תזכירו לי מי מדבר לרשמקול שלו? / מיקה / 30/12/2004
וכמו שאמרו לפני, התינוק כתינוק בהחלט לוקח, אבל לא תמיד תינוק הוא רק תינוק.
בתור רעיון לשילוב פנטזיה, הוא לא רע.
בכלל, אף רעיון הוא לא כזה רע, או טוב. הכל טמון תמיד בביצוע.
*תינוק מרקד- היי, גם לי יש פנטזיות שמתערבבות עם המציאות. רובן התרחשו עת מלצרתי בקפה עטרה. בכל פעם שירדתי במדרגות למטבח, ראיתי את עצמי בעיני רוחי מתגלגלת ושוברת יד.
*תיאורית קונספירציה -ייתכן שאני אצביע לזה. אם זה בסגנון תיקים באפלה, אז זה הכי לוקח. תשמעו, עם קונספירציות ככלל אין לי בעיה, אבל קונספירציות ממשלתיות?
מצד שני, המטריקס היה בסדר, למרות.
*דמויות שמדברות מהר והרבה - מאפיינות כמעט כל דבר שאני כותבת בו דיאלוגים. וגם בסדרות שלי יהיו.
*מונולוגים למצלמה בשחור לבן - לא חובבת הקונספט, אבל אין לדעת. אולי הביצוע יתאים? לא פוסלת סתם.
*דמויות משנה שגונבות את ההצגה - מעולה. מעולה מעולה מעולה!
חולה על דמויות משנה כאלה.
*מישהי עם רשמקול - לא יודעת. אם אני אעשה כזה ממנטו בסדרת טלוויזיה והדמות שלי לא תרצה לכתוב על עצמה, אלא להקליט על רשמקול?
*אחות מעצבנת שצצה במפתיע - אהה... עכשיו שצצה לי דודה מדרגה שלישית בצורה מפתיעה, אני לא יכולה להימנע מלחשוב שאני אשתמש בזה יום אחד.
*טוויסט (או שבעה) בכל פרק - האינסטינקט שלי אומר שזה רע. אני סולדת מזה כעיקרון. מצד שני, בספר שלי זה קורה כמעט כל פרק. לפחות משלב מסוים. בקיצור - גם אני חטאתי בזה.
*התרחשויות בזמן אמיתי - כעיקרון, אני לא רואה את זה קורה. אבל כמו המונולוגים - למה לפסול?
*צעירים שמדברים בשפה גבוהה מדי - אני בעד. כן ירבו.
(אם כי, לול נמי! מאחר והפסקתי לראות את הסדרה, אני לא יודעת כמה בלתי אמין זה נהיה).
*דמות ראשית שנוטשת לספין אוף - לא ראיתי את זה!
זה. זה!!
אם זה יהיה תלוי בי, זה לא יקרה. אלא אם כן, כמובן, הסדרה תגיע לסיומה ואז זה רק שינוי סטינגס, כמו בפרייז`ר.
אבל אמרנו שהדמות נוטשת, לא הסדרה. אז זה לקח את קולי. הללויה!
*למי אכפת משרתים?
*או לפטופים?
תזכירו לי מי מדבר לרשמקול שלו? / מיקי / 30/12/2004
פליסיטי?
נכון, אבל לא רק היא / איתן גשם סת` כהן / 31/12/2004
אלא גם, כמובן, אייג`נט דייל קופר מ"טווין פיקס" שמדבר אל ה"דייאן" העלומה והמסתורית שלו, בזמן שהוא אוכל עוד דונאט.