המסך המפוצל

המפגש המפוצל - העונה השנייה

"המפגש המפוצל 2" יוצא לדרך. גדול יותר, מגניב יותר, ומפוצל יותר. בואו בהמוניכם!

מאת: המערכת

פורסם: 29-11-2004
62 תגובות
לאחר הקליף-האנגר המותח במיוחד בסיומה של העונה הראשונה והמרגשת של "המפגש המפוצל", זה מגיע - העונה השנייה. גדולה יותר, נוצצת יותר, ובמקום אחר. לגמרי.

כן. בדיוק. אתם קוראים נכון. "המסך המפוצל" עושה זאת בפעם השנייה בתולדותיו - "המפגש המפוצל 2"! רק לפני שנה (וחודשיים) התכנסנו בעין-החורש, צפינו בסדרות חדשות, נשנשנו, עשינו מינגלינג, דיברנו על טלוויזיה ולא פחות חשוב - התגבשנו כקהילה אוהבת טלוויזיה. הגיע הזמן לעשות זאת שוב - ואפילו טוב יותר!

בתוכנית הערב: שעות של טלוויזיה מצוינת על מסך ענק, ושלל הפתעות, ולחובבי הטריוויה - "מלך המסמ"צ 2" (תחרות טריוויה בנושאי טלוויזיה).

חשוב - קהילת הגולשים של המסך המפוצל אינה קהילה סגורה והיא תמיד שמחה לאמץ חברים חדשים. "המפגש המפוצל" פתוח לכולם. בין חברינו וגולשינו יש גברים ונשים מכל הגילאים, דתיים וחילונים, מכל העדות ועם מגוון נטיות. זאת אומרת, שאם אתם אוהבים טלוויזיה - המפגש הזה הוא בשבילכם.

חוששים שלא תשתלבו? לא מכירים את ההומור הפנימי? (נו באמת! לזה אתם קוראים הומור?), מפחדים לדבר על HOT ליד אסף? - הירגעו, אין סיבה לדאגה. אם אתם קוראים את ההודעה הזאת, מקומכם במפגש המפוצל.

ביום חמישי, ה-16 בדצמבר 2004, בשעה 21:45, ייערך "המפגש המפוצל 2" באולם הקולנוע "כוכב" ברמת-השרון. כניסה לאירוע תעלה 35 שקלים.

אז איך מבטיחים את השתתפותכם באירוע? פשוט ביותר. הירשמו בטופס זה והמתינו להוראות הנוספות שיגיעו אליכם בהמשך, כולל הוראות הגעה.


הירשמו והבטיחו את הגעתכם!


שם:
אימייל:

מערכת "המסך המפוצל" מתחייבת שלא לעשות שימוש בכתובת אימייל זו שלא לצורך "המפגש המפוצל".

מספר האנשים הצפויים להגיע יחד איתי (חוץ ממני)

טרמפים (זקוק לטרמפ, יכול לתת טרמפ, מהיכן אני מגיע)