המסך המפוצל

אתרי השבוע

מחפשים את החברים מהתיכון ומהצבא, וגם גולשים באתרים החדשים של ערוץ 3 ורשת (ורק לטלעד לא נשאר)

מאת: שגיש

פורסם: 26-10-2001
0 תגובות
אומנם הקשר בין האתר הבא ובין טלוויזיה די תלוש, אבל עד שמגיע מיזם שכזה לארץ הקודש אי אפשר שלא להנחיל לו מקום של כבוד בכל אתר עברי.

את התופעה ראינו בראשונה באתרים אמריקאיים, שם, מן הסתם, הפעילות דעסקינן הרבה יותר פורה ומפוצצת, אבל גם כאן בישראל - בתקווה - יש לה קהל. מדובר בתוכנית אמיצה שעשויה ללא חת, וכל מטרתה קירוב לבבות וקצת כסף למפעילי האתר. המטרה פשוטה: בואו לראות איפה נמצאים החברים שלכם מהתיכון, צבא, כו` ושות` כיום, וזאת ע"י מעין ספר מחזור מקוון ענקי, שאוגר בתוכו רשומות (אתם נרשמים) של כל הבוגרים מכל בית ספר בכל שנה. כך למשל אורי, מי"ב 3 בתיכון מקיף ד` בבאר-שבע ממחזור 1987, יכול לפשפש באתר ולמצוא איפה נמצא חברו משכבר הימים, תומי, מה הוא עושה כיום, כמה ולמה.

כנסו, תרשמו ותביאו גם חברים. ככה עושים אינטרנט.
http://www.hevre.co.il





בשעה טובה, אחרי הרבה דם, יזע ודמעות, החליטו בערוץ 3 להפיק אתר חדש ונוצץ, במקום התירוץ העלוב לאתר שהיה להם, שהדיף ריח נוראי של נטסקייפ 3. האתר החדש, משופצר בתכנות אליטיסטי למכביר וגם עיצוב א-לה הפרומואים של העונה החדשה (נו, הטרמינל הזה) עושה נחת בעיניים וסדר בראש.

בין המידע האינפורמטיבי באתר תמצאו גם סקרים ששלובים בכל תת מדור (מי ישמע כבר כמה גולשים רציפים יש להם), כרטיסונים צדדים חמודים להעשרת החוויה האינטראקטיבית וגם מצגות פרומו-פלאש לתוכניות. עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה לשנות, אחרי 3 שנים, את המעברונים הנוראים והפתיח המאובק של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". פרה פרה.


http://www.3tv.co.il





אם כבר אז כבר, תכירו את האתר החדש של הזכיינית רשת


http://www.reshet-tv.com/

(את האתר של קשת, ואת העיצוב המשתנה אחת לחודשיים שלהם (שזה בהחלט מוערך) אתם ודאי מכירים, ורק, כצפוי(?) לטלעד אין אתר. יאללה סופר אקשן)