המסך המפוצל

ניוזון 1

מבזקים, ידיעות ותוצאות הפינגר

מאת: assafTV

פורסם: 16-10-2004
7 תגובות
כריס רוק ינחה את טקס האוסקר ה-77, אשר יתקיים בלוס אנג'לס ב-27.2.2005. הטקס יועבר ברשת ABC (נכון לעכשיו, טרם נמסר איזה גוף שידור רכש את זכויות השידור בארץ).

רשת NBC מתחילה להניף את הגרזן. הסדרה "הוואי" שלא הרשימה במיוחד ברייטינג, יורדת מהמסך. הפקת הסדרה תושלם עד אשר תמולא ההזמנה ל-13 הפרקים שהוזמנו מראש, אך אין לדעת אם ומתי הם ישודרו. הסדרה שתתפוס את מקומה תהיה סדרת מאותגרת-רייטינג אחרת "LAX", אשר גם היא לא הרשימה במיוחד בימי שני. הסדרה תעבור למשבצת של "הוואי", ימי רביעי ב-20:00, החל מה-27/10/04. את המשבצת של "LAX" בימי שני, תתפוס בזמן הקרוב סדרת ריאליטי חדשה בת שלושה פרקים "מתיחת ה-25 מיליון דולר". בתכנית, בחורה צעירה צריכה לשכנע את משפחתה שזכתה בלוטו בסך של 25 מיליון דולר.

עוד סדרה שתרד מוקדם הינה סדרת הריאליטי "The Benefactor" של ABC. הסדרה סבלה מרייטינג נמוך והרשת החליטה להסירה מהלוח, לפני ששידורה יזלוג לזמן ה"סוויפס". שני הפרקים האחרונים ייערכו מחדש לתוך שני הפרקים שלפניהם.

רשת הקומדי סנטרל חידשה לעונה שלישית את הסדרה "רינו 911" (בקרוב בביפ). הסדרה, גרסה גרוטסקית של סדרות ריאליטי נוסח "שוטרים", תשוב לערוץ ב-13 פרקים חדשים בקיץ 2005.

ג'רי ברוקהיימר הוא האיש שעומד מאחורי הצלחות כגון "CSI" ו"פשע מן העבר". כולן סדרות משטרה. המפיק יכנס לעולם הסיטקום עם סיטקום חדש, נטול שם בשלב זה, על משפחה והתמודדות הילדים הבוגרים עם אביהם האקצנטרי, אשר לא מזמן חזר למעגל הרווקות. הפיילוט הוזמן על ידי CBS.

"מירוץ לאתמול" תאלץ להפסיק לרוץ. רשת FOX החליטה שלא להעלות כרגע את העונה השנייה של הסדרה. הסדרה היתה מיועדת לעלות ב-4/11/04, מיד לאחר "The O.C.". הרשת החליטה לשלוף אותה מהלוח לטובת יתרת פרקי העונה הראשונה של "North Shore" עם שאנן דוהרטי. נכון לעכשיו הושלמו 6 פרקים, מתוך ה-13 שהוזמנו. לא ידוע מתי הם ישודרו - או אם בכלל.





בפינגר שאלנו אתכם איזו רשת טלוויזיה בארה"ב היא באמת MUST SEE TV. עם 24, The O.C., משפחה בהפרעה, משפחת סימפסון, מלקולם באמצע ועוד, רשת FOX היא בעיניכם הרשת שבאמת MUST. רשת NBC, הרשת שהנחילה את המושג MUST SEE TV הגיעה למקום השלישי בלבד עם 16 מצביעים שמהווים 17% מהקולות.

סה"כ הצביעו 83 אנשים.

הרשת שהיא באמת MUST SEE TV
1. פוקס, 31 מצביעים (37%)
2. דאבליו.בי., 22 מצביעים (26%)
3. אן.בי.סי, 16 מצביעים (17%)
4. סי.בי.אס., 6 מצביעים (7%)
4. יו.פי.אן., 6 מצביעים (7%)
6. איי.בי.סי., 2 מצביעים (2%)


בפינגר החדש אנו מבקשים מכם לבחור מבין שלוש הסדרות החדשות המצליחות ביותר, CSI: New York, Desperate Housewives ו-Lost, למי הכי מגיעה ההצלחה?