המסך המפוצל

משפחתי וחם

העונה החדשה של ערוץ HOT3 עולה היום בסימן של הפקות מקור ותוכניות לצעירים ולכל המשפחה

מאת: assafTV

פורסם: 05-03-2005
11 תגובות
בימיהם הראשונים של הכבלים בארץ, האפיק השלישי בממיר קיבל את השם "ערוץ המשפחה", עם שלל סדרות דרמה, קומדיה, אופרות סבון וסדרות קלאסיות אהובות (כגון "בועות"). עם הזמן שונה שמו ל"ערוץ 3" ולאט לאט הדגש שהיה בערוץ על סדרות רכש מובילות, הלך לכיוונם של רצועות יומיות מקוריות והערוץ הפך למעין מתחרה של ערוץ 2. לפי סקרי הכבלים, ערוץ 3 הוא המוביל מבין ערוצי הכבלים מבחינת אחוזי הצפייה לאחר ערוץ 2.

מבחינת הכבלים תמהיל הערוץ די דומה לערוץ ברודקאסט. הלוח החדש שעולה היום, ממשיך בקו הזה והערוץ, ששינה את שמו ל-HOT3 במסגרת מיתוג חברות הכבלים, ממשיך עם ההצלחות של יצפאן וגיא פינס, מעלה טלנובלה מקורית חדשה אשר קורצת לברנז'ה, וכן מעלה שתי רצועות יומיות חדשות: "אקזיט", שעברה מערוץ 10, ו"גיל חובב והתוספות" החדשה. כך או כך, הערוץ שב ופונה למשפחות והשם "ערוץ המשפחה" מעולם לא התאים לו יותר מעכשיו.



חובבי סדרות הרכש יקבלו היישר מהעונה הנוכחית בארה"ב את "בוסטון ליגל" (החל מה-15/3 ושידור נוסף בימי שבת), סדרת הבת של "הפרקליטים" (שעונה 8 שלה נרקבת על מדפי 'טלעד'). "דדווד" (החל מה-26/3) מבית HBO בוודאי תקרוץ לחובבי הרכש האיכותי והגרסה האמריקאית ל"זיווגים" (החל מה-14/3) בוודאי תהיה דבר מעניין להשוואה. עוד בתפריט: עונות חדשות ל"חלום אמריקאי" (החל מה-10/4), "ג'ואן מארקדיה" (החל מה-20/4), "מופע שנות השבעים" (החל מה-14/3). בימי חמישי תמשיך לרוץ "קלף משוגע". הסדרה "אנג'ל" מחליפה משבצת ועוברת מימי שלישי ב-21:15 (את מקומה תתפוס "בוסטון ליגל") לימי שבת ב-20:30 החל מה-19/3. למה מעבירים? שאלה טובה.

עונה חדשה (ואחרונה) של "כריס אייזק" כבר עלתה בשישי האחרון, כמו גם סדרת הריאליטי "המסעדה", בהפקתו של מארק בורנט, שהביא לאמריקאים את אחת הסדרות הבולטות בז'אנר - "הישרדות".

העונה החדשה בערוץ אולי לא תביא על סיפוקם את חובבי הרכש, שגדלו על ברכי הערוץ שהביא לנו את "סיינפלד" בשידור ישיר (אלו יצטרכו להזמין את Xtra HOT), אבל חובבי הבידור הקליל והפקות המקור, ישמחו לבלות מול הערוץ. בגלגולו החדש HOT3 הוא ערוץ 2 מינוס הפרסומות אבל עם השינויים המציקים בלוחות השידורים (כל כך היה דחוף לכם להעביר את "אנג'ל" שלושה פרקים לאחר פתיחת העונה? ולמה היה צריך לקטוע את "סו תומאס" באמצע העונה בשביל שידור חוזר של "כריס אייזק"?)


הטלנובלה שלנו



עפר שכטר הולך לבלות הרבה על מסך HOT3 בתקופה הקרובה עם "אקזיט" ו"טלנובלה בע"מ". מצפייה בשני הפרקים הראשונים של הטלנובלה חדשה אפשר לקבוע שמדובר במוצר קולח ומהנה. לא משהו שחובבי האיכות ירוצו לראות, אבל חובבי הז'אנר יקבלו את המנה שלהם וגם מי שלא חובב כבד של הז'אנר יוכל לצפות וליהנות בלי יותר מדי נזק. ניכר בסדרה שיוצריה רצו ליצור מוצר עתיר באזז והתוצאה מוצלחת למדי. הסדרה תהווה בוודאי מפלט אוורירי לאלו שלא רוצים לצפות בחדשות בשמונה.





העונה החדשה ב-HOT3, החל מהיום, ראשון ה-6.3