המסך המפוצל

יס ערוץ חדש בשלט

yes מסתערת על סוף השבוע ומעלה ערוץ חדש לסופי שבוע: yes Weekend. מה מצפה לנו?

מאת: assafTV

פורסם: 03-10-2004
125 תגובות
אז מסתבר שהשמועה היתה נכונה. yes מעלה ערוץ סדרות חדש: yes Weekend. הערוץ הינו חלק מהאסטרטגייה של yes להעניק לצופה חוויה ו-SHOW ולרתק אותו למסך ומעכשיו, גם בסופי שבוע. האם חסל סדר "אין מה לראות!?" בסופי שבוע?

לא מדובר בתחליף לערוץ 3, הערוץ כאמור ישדר רק בסופי שבוע, מדובר בערוץ משלים שישדר בידור אמריקאי קליל עם תמהיל של סדרות דרמה, קומדיה, הפקות מקור, סגנון חיים, מיני סדרות, סרטים וריאליטי, לאלו שהתקשו להעביר את לילותיהם ללא yes REAL.

הערוץ החדש יתמקם באפיק 19 בממיר, אותו אפיק בו שכן עד לא מזמן ערוץ הריאליטי yes REAL. על yes REAL, שלפי נתוני yes הגיע ל-20 אחוזי צפייה והיה אחד מחמשת הערוצים הנצפים ביותר של yes בקיץ האחרון (מתוך כל הערוצים, כולל ערוץ 2), היה אחראי יקי ז'אק שאחראי גם על הערוץ החדש. אלא שהפעם לא מדובר בערוץ זמני אלא ערוץ קבוע. הערוץ אינו ערוץ בסיס ומחירו יעמוד על עשרה ש"ח בנפרד, ולבעלי חבילת הבידור מדובר בתוספת של חמישה ש"ח.

אז מה צפוי לנו בערוץ החדש?
הערוץ ישדר מספר הפקות מקור. "משבת לשבת" הוא מגזין שישדר כתבות ובו יומלצו פעילויות ואירועים לסופי השבוע. הממליצים הם בני משפחת שבת, משפחה מצוירת, שכל אחד מחבריה ימליץ, על פי טעמו ואופיו, על פעילות או אירוע כזה או אחר.

"היאכטה - יומן מסע", תביא אלינו את יומני הוידאו של משתתפי סדרת הריאליטי האינטרנטית "היאכטה". לא מדובר בסדרה עצמה אלא ביומן אישי של משתתפיה אשר תעביר את חווית השהות ביאכטה מנקודת מבטם האישית.

סדרה נוספת שתעלה, סדרת דרמה-קומית-סקסית בשם "חשיפה", מבית היוצר של רובי דואניאס. הסדרה מתרחשת מאחורי הקלעים של חברת חדשות ומועדון סטריפטיז. משתתפים: לינוי רייך, נעמה נטיב, אריק משעלי, אורלי באומן, מור דרעי, מעיין קדם, יובל שרף ושני פליטי העונה הראשונה של "פרוייקט Y" קאמילה פליי ויוגב ברזילי. לסדרה המצטלמת כעת, מתוכננים 25 פרקים.

ומה עם סדרות רכש?
נתחיל עם הפנים המוכרות. לאחר שנעדרה שנתיים ממסכינו חוזרת הסדרה "סמולוויל" שתשודר החל מעונתה השנייה. בפעם האחרונה בה ראינו את קלארק קנט הצעיר הוא ניסה לחלץ את אהובתו לאנה לאנג מסופת הוריקן משתוללת.




בעונה השנייה קלארק ימשיך לפתח את כוחותיו, נמשיך לעקוב אחר מערכות היחסים שלו עם לאנה לאנג ולקס לות'ר ולאחר שכבר התארח במספר פרקים במהלך העונה ראשונה, שודרג ג'ון גלובר לדרגת שחקן קבוע. הדמות אותה הוא מגלם, ליונל לות'ר, תוסיף כמובן שמן למדורה, מה שרק מוסיף להנאת הצופים, גלובר הוא שחקן מעולה וכריזמטי שעצם נוכחותו בלבד מקפיצה את איכות הסדרה בכמה רמות למעלה.

לאחר שזכתה השנה בפעם השנייה ברציפות בפרס האמי לסדרת המציאות הטובה ביותר, ואף שברה כמה שיאי צפייה אישיים, מגיעה אלינו העונה החמישית של "המירוץ למיליון". חובבי הריאליטי ישמחו לגלות על המסך את העונה התשיעית של "הישרדות", אשר גוברת ברייטינג על כל מתחרותיה, כולל על "ג'ואי" ועל "וויל וגרייס".

ומה בנוגע לסדרות חדשות?
לאחר שעלתה בקיץ שעבר ברשת FOX והפכה ללהיט מיידי בקרב הקהל הצעיר והאטרקטיבי, כוכביה הפכו לנחשקים ופופולאריים בקרב בני הנוער ואפילו הביקורת היתה שבעת רצון, מגיעה אלינו סדרת הדרמה ".The O.C". כפי שראיתם, החליטו ב-yes להתחמק באלגנטיות מתרגום השם והשאירו אותו כפי שהוא. העונה הראשונה כוללת 27 פרקים. העונה השנייה תעלה בארה"ב ב-4/11/04, והוזמנו ממנה 24 פרקים.



עוד סדרת נעורים לוהטת שתעלה בערוץ היא "מגרש ביתי" ("One Tree Hill", פה כן נאלצו אנשי yes להתמודד עם התרגום. שם כמו "טרי היל" היה מתאים יותר). סיפורם של לוקאס (צ'אד מייקל מאריי, טריסטן ב"בנות גילמור", "דוסון קריק") וניית'ן, שני אחים למחצה, מאותו האב, המתגוררים בעיירה טרי היל, הנאלצים להתמודד האחד מול השני גם במגרש הכדורסל. הסדרה עלתה בשנה שעברה ברשת ה-WB בתחילת העונה, למרות שהיתה מיועדת לעלות רק באמצע העונה. עקב חוסר שביעות רצונה של הרשת מהפיילוט של הסדרה "Fearless" בהפקת ג'רי ברוקהיימר עם רייצ'ל לי קוק, ביאנקה לוסון ואריק בלפור, גם לאחר מקצה שיפורים ופיילוט מחודש, החליטה הרשת לבטל את הסדרה ולהזמין במקומה את "One Tree Hill". כיוון שהסדרה היתה מיועדת לעלות רק באמצע העונה, לקח לסדרה מספר פרקים "להתאפס", ובפרקים הראשונים יש תחושה של מוצר "חצי-אפוי". בהמשך, נעמדת הסדרה על רגליה והופכת לסבוניית-גילטי-פלז'ר ממכרת ומהנה. העונה השנייה של הסדרה עלתה זה עתה בארה"ב ושני הפרקים הראשונים ששודרו עד כה רשמו רייטינג הגבוה בשליש מהעונה שעברה.

אחת מהסדרות המצליחות ביותר בעונה החולפת הינה "פשע מן העבר" ("Cold Case") המשודרת ברשת CBS. הסדרה היא סדרת הדרמה החדשה הנצפית ביותר של עונת 2003/4 ועוקבת אחר בלשית ממחלק הרצח של פילדלפיה בשם לילי ראש שתפקידה לפתור תיקים "קרים", תיקים שנשארו פתוחים מזה שנים.




בין הסדרות הקומיות שנרכשו אפשר למצוא את "8 כללים פשוטים" עם ג'ון ריטר המנוח, כאב לנערות מתבגרות הנחרד מהעובדה שהן כבר בגיל שאפשר להתחיל (לצאת עם בנים). שרה רו ("פופיולר") מככבת ב"פחות ממושלמת" עם אריק רוברטס ואנדי דיק ואילו פליטת "מרפי בראון" פיית' פורד, משתתפת לצידה של קלי ריפה בסיטקום "הופ ופיית'", על שחקנית אופרות סבון לשעבר החוזרת להתגורר עם אחותה.





להלן לוח שידורי הערוץ. הערוץ יחל את שידוריו ביום שישי ה-22/10/04 ב-17:30 וישדר 24 שעות ביממה עד מוצאי שבת/ראשון לפנות בוקר. בימי חמישי, החל מה-28/10/04 הערוץ יחל את שידוריו ב-20:00 עם מבחר מהתוכניות ששודרו בסוף השבוע, לטובת הקהל הדתי וציבור הצופים המעוניין לצפות שוב בתכנים.

שישי
17:30 משבת לשבת
18:00 סמולוויל
18:45 מגרש ביתי
19:30 סרט קולנוע
21:15 .The O.C
22:00 המירוץ למיליון 5
22:45 היאכטה - יומן מסע
23:15 חשיפה
23:45 גברים עם כבוד (The Man Show, פרקים חדשים, שתי תוכניות חדשות בשישי ובשבת)
00:15 סרט קולנוע
01:45 שידור נוסף של מבחר תוכניות אל תוך הלילה

שבת
09:00 משבת לשבת
09:30 חמות על הבית (Makeover Mamas)
10:00 ככה לא מעצבים (How not to Decorate)
10:45 פיצוץ של שיפוץ (Monster House)
11:30 המתכון להצלחה (My Restaurant Rules)
12:15 מיני סדרה (נרכשו לשידור מיני סדרות כגון: הלן מטרוי, אטילה ההוני, רצח מס' 1)
13:45 סמולוויל (ש.ח. מאתמול)
14:30 מגרש ביתי (ש.ח. מאתמול)
15:15 .The O.C (ש.ח. מאתמול)
16:00 8 כללים פשוטים
16:30 פחות ממושלמת
17:00 הופ ופיית'
17:30 לגדול עם גוטי (Growing Up Gotti)
18:00 בחור עם אופי (Average Joe)
18:45 משפחה בהשאלה (Trading Spouses)
19:30 סרט קולנוע
21:15 פשע מן העבר
22:00 הישרדות 9: ונואטו
22:45 אהבה בערבה (Outback Jack)
23:30 גברים עם כבוד
00:00 שידורים נוספים של מבחר שידורי היום שימשכו עד אמצע הלילה.



בשבת תשודרנה מבחר תוכניות לייף-סטייל בבוקר וריאליטי בשעות הערב המוקדמות. "לגדול עם גוטי" עוקבת אחר בתו ונכדתו של המאפיונר ג'ון גוטי. אם חשבתם ש"הסופרנוס" קיימים רק במוחו הקודח של דיוויד צ'ייס - חשבו שנית. "אהבה בערבה" שולחת 10 רווקות אחר רווק, אלא שהן מוצנחות בלב הערבה האוסטרלית כדי לגלות שהרווק שלהן הוא גבר מסוקס א-לה קרוקודייל דנדי. רווקה אחרת שמקבלת משהו מעט שונה ממה שחשבה היא הרווקה ב"בחור עם אופי", אשר במקום שלל דוגמנים צחורי שיניים צריכה לבחור רווק מתוך בחורים ממוצעי מראה ומטה. "משפחה בהחלפה" מחליפה לשבועיים בין אמהות של משפחות שונות הנאלצות להתרגל למשפחה החדשה שלהן. הסדרה הינה מבית היוצר של "הברבור", שעונתה השנייה צפויה לעלות זמן קצר לאחר שתעלה בארה"ב בנובמבר הקרוב.