המסך המפוצל

הייתי עושה ``טאבולה ראסה`` על

סיכום הסקר

מאת: Which Witch

פורסם: 10-08-2003
31 תגובות
לו היה עומד לרשותכם כוח כישוף כה גדול, שהייתם מסוגלים למחות אירוע טראומטי מהזיכרון, במה הייתם בוחרים?

ובכן, 39% מכם היו שמחים לשכוח את הסקס-תון של ריילי ובאפי בעונה הרביעית. אכן, מדובר בתמונות קשות שנחרטות לנצח על קרנית העין ומדירות שינה בלילות, וגם ככה ריילי עצמו הוא משהו שרבים ניסו להדחיק. כך שהמקום הראשון לא מפתיע.



מה שמפתיע הוא המקום השני. לא שאשת-הזאב האלבטרוסית היתה אי פעם פופולארית, לא שסלחנו לה על חלקה בעזיבתו של אוז את סידרתנו לטובת הטיול-אחרי-צבא שלו (ואני עוד נוטרת לה על ההערה בקשר לחולצה של ווילו. סליחה? זה שאנחנו צוחקים על הבגדים של ווילו לא אומר שלך מותר, יא ביטקה), מה שמפתיע הוא המספר הגדול של המצביעים שהיו רוצים למחות את זיכרון היותה של וורוקה - 18% שלמים.

המקום השלישי הוא הפתעה קטנה נוספת. 13% מהמצביעים היו רוצים לשכוח כל מה שקרה לספייק לאחר העונה השלישית, וכך יישאר בזיכרונם לנצח כפאנקיסט מרושע ומגניב שאוהב את דרוסילה יותר מהכל ושמזימותיו נכשלות כי אין לו סבלנות לחכות לכלום. וספייק כבר התרגל להיות זה שמנצח בכל סקר, שעומד בראש כל רשימת פופולאריות, והנה מסתבר שהוא לא כל כך מושלם כפי שהוא חשב... אולי הוא יתנחם בכך ש:

12% מהקולות הלכו לאנג'ל, שפרצופיו ה"חמודים" אמנם הרגיעו את קונור התינוק אך גרמו לחלקנו סיוטים קשים. אני נשבעת, אנג'לוס בכל ימיו לא היה מפחיד כמו אותן שניות בהן אנג'ל ניסה להצחיק את הילד. נרשמו צמרמורות אימה.

שתי סצנות סקס בלתי נשכחות, שהייתם מעדיפים לשכוח, הגיעו יחדיו למקום החמישי. גם ג'ויס וג'יילס עושים את זה על הניידת, וגם באפי ואנג'ל עושים את זה עם גלידה קיבלו 12% מהקולות.

2% בלבד מנסים לשכוח איך נראתה ווילו בעונה הרביעית. הבגדים, האפליקציות, השיער הקצר, האיפור והתכשיטים התמוהים... תודה לאל שזה עבר לה והיא החליפה טעם ומלתחה. ובעניין החלפת הבגדים אני בטוחה שכולנו מסכימים.



264 מצביעים השתתפו בסקר.