המסך המפוצל

המפגש המפוצל - פיילוט, חלק ב`

עוד שבוע וחצי בלבד נותרו ל"מפגש המפוצל" הראשון. לא נרשמתם עדיין? למה אתם מחכים?

מאת: המערכת

פורסם: 01-10-2003
86 תגובות
כידוע, ביום חמישי הבא, ה-9/10/03, נתכנס כולנו באולם ההקרנות של קיבוץ "עין החורש", ניפגש, נדבר, ננשנש, ואף נצפה בצוותא בטלוויזיה (על מסך ענק...).

ההתכנסות תתחיל בשעה 19:00, וכך יהיה לכולנו זמן להיפגש ולהתערבב, לפני תחילת ההקרנות עצמן. אנו נתחיל להקרין החל משעה 20:00, ולא נפסיק עד אור הבוקר... למעט הפסקה פה ושם.

כניסה לאירוע תעלה 30 שקלים.

הוראות מדויקות להגעה לאולם ברכב, אוטובוס או רכבת, תחולקנה במייל אישי לכל אחד מהנרשמים.

לכל המתלבטים אם לבוא או לא - תפסיקו להתלבט ופשוט בואו. לא משנה בני כמה אתם, מאיפה אתם, מה מידת המעורבות שלכם באתר, מכירים את הבדיחות הפנימיות או לא. אם אתם אוהבים טלוויזיה, אם אתם אוהבים את חברתם של אנשים טובים, אם אתם קוראים את השורות האלה, תמצאו את מקומכם במפגש המפוצל.

אם יש ביניכם צעירים, שהוריהם חוששים לשלוח אותם למקום לא נודע אי שם, להיפגש עם חבורת אנשים שהם פגשו באינטרנט... פנו אלינו באי-מייל, תנו לנו את מספר הטלפון שלכם, ונשמח לשוחח עם הוריכם, ולהבטיח להם שמדובר במפגש מכובד ובוגר, ושאין לנו כל כוונות להרע לכם בשום צורה.

ולסיום, כמה בקשות:

אנו זקוקים לטוסטרים: אתם יודעים, מהסוג שלוחצים בתוכם שתי פרוסות לחם עם גבינה ביניהן, ויוצא טוסט. כל מי שיכול להביא איתו מכשיר כזה למפגש, שיכתוב לנו אי-מייל.

אנו זקוקים למתנדבים: כמה אנשים שמוכנים לעזור לנו לאורך המפגש (לכמה שעות פה ושם, לא לאורך כל המפגש כולו), בתחומים כמו איסוף כסף בכניסה, איוש טוסטים... דברים כאלה. מעוניינים לעזור? כיתבו לנו אי-מייל.

טרמפים: אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מכל מי שנוהג ויכול להשיג רכב, להציע את עצמו ואת רכבו ולעזור לחבריו הגולשים להגיע למפגש. מי שלא נוהג, מוזמן לנסות לבדוק גם תחלופות של הגעה בעזרת רכבות ו/או אוטובוסים (פרטים ישלחו אליכם באופן פרטי, אם אכן נרשמתם). מי שיכול לעזור בעניין הטרמפים, שישלח אי-מייל.

יש שאלות? בקשות? הערות? אתם כבר יודעים מה לעשות (לשלוח אי-מייל כמובן!)

מצפים לראות את כולכם!
צוות "המסך המפוצל".


אם עוד לא נרשמתם למפגש - הירשמו כאן