוסטון, אשר בבעלותה דלי/בית קפה. פאסטור יגלם את אבי המשפחה העובד במקום. (assafTV)

ג'ניפר לאב יואיט היתה אמורה לשחק בסיטקום "In the Game" לצידם של אד או'ניל ואליסון האניגן. אך סדרה זו בוטלה לאחר שאנשי ABC לא היו מרוצים מהפיילוט, גם לאחר שינויים שנערכו בו. יואיט עברה לפרוייקט אחר עבור רשת CBS. בסדרה זו, נטולת שם בשלב זה, תגלם יואיט אישה המתקשרת עם המתים. סדרה אחרת עם אישה המתקשרת עם מתים היא "מדיום" (אשר נרכשה לשידור בערוץ 3) עם פטרישיה ארקט, אחת ההצלחות המפתיעות של העונה הנוכחית בארה"ב. (assafTV)

מנחה האוסקר כריס רוק, יפיק סדרת טלוויזיה חדשה עבור רשת UPN. הסדרה, אותה רוק גם יקריין, מבוססת על חוויות הילדות של רוק והיא תובא מנקודת המבט של האח הגדול מבין שלושה, הלומד בבית ספר ברוקלין בתחילת שנות ה-80, אשר מרבית תלמידיו הם לבנים. (assafTV)






בפינגר שאלנו אתכם מה הכי מסקרן אתכם לצפות במיד-סיזן.
וכמובן, כמו שקורה לפיילוטים לפעמים, שתי סדרות נגוזו עוד לפני שאושרו לשידור בכלל. "In the Game" עם אליסון האניגן (וגם ג'ניפר לאב יואיט, אבל בשבילנו זה עם אליסון האניגן) בוטלה לאחר שאנשי ABC לא היו מרוצים מהפיילוט. יואיט והאניגן עברו לפרוייקטים אחרים מאז. ג'וש שוורץ הודיע שהוא ירד בסופו של דבר מ"את'נס" והוא ככל הנראה יתמקד בספין-אוף ל-"OC", אשר יתמקד באחותה הצעירה של מריסה.

"ג'וני זירו" עלתה וזכתה לרייטינג זעום, מה שגרם לרשת FOX להוריד את הסדרה, לאחר שידורם של שמונה פרקים ממנה, מתוך ה-13 שהופקו.

"פוינט פלזנט" זכתה לביקורות שליליות ולרייטינג זעום. סיכוייה לרדת מהמסך נראים גבוהים.

ההצלחות היחידות הן "מדיום", שאף תזכה לעונה שניה (הסדרה כאמור נרכשה לערוץ 3, כמו גם "פוינט פלזנט"), ועל פי הפרק הראשון גם "צדק עיוור" נראית כהצלחה, לא גדולה אמנם, אך מכובדת.

פרק הפתיחה של "אבא אמריקאי" שודר לאחר הסופרבול וזכה לדגימה על ידי כ-15 מיליון מצופי המשחק. הסדרה תעלה ב-1 במאי בארה"ב.

רק "The Inside" טרם עלתה, אבל אנחנו נחזיק לה אצבעות.

בסך הכל הצביעו 95 אנשים בסקר. להלן התוצאות הסופיות:

מסקרן אותי לצפות במיד-סיזן
1. In The Game(אליסון האניגן), 30 מצביעים (31%)
2. The Inside (מפיקים/כותבים: טים מיניר וג'יין אספנסון), 20 מצביעים (21%)
3. אבא אמריקאי (מפיק: סת' מקפרלנד, "איש משפחה"), 13 מצביעים (13%)
3. את'נס (מפיק: ג'וש שוורץ, "או-סי"), 13 מצביעים (13%)
5. פוינט פלזנט (מפיקה: מרטי נוקסון), 9 מצביעים (5%)
6. מדיום (פטרישיה ארקט), 5 מצביעים (5%)
7. צדק עיוור (מפיק: סטיבן בוצ'קו), 3 מצביעים (3%)
8. ג'וני זירו (מפיק: ג'ון וולס), 2 מצביעים (2%)

בפינגר החדש אנו שואלים אתכם מה לדעתכם הוא הדבר שהכי מאפיין עד כה את עונת 2004/5 בארה"ב.