המסך המפוצל

שאני אשפשף?

טקס "ביצת הכסף" בהנחיית קיציס ופרידמן ישודר ביום שלישי ה-4/9. בואו לקרוא על הקטגוריות, המועמדים והזוכים שלנו (ושלכם)

מאת: שגיש

פורסם: 29-08-2001
0 תגובות
הכינו את הקלינקס: ביום שלישי ה4/9 ישודר בקשת זה השנה השנייה, טקס "ביצת הכסף" - תחרות הפרסומות הפארודית והלא רשמית בהנחיית אייל קיציס וטל פרידמן. טל פרידמן, אמן התחפושות הישראלי, יופיע בדמותה של קלאודיה שיפר, הצמודה הנוכחית של רני מגולני, ובין הקטגוריות יוצגו קטעי פארודיה בכיכובם של קיציס ופרידמן על הפרסומות החזקות של השנה, כמו גם קטעי "מאחורי הקלעים" של פרסומות נבחרות.

כחובב פרסומות מושבע ("שאני אשפשף?") וכחובב קיציס עוד יותר מושבע ("ה-צלחה"), לקחתי את היוזמה והחלטתי להכריז בקול גדול (ובווטו, כי אני ראשון ואתם לא) על הזוכים שלי. פורום פרסומות ומנגנון התגובות עומדים לרשותכם - ואתם מוזמנים לספר לנו מי הזוכים שלכם, אבל, כמובן, דבר אחד שיהיה ברור לפני שאתם ממשיכים, ג. יפית מלכה ועל זה אין עוררין. יש מבין? יופי, אתם יכולים להכנס.





: 90210 בברלי הילס
: פלאפון צ`ט - קשר בראל ("גברררר"), פאנטה חייזרים - גלר נסיס ("קולים באבדו"), בנק הפועלים - חשבון צעיר - גיתם (עם יעל בר-זוהר), ובזק קו נוסף - אדלר חומסקי ("אבאא!")
: למרות החיבה הגמורה לצעקות ה"גבררר" וה"באמא ש`ך?", או אולי גם למשפט המחץ "מי זה כדורי? תמסור לו ד"ש" מהפרסומת של פלאפון צ`ט, אפשר להגיד שעבר זמנה. זה לא שהיא רעה, חלילה, פשוט, ראינו אותה גם שנה שעברה, צחקנו איתה גם השנה, אבל הפרסומת הצפונית עד טירוף בעיניי היא הפרסומת החדשה של בזק לקו נוסף, בו הילדה הקטנה דורשת הצביטה עד-זוב-דם-וגם-עד-דחיסה-בבלנדר מעלה ניחוחות נעימים של צפון תל-אביב א-לה קלולס-ויל הקטנה. מותק פשוט. כאילו דה.






: גבר השנה
: יטבתה - אין לי רשיון ואין לי נסיון (טמיר כהן), ספרייט - תזרום (גלר נסיס), פלאפון חו"ל (טמיר כהן) וגולדסטאר - רן גואטה (באומן בר ריבנאי)
: הו, אז כאן הבחירה קשה. רני מגולני (גולדסטאר) כבר הפך למותג רשום ומוכר, הפרסומת של ספרייט היא הפרסומת הנוצצת בהחלט של השנה, אבל הזוכה הגדול בפרס גבר השנה הוא כמובן יואב מהפרסומת של יטבתה, שמכריז בקולנס אגדי (ועוד בפניה של בר פאלי העציצה!) שאין לו רשיון ואין לו ניסיון. כמובן שאת סצינת השיחים המרקדים חוסכים מעיננו, אבל יואב הוא ללא ספק הכלי של השכונה. פאטתי, אבל הכלי של השכונה.






: הוליווד (סרטי פרסומת בהפקת הוליוודית, מחווה לסרטים עתירי תקציב)
: בנק לאומי (אריאלי), קסטרו קובה (סנדי בר) (ראובני פרידן), תבל דיגיטל (טמיר כהן) ובזק
: לאומי יכול לפתוח לי מחר חדש, וכמה שנעים לראות את סנדי בר מקפיצה טקילות על המסך ועל גברים קובנים מיוזעים, הפרסומת המדליקה של תבל דיגיטל היא היא הזוכה המאושרת. עוד מתקופת ה"טלוויזיה מגיעה אליך הביתה", ועד היריות בסלון הבית. לא רק הפקה עתירת תקציב, אלא גם הפקה עתירת תקציב שמבוזבזת כהלכה. כן ירבו.








שתי קטגוריות נוספות שקטונתי מלדרג (משאיר את זה לכם) הן " - פרסומות שמכניסות מושגים חדשים לחיינו".

: פלאפון - מכשיר 2000i (מירי בוהדנה) (קשר בראל), נירלט (יהושע), פנטן תלתלים (אדלר חומסקי & ורשבסקי), אלמקס, פרסיל - כדוריות הנקיון (גיתם BBDO), סנו מקסימה-אפקט ז`אוול (דרורי שלומי ארועטי) והמרייט (דרורי שלומי ארועטי)


: אופנת סגל (אשל תקשורת), תפוצ`יפס עלית (שלמור אבנון עמיחי), קפה תורכי עלית (טמיר כהן), משביר לצרכן (טמיר כהן), סיטרואן (זרמון גולדמן), YES - הליגה התורכית (קשר בראל)






פורום פרסומות
אתר "ביצת הכסף"